Oprindeligt indsendt af Bossy
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Nana Welbeck
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægHar godt nok svært ved at se, hvis de virkelig synes han har potientiale hvorfor han "kun" skal have 2 år
Glæder mig vildt meget til at se hvad han kan og følge en evt udvikling men er stadig skuffet over at dette er hvad man kan finde af forstærkninger når vi nu alle kan se at vi har kæmpe mangler i truppen. Havde godt nok håbet på mere..
Og hvis i syntes at det er en negativ holdning skal i bare se hvad der sker hvis JH går ud om kort tid og lukker OB's vindue med citater som "truppen er komplet"... "Vi er godt besat på alle pladser" og "Og vi er lykkedes med det vi ville"....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMan forlænger ikke med Azer fordi man vil have noget der er bedre.. Så ja.. Det gjorde jeg.. Behøver ikke at hedde Van der Vaart
Jeg forventede bare ikke at en ukendt 21 årig Ghaneser skulle være vores nye forstærkning
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægOB forlængede ikke med Azer, da man ønskede en anden type midtbanespiller, og ham har de fundet nu. Jeg synes det er lidt tidligt at folk dømmer ham som et fejlkøb, Lad ham nu få chancen for at vise hvad han kan her i efteråret, så kan vi tage den til vinter. Nu mangler vi kun en ny til venstre side i stedet for Jønsson, så er truppen komplet til en top 6 placering.
Og jeg bedømmer ham på ingen måde et fejlkøb.. Jeg er bare skuffet over at en ung ukendt og uprøvet spiller som hentes som en forstærkning og ikke en udviklingsspiller.. Han siger endda selv at han aldrig har spillet i det system vi spiller... Så skuffelsen er ikke over spilleren her
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMan forlænger ikke med Azer fordi man vil have noget der er bedre.. Så ja.. Det gjorde jeg.. Behøver ikke at hedde Van der Vaart
Jeg forventede bare ikke at en ukendt 21 årig Ghaneser skulle være vores nye forstærkning
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis man læser imellem linierne er det vel det samme som at sige at man søger noget bedre.....
Og jeg bedømmer ham på ingen måde et fejlkøb.. Jeg er bare skuffet over at en ung ukendt og uprøvet spiller som hentes som en forstærkning og ikke en udviklingsspiller.. Han siger endda selv at han aldrig har spillet i det system vi spiller... Så skuffelsen er ikke over spilleren herBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Sidder også og tænker, at det måske var lidt frisk at vælge Azer fra. Havde så uset mig Jeppe Andersen fra EFB, men okay kender ikke Nana......på med jahatten. Vi har kigget så længe på ham, så Kent og venner burde kunne se det, om ikke andet er det da et los i rumpetten til en vis Izunna om at komme i trav for alvor - det har også værdi.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægDet er en ok pointe m azer. Nana har i hvert ikke kampe på et højere niveau, men lad os se. Kent og Bredal må have set noget i ham, og som 21-årig er der måske større mulighed for, at han udvikler sig. Jeg tror stadig fast på en spiller, måske to, mod vinduets slutning, hvor trupperne er faldet på plads rundt omkring, og spillere, der måske håber på noget større end DK eller kan se frem til for lidt spilletid, skal finde en klub
Men håber på at komme ned at se træningen på fredag og følge ham live på stadion lørdag. Hvis han får spilletid altså
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Odense Tribute Zealand #1 Se indlæghttps://www.youtube.com/watch?v=EtoMN_xi-AM
Måske denne,
na na na na na na na na na na na na na na na na, WELBECK!!!!
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg"Bedre" er et lidt diffust begreb i denne sammenhæng. Bedre til hvad? Hurtighed måske? Er Nana ikke mere 8'er, og Azer 6'er, så på den position er han vel bedre end Azer. Genpres er han helt sikkert bedre til end Azer. Azer er sikkert bedre med hovedet end Nana som så til gengæld har "små fødder"
Bedre=Bedre fodboldspiller. Det siger vel sig selv. Højere kvalitet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægKÆFT, den er købt. Tuder af grin. Stiften headbanger vildt i takt. Jeg kan se det. Jeg kan se det!!
MvT"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAzer var ikke 6'er i min verden. Har var tættere på en 8'er..
Bedre=Bedre fodboldspiller. Det siger vel sig selv. Højere kvalitetBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAzer var ikke 6'er i min verden. Har var tættere på en 8'er..
Bedre=Bedre fodboldspiller. Det siger vel sig selv. Højere kvalitet
Men jeg er uenig i, at du kan vurdere det på, om du genkender navnet. "Store" navne kan vel være på vej ned. En som Lekven fra Esbjerg, f.eks., ville have vakt en del genklang på forum. Men når man spørger Esbjerg-fans om ham, finder man ud af, at hans niveau har været hastigt dalende i det sidste års tid.
Så medmindre spilleren lige kommer fra superligaen eller er en gammel kending fra superligaen, tror jeg ikke på, at særligt mange ville genkende en dygtig 8'er (der er lidt for god til suppen, men for dårlig til topligaer) på navnet alene. Cv'et derimod.. Kan nok sige en del.
Nana har spillet ca. 120 kampe, fordelt på ca. 50% i Serie B og 50% i den slovenske liga, med lidt mål og assists hist og her. Og han er stadig kun 21... det kan blive både fugl og fisk, som man siger.
I øvrigt samme liga som Verbic spillede i indtil sidste sommer.
http://www.transfermarkt.co.uk/nana-welbeck/leistungsdaten/spieler/168346
Last edited by anglicantian; 03-08-2016, 21:18.
Comment
Comment