Oprindeligt indsendt af jhandersen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægJeg ville nu hellere satse 100 % på Radza, end at hente en anden målmand ind.
Toppel har i min optik gjort det fint for os, og reddet os flere gange end han har droppet, og det tæller efter min mening for noget positivt :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægJa, jeg så heller ikke helt hvorfor vi hentede en ny målmand ind.
Det kan kun være fordi Radza ikke kan presse Toppel nok endnu, og man mener at EO bedre kan det.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægog fordi det er smart at have 3 målmænd i truppen - radza er stadig helt ny så ro på.....men mon ikke 2. pladsen er hans næste sæson - tvivler på der bliver forlænget med Emil
Nogen der har et bud på, hvor langt Radza er fra at komme i spil til superligaen? Jeg synes, det er fint at køre ham roligt ind.
I de træningerne jeg har set virker han reaktionsstærk og hurtig på fødderne.
Jeg har set nogle målmandstræninger, hvor Toppel virker mere sikker ift at gribe bolden. Radza taber den indimellem. Dog som regel for sine egne fødder, så den sjældent springer mere end en halv meter fra ham. Jeg har nogle gange tænkt, det mere ligner koncentrationssvigt en manglende evner. Men der skal strammes lidt op på gribeteknikken.
Han er væsentligt bedre end Toppel med fødderne. Ikke nødvendigvis nogen stor præstation:-) Men CR virker god med fødderne. Det synes jeg er en stor styrke.
Jeg så nogle u-kampe med ham sidste år, hvor især hans evne til at dirigere imponerede.
Jeg har ikke set ham i kamp på seniorniveau. Er der nogen, der kan sige noget om, hvordan han præsterer på reserveholdet, når han har været med?
Comment
-
Bold.dk har i dag en artikel om, at Gilberto er åben for Superligaen, når hans kontrakt udløber til nytår.
Håber godt nok Jesper Hansen kan drage fordel af, at de to kender hinanden fra Horsens-tiden.
Hvordan er reglerne? Må OB godt skrive med ham fra nytår nu, nå han er i en udenlandsk klub?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægBold.dk har i dag en artikel om, at Gilberto er åben for Superligaen, når hans kontrakt udløber til nytår.
Håber godt nok Jesper Hansen kan drage fordel af, at de to kender hinanden fra Horsens-tiden.
Hvordan er reglerne? Må OB godt skrive med ham fra nytår nu, nå han er i en udenlandsk klub?
Jeg mener også Gilberto vil være en super signing, måske fra nytår eller næste sommerBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægdet vil være mærkeligt hvis han ikke må skrive kontrakt med en kommende arbejdsgiver når han må forhandle frit med alle. Jeg har før hørt noget om forhåndsaftaler, men om de er skriftlige eller "kun" mundtlige skal og vil jeg ikke kloge mig på.
Jeg mener også Gilberto vil være en super signing, måske fra nytår eller næste sommer
- vi har da så vidt jeg husker lige skrevet med en islænding fra sønderjydske - en aftale der træder i kraft til januar....så mon ikke det samme gør sig gældende for gilberto.
- forresten nogen der har den fjerneste ide om hvordan hans niveau er pt? Og hvor gammel er han efterhånden blevet?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghvorfor skulle han ikke kunne skrive med os nu?
- vi har da så vidt jeg husker lige skrevet med en islænding fra sønderjydske - en aftale der træder i kraft til januar....så mon ikke det samme gør sig gældende for gilberto.
- forresten nogen der har den fjerneste ide om hvordan hans niveau er pt? Og hvor gammel er han efterhånden blevet?
http://da.wikipedia.org/wiki/Gilberto_Macena 30år .. utroligt hvad man kan med google ;)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæghttp://da.wikipedia.org/wiki/Gilberto_Macena 30år .. utroligt hvad man kan med google ;)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghvorfor skulle han ikke kunne skrive med os nu?
Så jeg tænkte, at der måske er en eller anden skør regel, når spilleren skifter på tværs af landegrænser.
Det er højst sandsynligt, at jeg har overset noget. I så fald beklager jeg at have spildt jeres tid:-)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægNår jeg spørger, er det, fordi jeg ikke kan huske eksempler på klubber, der har lavet kontrakter med spillere fra andre ligaer før spillerens kontrakt er udløbet - a la det OB har gjort med Lucas Jensen m.fl.
Så jeg tænkte, at der måske er en eller anden skør regel, når spilleren skifter på tværs af landegrænser.
Det er højst sandsynligt, at jeg har overset noget. I så fald beklager jeg at have spildt jeres tid:-)
Men som sagt vil jeg mene transfer reglerne er ens.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægno problemo; jeg tror nu reglerne ens hvad det angår - et halvt år før udløb kan spillerne frit tale med og skrive med en ny klub. Uden at huske alle detaljer så syntes jeg FCK har gjort det en del gange - hente spillere der så kommer til et halvt år senere....men de har selvf ikke hentet folk i kina.
Men som sagt vil jeg mene transfer reglerne er ens.
Men så endte vi alligevel med at købe ham fri med 6 mdr (eller hvor lang tid det nu var) tilbage af kontrakten.
Comment
Comment