Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nana Welbeck

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Har godt nok svært ved at se, hvis de virkelig synes han har potientiale hvorfor han "kun" skal have 2 år
    Èn sætning: "fire-årig kontrakt til Thomas Mikkelsen".
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
      Har godt nok svært ved at se, hvis de virkelig synes han har potientiale hvorfor han "kun" skal have 2 år
      Tror at slemme erfaringer som N'Koum og Diarra har sat dybe spor.. Og mon ikke at lønnen er til at have med at gøre så man hurtigt kan lave en forlængelse incl lønforhøjelse hvis han er et hit..
      Glæder mig vildt meget til at se hvad han kan og følge en evt udvikling men er stadig skuffet over at dette er hvad man kan finde af forstærkninger når vi nu alle kan se at vi har kæmpe mangler i truppen. Havde godt nok håbet på mere..
      Og hvis i syntes at det er en negativ holdning skal i bare se hvad der sker hvis JH går ud om kort tid og lukker OB's vindue med citater som "truppen er komplet"... "Vi er godt besat på alle pladser" og "Og vi er lykkedes med det vi ville"....

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Man forlænger ikke med Azer fordi man vil have noget der er bedre.. Så ja.. Det gjorde jeg.. Behøver ikke at hedde Van der Vaart
        Jeg forventede bare ikke at en ukendt 21 årig Ghaneser skulle være vores nye forstærkning
        OB forlængede ikke med Azer, da man ønskede en anden type midtbanespiller, og ham har de fundet nu. Jeg synes det er lidt tidligt at folk dømmer ham som et fejlkøb, Lad ham nu få chancen for at vise hvad han kan her i efteråret, så kan vi tage den til vinter. Nu mangler vi kun en ny til venstre side i stedet for Jønsson, så er truppen komplet til en top 6 placering.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
          OB forlængede ikke med Azer, da man ønskede en anden type midtbanespiller, og ham har de fundet nu. Jeg synes det er lidt tidligt at folk dømmer ham som et fejlkøb, Lad ham nu få chancen for at vise hvad han kan her i efteråret, så kan vi tage den til vinter. Nu mangler vi kun en ny til venstre side i stedet for Jønsson, så er truppen komplet til en top 6 placering.
          Hvis man læser imellem linierne er det vel det samme som at sige at man søger noget bedre.....
          Og jeg bedømmer ham på ingen måde et fejlkøb.. Jeg er bare skuffet over at en ung ukendt og uprøvet spiller som hentes som en forstærkning og ikke en udviklingsspiller.. Han siger endda selv at han aldrig har spillet i det system vi spiller... Så skuffelsen er ikke over spilleren her

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Man forlænger ikke med Azer fordi man vil have noget der er bedre.. Så ja.. Det gjorde jeg.. Behøver ikke at hedde Van der Vaart
            Jeg forventede bare ikke at en ukendt 21 årig Ghaneser skulle være vores nye forstærkning
            Det er en ok pointe m azer. Nana har i hvert ikke kampe på et højere niveau, men lad os se. Kent og Bredal må have set noget i ham, og som 21-årig er der måske større mulighed for, at han udvikler sig. Jeg tror stadig fast på en spiller, måske to, mod vinduets slutning, hvor trupperne er faldet på plads rundt omkring, og spillere, der måske håber på noget større end DK eller kan se frem til for lidt spilletid, skal finde en klub

            Comment


              Traore og Utaka var også ukendte afrikanere, jeg har altså jahatten på her :D
              1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 JH - Barometer

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Hvis man læser imellem linierne er det vel det samme som at sige at man søger noget bedre.....
                Og jeg bedømmer ham på ingen måde et fejlkøb.. Jeg er bare skuffet over at en ung ukendt og uprøvet spiller som hentes som en forstærkning og ikke en udviklingsspiller.. Han siger endda selv at han aldrig har spillet i det system vi spiller... Så skuffelsen er ikke over spilleren her
                "Bedre" er et lidt diffust begreb i denne sammenhæng. Bedre til hvad? Hurtighed måske? Er Nana ikke mere 8'er, og Azer 6'er, så på den position er han vel bedre end Azer. Genpres er han helt sikkert bedre til end Azer. Azer er sikkert bedre med hovedet end Nana som så til gengæld har "små fødder"
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Sidder også og tænker, at det måske var lidt frisk at vælge Azer fra. Havde så uset mig Jeppe Andersen fra EFB, men okay kender ikke Nana......på med jahatten. Vi har kigget så længe på ham, så Kent og venner burde kunne se det, om ikke andet er det da et los i rumpetten til en vis Izunna om at komme i trav for alvor - det har også værdi.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Det er en ok pointe m azer. Nana har i hvert ikke kampe på et højere niveau, men lad os se. Kent og Bredal må have set noget i ham, og som 21-årig er der måske større mulighed for, at han udvikler sig. Jeg tror stadig fast på en spiller, måske to, mod vinduets slutning, hvor trupperne er faldet på plads rundt omkring, og spillere, der måske håber på noget større end DK eller kan se frem til for lidt spilletid, skal finde en klub
                    Jeg håber du har ret Nixcha.. Jeg har bare været måske den største foretaler herinde for at netop 8'er positionen var den vigtigste plads der skulle besættes i dette vindue.. Og så henter man en spiller der i mine øjne der burde være udviklingsspiller. Den rå og uslebne diamant som nok skal have tid.. Og så knækker filmen lidt for mig.. Specielt i en sæson hvor Top 6 er ultra ultra vigtig. Jeg kan simpelthen ikke følge det..

                    Men håber på at komme ned at se træningen på fredag og følge ham live på stadion lørdag. Hvis han får spilletid altså

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Odense Tribute Zealand #1 Se indlæg
                      https://www.youtube.com/watch?v=EtoMN_xi-AM

                      Måske denne,

                      na na na na na na na na na na na na na na na na, WELBECK!!!!
                      KÆFT, den er købt. Tuder af grin. Stiften headbanger vildt i takt. Jeg kan se det. Jeg kan se det!!

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        "Bedre" er et lidt diffust begreb i denne sammenhæng. Bedre til hvad? Hurtighed måske? Er Nana ikke mere 8'er, og Azer 6'er, så på den position er han vel bedre end Azer. Genpres er han helt sikkert bedre til end Azer. Azer er sikkert bedre med hovedet end Nana som så til gengæld har "små fødder"
                        Azer var ikke 6'er i min verden. Har var tættere på en 8'er..

                        Bedre=Bedre fodboldspiller. Det siger vel sig selv. Højere kvalitet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          KÆFT, den er købt. Tuder af grin. Stiften headbanger vildt i takt. Jeg kan se det. Jeg kan se det!!

                          MvT
                          Jeg lader straks vokse mit hår igen...
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Azer var ikke 6'er i min verden. Har var tættere på en 8'er..

                            Bedre=Bedre fodboldspiller. Det siger vel sig selv. Højere kvalitet
                            hvis Nana er bedst på 4 à 6 punkter ..hvem er så bedst.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Azer var ikke 6'er i min verden. Har var tættere på en 8'er..

                              Bedre=Bedre fodboldspiller. Det siger vel sig selv. Højere kvalitet
                              Højere kvalitet, jo, der er jeg enig.

                              Men jeg er uenig i, at du kan vurdere det på, om du genkender navnet. "Store" navne kan vel være på vej ned. En som Lekven fra Esbjerg, f.eks., ville have vakt en del genklang på forum. Men når man spørger Esbjerg-fans om ham, finder man ud af, at hans niveau har været hastigt dalende i det sidste års tid.

                              Så medmindre spilleren lige kommer fra superligaen eller er en gammel kending fra superligaen, tror jeg ikke på, at særligt mange ville genkende en dygtig 8'er (der er lidt for god til suppen, men for dårlig til topligaer) på navnet alene. Cv'et derimod.. Kan nok sige en del.

                              Nana har spillet ca. 120 kampe, fordelt på ca. 50% i Serie B og 50% i den slovenske liga, med lidt mål og assists hist og her. Og han er stadig kun 21... det kan blive både fugl og fisk, som man siger.

                              I øvrigt samme liga som Verbic spillede i indtil sidste sommer.

                              http://www.transfermarkt.co.uk/nana-welbeck/leistungsdaten/spieler/168346
                              Last edited by anglicantian; 03-08-2016, 21:18.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                hvis Nana er bedst på 4 à 6 punkter ..hvem er så bedst.
                                Azer blev vidst beskrevet som målfarlig da han skrev under i Rumænien..

                                Nuff said

                                Comment

                                Working...
                                X