Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Status på transfervinduet sommer 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Ærlig talt, så synes jeg overordnet at Hjulmand og JH siger det samme. Ordvalget er bare forskelligt. De melder jo begge at truppen er basalt på plads, men får man muligheden for at tilknytte den rigtige profil, slår man til. Hvis denne profil skulle dukke op via det arbejde der naturligt kører helt frem til deadline i alle suppeklubber.

    JH har endda været endnu mere skarp, da han har meldt ud at eventuelle nye signinger bliver til offensiven. Der bliver ikke hentet mere til defensiven.

    MvT
    skriver jeg jo faktisk også

    - det er nok mere retorikken jeg er træt af - syntes virkeligt JH virker tilbageholdende, og "håber/forventer" at der lander et eller andet guld i ådalen uden der skal arbejdes for det.
    - jeg tror ikke jesper er gået på ferie og intet laver de næsten 14 dage før han lukker vinduet offiecielt - men vi kan jo af gode grunde kun vurdere på det vi høre i medierne (eller på vandrørene hvis man har et sådant at lytte til), så selv om JH meget vel arbejder knald hårdt ude i kulisserne, så kan jeg jo kun forholde mig til at JH "håber at der dukker noget op"

    - og det er altså lidt trættende at høre på (selv om der givetvis arbejdes lige så hårdt i kulisserne i OB som der gøres i FCN)

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
      Nja, det ændrer noget ift hvem der skal have hug for den signing.
      For lige nu er det (sat lidt på spidsen) Kent der får ros for de signings der slår igennem og JH der får ris for dem der ikke lykkedes. Selvom vi ikke aner om Kent har peget på den pågældende spiller eller ej.
      - det er selvfølgelig rigtigt - ifht ansvaret/skylden er det relevant. Men det lød bare på indlægget som om det gjorde en forskel på kvaliteten af spilleren om det var Kent der stod bag den, og det gør det jo trods alt ikke.
      - ligesom vi må formode kent siger ja til alle der hentes....

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Satme godt spottet Richard! Der må være en ny prøvespiller i ådalen så. Sjovt at man ikke melder sådan noget ud
        meget underligt - hvor finder i den video i snakker om?

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          meget underligt - hvor finder i den video i snakker om?
          http://www.ob.dk/artikel/festersen-o...d-esbjerg.aspx

          sidst i videoen

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            skriver jeg jo faktisk også

            - det er nok mere retorikken jeg er træt af - syntes virkeligt JH virker tilbageholdende, og "håber/forventer" at der lander et eller andet guld i ådalen uden der skal arbejdes for det.
            - jeg tror ikke jesper er gået på ferie og intet laver de næsten 14 dage før han lukker vinduet offiecielt - men vi kan jo af gode grunde kun vurdere på det vi høre i medierne (eller på vandrørene hvis man har et sådant at lytte til), så selv om JH meget vel arbejder knald hårdt ude i kulisserne, så kan jeg jo kun forholde mig til at JH "håber at der dukker noget op"

            - og det er altså lidt trættende at høre på (selv om der givetvis arbejdes lige så hårdt i kulisserne i OB som der gøres i FCN)

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              skriver jeg jo faktisk også

              - det er nok mere retorikken jeg er træt af - syntes virkeligt JH virker tilbageholdende, og "håber/forventer" at der lander et eller andet guld i ådalen uden der skal arbejdes for det.
              - jeg tror ikke jesper er gået på ferie og intet laver de næsten 14 dage før han lukker vinduet offiecielt - men vi kan jo af gode grunde kun vurdere på det vi høre i medierne (eller på vandrørene hvis man har et sådant at lytte til), så selv om JH meget vel arbejder knald hårdt ude i kulisserne, så kan jeg jo kun forholde mig til at JH "håber at der dukker noget op"

              - og det er altså lidt trættende at høre på (selv om der givetvis arbejdes lige så hårdt i kulisserne i OB som der gøres i FCN)
              Som sådan kan jeg godt følge dig. Jeg tror bare det stammer fra den almindeligt udbredte transfersyge alle passionerede fans har i vinduerne. Jeg kunne edderdytme også godt tænke mig lidt flere saftige udmeldinger og kødfulde rygter. Så vi i vores abstinenser hugger lidt på den eneste der kan deale vores drug: Sportsdirektøren.

              Men når det så er sagt, så på denne front vil jeg anyday hellere have Jesper Hansens radiotavshed end Poul Hansens endeløse kaskader af pladder.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                This guy?:



                Først troede jeg, at det måske var en U19-spiller, men han ligner ikke nogle af dem vi har. Jeg aner det ikke? Nogle bud?
                Kan du ikke efterlyse ham på Skygger over Ådalen? Du kan måske photoshoppe ham bag på en mælkekarton og skrive wanted, hvad ved jeg. Jeg vil vide, hvem det er nu!!

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  This guy?:



                  Først troede jeg, at det måske var en U19-spiller, men han ligner ikke nogle af dem vi har. Jeg aner det ikke? Nogle bud?
                  Præcis 2:00 inde i videoen. https://www.youtube.com/watch?v=pp-ei6ofTgg
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    Som sådan kan jeg godt følge dig. Jeg tror bare det stammer fra den almindeligt udbredte transfersyge alle passionerede fans har i vinduerne. Jeg kunne edderdytme også godt tænke mig lidt flere saftige udmeldinger og kødfulde rygter. Så vi i vores abstinenser hugger lidt på den eneste der kan deale vores drug: Sportsdirektøren.

                    Men når det så er sagt, så på denne front vil jeg anyday hellere have Jesper Hansens radiotavshed end Poul Hansens endeløse kaskader af pladder.

                    MvT
                    der er naturligvis noget transfersyge - vi hungre efter nyt. Men mest af alt er det måde den bliver meldt ud på der genere mig. Det er ikke rygter jeg som sådan forventer skal komme fra JHs mund - han skal ikke stå og plapre løs som PH gjorde eller begynde at smide om sig med navne osv.
                    Men istedet for at "vente og se" kunne man jo melde ud at der skam arbejdes på sagen

                    -igen; jeg tror som sådan at der arbejdes lige så hårdt i august i OB som i FCN, men det ved jeg jo ikke noget om. Hvad jeg ved er hvad JH siger til kamera eller den skrevne presse og her er det bare meget - "måske der dukker noget op" som om det er ude af vores kontrol og vi ikke aktivt kan/eller gør noget for at ændre den nuværende situation

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Kan du ikke efterlyse ham på Skygger over Ådalen? Du kan måske photoshoppe ham bag på en mælkekarton og skrive wanted, hvad ved jeg. Jeg vil vide, hvem det er nu!!
                      God idé.
                      https://www.facebook.com/SkyggerOver...type=3&theater
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        takker - men godt nok ikke meget vi har at gå efter :)

                        Comment


                          #72
                          Det er altså lidt vildt vi kan have nogen med til træning uden nogen aner en ski´.........man føler sig ikke helt som storklub når det sker.....

                          Comment


                            #73
                            På twitter er der én der siger, at han er én af tre unge sydafrikanere, der træner med U19-holdet. Det ligner gevaldigt:
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Det er altså lidt vildt vi kan have nogen med til træning uden nogen aner en ski´.........man føler sig ikke helt som storklub når det sker.....
                              Jeg tænker mere: hvad pokker laver rødnæserne fra den lokale sprøjte..... ;o)

                              Comment


                                #75
                                Ingen af de 3 har jo nummer 11 på

                                Comment

                                Working...
                                X