Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nana Welbeck

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Det kan blive rigtig sjovt. :-)
    Selvom jeg tænkte mere i retning af Opus/Life is life måske med en
    "Scor' for os - Nana na Nana."
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #92
      Velkommen til Nana. Han kan vise sig at være helt rigtig. Vi har, synes jeg, især dårlige erfaringer med afrikanere, men han har jo boet og spillet det meste af sit liv i Italien, så tror bestemt ikke vi/holdet får den type problemer, vi har haft for mange af - spil, indstilling og kultur.

      Makrini skal have en lønforhøjelse for at blive. Og den skal han have. Han er meget vigtig for holdet. Izunna skal væk - eller ned i løn og det sker jo næppe.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Velkommen til Nana. Han kan vise sig at være helt rigtig. Vi har, synes jeg, især dårlige erfaringer med afrikanere, men han har jo boet og spillet det meste af sit liv i Italien, så tror bestemt ikke vi/holdet får den type problemer, vi har haft for mange af - spil, indstilling og kultur.
        Det synes jeg sgu er noget vrøvl ærligt talt. Ja, spillere som Djemba, Utaka og Traoré bidrog ikke altid til den bedste træningskultur, men Miti og Tembo var derimod altid super hårdtarbejdende, samtidig med at de var joviale og omgængelige.

        Senest havde vi N'Koum der var en klovn, men også en Diarra som sgu altid arbejdede og kæmpede med oprejst pande, når jeg var til træninger, selvom hans situation bestemt ikke var lige let altid. Det handler om personligheder, og med to ugers prøvetræning til Welbeck, tror jeg heller ikke på, at man har skrevet med en spiller, der risikerer at gøre vold på kulturen.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Velkommen til Nana. Han kan vise sig at være helt rigtig. Vi har, synes jeg, især dårlige erfaringer med afrikanere, men han har jo boet og spillet det meste af sit liv i Italien, så tror bestemt ikke vi/holdet får den type problemer, vi har haft for mange af - spil, indstilling og kultur.

          Makrini skal have en lønforhøjelse for at blive. Og den skal han have. Han er meget vigtig for holdet. Izunna skal væk - eller ned i løn og det sker jo næppe.
          Er det dig Pia?
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            #95
            Den simpleste version mulig:

            "Weeeel-beck! Na naaa naaa nana"

            https://youtu.be/EGikhmjTSZI?t=47s
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Det synes jeg sgu er noget vrøvl ærligt talt. Ja, spillere som Djemba, Utaka og Traoré bidrog ikke altid til den bedste træningskultur, men Miti og Tembo var derimod altid super hårdtarbejdende, samtidig med at de var joviale og omgængelige.

              Senest havde vi N'Koum der var en klovn, men også en Diarra som sgu altid arbejdede og kæmpede med oprejst pande, når jeg var til træninger, selvom hans situation bestemt ikke var lige let altid. Det handler om personligheder, og med to ugers prøvetræning til Welbeck, tror jeg heller ikke på, at man har skrevet med en spiller, der risikerer at gøre vold på kulturen.
              Nej nej!

              Samtlige 1.1 milliard afrikanere kan ikke finde ud af at forsvare, er glade for trommer og store røve, og er ældre end deres fødselsbevis siger.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Velkommen til Nana. Han kan vise sig at være helt rigtig. Vi har, synes jeg, især dårlige erfaringer med afrikanere, men han har jo boet og spillet det meste af sit liv i Italien, så tror bestemt ikke vi/holdet får den type problemer, vi har haft for mange af - spil, indstilling og kultur.

                Makrini skal have en lønforhøjelse for at blive. Og den skal han have. Han er meget vigtig for holdet. Izunna skal væk - eller ned i løn og det sker jo næppe.
                Tchami. Miti. Tembo. Djemba-Djemba. Traoré. Utaka. Fall. Mendy. Clottey, Diarra, Bouden, Mustapha Papa Diop.

                Nogle slog igennem, nogle gjorde ikke. Til gengæld har vi vist ikke være alt for heldige med halvdårlige svenskere gennem tiden

                MvT
                Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Havde du regnet med et navn så stort, at du omgående genkendte det?
                  Man forlænger ikke med Azer fordi man vil have noget der er bedre.. Så ja.. Det gjorde jeg.. Behøver ikke at hedde Van der Vaart
                  Jeg forventede bare ikke at en ukendt 21 årig Ghaneser skulle være vores nye forstærkning

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    ...men ingen forstærkning. Hvilket er det, vi har brug for. Ellers så henter vi bare garderinger for spillere fra et hold, der ender i nedrykningsspillet.

                    MvH ChrisOB
                    Amén brother

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Nej nej!

                      Samtlige 1.1 milliard afrikanere kan ikke finde ud af at forsvare, er glade for trommer og store røve, og er ældre end deres fødselsbevis siger.
                      Du har nok ret.

                      Hvor var det iøvrigt pinligt, at en mand i midten af 40erne, gentagne gange løb fra vores forsvar i mandags.

                      http://esbuzz.wordpress.eurosport.co...g-1170x658.jpg

                      Comment


                        https://youtu.be/ZBc1veYDpsE
                        http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Du har nok ret.

                          Hvor var det iøvrigt pinligt, at en mand i midten af 40erne, gentagne gange løb fra vores forsvar i mandags.

                          http://esbuzz.wordpress.eurosport.co...g-1170x658.jpg

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Den simpleste version mulig:

                            "Weeeel-beck! Na naaa naaa nana"

                            https://youtu.be/EGikhmjTSZI?t=47s
                            det er okgodtnok 😊 Jeg kunne dog tænke mig at der på en eller anden tricky måde bleve sluttet med Nana nanana OG JOAN
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              https://www.youtube.com/watch?v=EtoMN_xi-AM

                              Måske denne,

                              na na na na na na na na na na na na na na na na, WELBECK!!!!

                              Comment


                                Har godt nok svært ved at se, hvis de virkelig synes han har potientiale hvorfor han "kun" skal have 2 år
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X