Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Jeg vil ikke gøre mig til dommer over, hvem der er bedst. Men det jeg har set til Kure, har ikke imponeret mig...og så kan man vel ligeså godt bare beholde Kasper, hvis niveuaet er nogenlunde lige?
    Hvis han ikke er bedre end Kasper Larsen kan vi ikke bruge ham nej..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Ja det ville ikke være så dårligt...

      KL LN DH
      Ruud Kirkeskov
      Azer
      (Og heey, så har jeg også lært denne oldnordiske måde at lave opstillinger på)
      Jeg synes han har haltet defensivt, de sidste par år. Men hans offensive kvaliteter, ville passe perfekt ind på en wingback position!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Mere utænkeligt end i en anden dansk klub?
        Ja - vi vil ikke betale hans løn

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
          Ja - vi vil ikke betale hans løn
          Det er nok desværre dér, den kniber. Uanset 4-backkæde eller wingback, så er Ruud klasser over både Spelmann, Kryger, Momo, og hvem der ellers er.

          Det kunne desværre være Brøndby, der står parat i kulissen. Desværre både fordi det ville smerte at Ruud i svenskerfarverne, men også fordi det ville styrke dem på en af deres svageste punkter.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
            Ja - vi vil ikke betale hans løn
            Da Brøndby og FCK ikke søger Hb's(crossing fingers) for tiden er der vel ingen andre klubber vi ikke kan matche lønmæssigt?

            Comment


              Øv ... Ingen højre backs... ;-) http://www.bt.dk/fodbold/her-er-stje...te-helt-gratis
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                http://mobil.bold.dk/#/nyt/gudjohnse...istorie-end-ob
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  tror nu nok jeg kunne finde en enkelt eller to iblandt dem der ville kunne forstærke os en smule ;)

                  Comment


                    Vejle er truet af tvangsnedrykning:-(

                    Hvis det sker bl.a. Christian Sivebæk ledig på markedet. Han gør det tilsyneladende godt i øjeblikket. Kunne han være en mulighed til højre backen?

                    Comment


                      Med tanke på at Ruud er tilbage og Hallgrimur kommer om 9 kampe tror jeg ikke på at han er interessant for os

                      Comment


                        OB henter Retov i vinterpausen som ny 6'er.
                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          OB henter Retov i vinterpausen som ny 6'er.
                          Ja hvorfor ikke, han har jo erfaring med Nordic bet ligaen

                          Comment


                            Christian Sivebæk fra Vejle kunne være en fornuftig spiller til truppen. Og Vejle mangler tilsyneladende penge i en helt ekstrem grad.
                            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                              Christian Sivebæk fra Vejle kunne være en fornuftig spiller til truppen. Og Vejle mangler tilsyneladende penge i en helt ekstrem grad.
                              hvis vi skal have 3 vb'ere i truppen er det da fint med ham også.....4 med Momo
                              Last edited by manner; 23-09-2014, 14:30.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                hvis vi skal have 3 vb'ere i truppen er det da fint med ham også.....4 med Momo
                                Nu spiller han jo så højre back / højre kant.

                                Comment

                                Working...
                                X