Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Transferfri Forsvarsspiller der har kone der læser i Odense

    http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...e-gratis-fcver

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Transferfri Forsvarsspiller der har kone der læser i Odense

      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...e-gratis-fcver
      Synes jeg faktisk kunne være et godt bud som AMC afløser.

      Jeg har ikke nærstuderet Lasse N. og Anders K., men det er vel samme type og "samme hylde".

      Comment


        Lasse Nielsen har faktisk været et emne i mit hoved et par uger nu, og det ville give rigtigt god mening for mig. Vi må indrømme at det er den hylde vi skal til at hente spillere fra, og han har gjort en rigtigt god figur i Vestsjælland-forsvar der har været bundsolidt. Kan han tage de dyder med til OB og hæve niveauet lidt defensivt, vil vi have 3 midterforsvarer alle med en god alder, og EPJ som udviklingsspiller.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Lasse Nielsen har faktisk været et emne i mit hoved et par uger nu, og det ville give rigtigt god mening for mig. Vi må indrømme at det er den hylde vi skal til at hente spillere fra, og han har gjort en rigtigt god figur i Vestsjælland-forsvar der har været bundsolidt. Kan han tage de dyder med til OB og hæve niveauet lidt defensivt, vil vi have 3 midterforsvarer alle med en god alder, og EPJ som udviklingsspiller.
          Enig! Lasse N ville konkurrere på lige fod med KL og DH, uden at skulle brokke sig synderligt over en evt bænkplads.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
            Enig! Lasse N ville konkurrere på lige fod med KL og DH, uden at skulle brokke sig synderligt over en evt bænkplads.
            Meget enig i den betragtning. Det vil give rutine nu og her, men ikke på så hysterisk højt niveau, så det skræmmer en af de to unge væk.

            (Vi var vist forbi hinanden tidligere i dag i en anden tråd, hvor jeg savnede lidt rutine nede bagved og du argumenterede for DH og KL).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Meget enig i den betragtning. Det vil give rutine nu og her, men ikke på så hysterisk højt niveau, så det skræmmer en af de to unge væk.

              (Vi var vist forbi hinanden tidligere i dag i en anden tråd, hvor jeg savnede lidt rutine nede bagved og du argumenterede for DH og KL).
              Enig - kigger du på Lasse Nielsen og hans erfaring, så har han ~70 kampe for fcv og heraf vel omkring de 30 kampe i superligaen. Til sammenligning har DH ~70 kampe i superligaen og KL ~50 kampe.
              LN er en ligeværdig konkurrent og en fin backup til vores yngre forsvarsspillere

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                Enig - kigger du på Lasse Nielsen og hans erfaring, så har han ~70 kampe for fcv og heraf vel omkring de 30 kampe i superligaen. Til sammenligning har DH ~70 kampe i superligaen og KL ~50 kampe.
                LN er en ligeværdig konkurrent og en fin backup til vores yngre forsvarsspillere
                He he, helt enige var vi så nok ikke, men fred være med det

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Transferfri Forsvarsspiller der har kone der læser i Odense

                  http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...e-gratis-fcver
                  Han kunne absolut være en fin spiller at få ind som AMC erstatning. Samtidig er han nok blevet godt skolet under Ove P.. Ser også ud til han kan give sheriffstjerne som giver FCK'erne nogle sjove ansigtsudtryk

                  Ja tak, herfra.

                  Comment


                    Kunne man prøve med Marvin Pourie, man har jo scoret mål under Troels før. Og efter et mislykkedes ophold er han nok ikke så høj i hatten. Man kunne måske leje ham, ved jo ikke hvad man får i FCK, efter de kastede 10 mio efter ham.


                    http://www.bt.dk/superligaen/her-er-...rensningsliste

                    "- Hverken Claudemir, Marvin Pourié eller Mostafa Abdellaoue har gjort sig interessante for andre klubber med deres præstationer, så de bliver svære at sælge i næste transfervindue, konstaterer Erik Rasmussen"

                    Comment


                      Stort ja tak til Marvin hvis Kadrii bliver solgt.
                      1 års leje med en overkommelig købsoption

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Stort ja tak til Marvin hvis Kadrii bliver solgt.
                        1 års leje med en overkommelig købsoption
                        Enig, stort ja tak til Marvin P. herfra. Thomas Dalgaard vil jeg også hilse velkommen nu hvor Skoubo sandsynligvis også rejser. Mht. vores forsvar så nævner TB her (citat nedenfor), at der er stor opmærksomhed omkring vores manglende fysik og jeg tolker det sådan at vi går efter en spiller til midterforsvaret som kan dominere fysisk mere end dem vi har nu (farvel AMC). Samtidig kan spillere som eksempelvis Dalgaard og Marvin fylde mere for os i begge felter ved eksempelvis dødbolde end typer som Mos og Emil.

                        "Troels Bech om FCK's fysik i forhold til OB's:
                        - Der er ingen tvivl om at de fysisk får sat tryk på vores felt i deres dødbolde, men det er et langt projekt, hvis vi skal have vores spillere til at vokse sig højere. Så det er et tema, hvis vi skal supplere truppen. Rent løbemæssigt holder vi vand, men vi kan ikke nå at blive større, så det kunne godt være relavant at kigge efter den fysik, vi mangler."

                        Fokus på fysisk styrke og stor løbevillighed......det begynder jo at lugte af de gode gamle OB dyder ......den er jeg helt med på!. Så skal typer som Falk, Baskim og Lukas Jensen m.fl.. nok få plads til at trylle teknisk også.

                        Comment


                          Hvad med en mand som Fredrik Stoor som har kontraktudløb i Viborg..

                          Er han ikke tidligere back på landsholdet, og vil kunne tage over for Ruud?

                          Nu har jeg ikke fulgt Viborg helt tæt, hvorfor jeg er temmelig usikker på hans nuværende niveau!?
                          - Nogen der kender mere til hans niveau?

                          Kunne han være afløseren for Ruud?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
                            Hvad med en mand som Fredrik Stoor som har kontraktudløb i Viborg..

                            Er han ikke tidligere back på landsholdet, og vil kunne tage over for Ruud?

                            Nu har jeg ikke fulgt Viborg helt tæt, hvorfor jeg er temmelig usikker på hans nuværende niveau!?
                            - Nogen der kender mere til hans niveau?

                            Kunne han være afløseren for Ruud?
                            Han har jo været meget skadet, så tror aldrig rigtig de fik set hans niveau:
                            http://www.bold.dk/nyt/Ny-VFF-forsvarer-opereret
                            http://www.bold.dk/nyt/VFF-knokler-m...r-og-Fagerberg
                            http://www.bold.dk/nyt/index.php?vis=208233,204055
                            Last edited by cykelmyggen; 21-05-2014, 06:48.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                              Fokus på fysisk styrke og stor løbevillighed......det begynder jo at lugte af de gode gamle OB dyder ......den er jeg helt med på!. Så skal typer som Falk, Baskim og Lukas Jensen m.fl.. nok få plads til at trylle teknisk også.
                              Nu er der jo ikke ligefrem noget nyt i det han siger der, så hvor meget det lugter det ved jeg nu ikke... TB sagde også i vinterpausen at vi skulle vinde kampe i foråret på løbevillighed, fysik, og fight... og det har vi da tilgode at se endnu...

                              Han braller løs hver sommer og vinter om alt det vi skal, det lader bare ikke rigtig til at blive til noget...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Nu er der jo ikke ligefrem noget nyt i det han siger der, så hvor meget det lugter det ved jeg nu ikke... TB sagde også i vinterpausen at vi skulle vinde kampe i foråret på løbevillighed, fysik, og fight... og det har vi da tilgode at se endnu...

                                Han braller løs hver sommer og vinter om alt det vi skal, det lader bare ikke rigtig til at blive til noget...
                                Jeg synes snart det er ved at blive en gammel sang det der. Som jeg ser det har der grundlæggende ikke været noget problem med vores fight og løbevillighed her i foråret. Jo det er klart, at vi godt kunne bruge mere fysisk styrke på mange positioner - og det er heller ikke alle spillere der kæmper lige hårdt, men sådan er det nu engang. Der er forskel på spillere og det er bare ikke dem alle man kan få til at give den fuld gas i hele kampen.

                                Comment

                                Working...
                                X