Warning: Undefined variable $cssClass in /var/www/html/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 38
Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2
Notice: str_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in phar://.../vb/vb.phar/string.php on line 3
Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2
Notice: str_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in phar://.../vb/vb.phar/string.php on line 3
Status på transfervinduet sommer 2016 -
Club OB's debatforum
Rent principielt kan vi vel hente alle de transferfrie spillere, vi kan spise, i de kommende uger.
Der er en deadline for, hvornår spillerne skal være registereret i Superliga-truppen officielt, så ja, vi kan hente ind til forever, men for at de kan spille i efterårssæsonen skal de registereres inden en bestemt dato er jeg ret sikker på.
Her står, at listen skal være registrereret inden for de to transferperioder. Så man skal måske søge dispensation til nye spillere, og hvornår den går til, aner jeg ikke?
Her står, at listen skal være registrereret inden for de to transferperioder. Så man skal måske søge dispensation til nye spillere, og hvornår den går til, aner jeg ikke?
Comment