Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
    det er lidt synd, at den gode JH ikke udtaler, at vores unge spillere fra U19 selvfølgelig er med til at dække hullet (Heeejjj EPJ)
    +1
    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

    Comment


      #47
      Anders Kures kontrakt udløber til sommer. Vil han være en oplagt mulighed til at supplere et ret ungt forsvar i den kommende sæson?

      Jeg har ikke selv nogen idé om hans niveau, men jeg har bemærket, at GF er faldet sammen i de seneste kampe, hvor han ikke har været med.

      Som jeg læste mig til, fik AGF en god start mod FCM i forrige kamp. Da Kure gik ud faldt de fuldstændig sammen.

      Kure har ikke spillet i 7 af AGFs kampe i denne sæson. De 6 af dem er tabt. I den 7. kamp sejlede deres forsvar...men de var så heldige at møde et OB-hold, der sejlede endnu mere rundt, så AGF vandt 6-3.

      De øvrige 6 kampe uden Kure, der endte med 6 nederlag:
      AGF-Viborg 0-1
      OB-AGF 4-1
      FCM-AGF 3-0
      AGF-AaB 2-5
      AGF-Esbjerg 0-3
      AGF-Brøndby 1-2

      ...mod FCM i forrige runde gik Kure ud ved stillingen 0-0. Kampen endte 0-4

      Som sagt aner jeg ikke om Kure kunne være en god idé for OB, men det er da bemærkelsesværdigt, det er gået så skidt i de kampe, han ikke har været med. Og for fanden, hvor burde den statistik have vist, at GF havde tabt alle kampe uden Kure!

      Comment


        #48
        Kure er rigtig god. Èn af de få fra GF der ville kunne forstærke os.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #49
          Jeg siger nej tak til Kure. Han er ikke god nok.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Jeg siger nej tak til Kure. Han er ikke god nok.
            Kan han næsten ikke være ringere end det vi har..
            Ingen af de 3 vi har imponerer mig overhovedet.
            kasper larsen er måske stadig mulig at få en super forsvars spiller ud af, men AMC er for gammel og DH tror jeg simpelthen ikke på mere.. Han udvikler sig overhovedet ikke.. Ved godt at han har siddet på bænken. Men det havde også en årsag..
            Last edited by fmprOB; 25-04-2014, 14:14.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
              Jeg siger nej tak til Kure. Han er ikke god nok.
              Det forstår jeg ikke du synes. Han er vel tæt på AGFs bedste mand, og efter min mening en af de fem-seks bedste midterforsvarere i ligaen. Han har en god alder, og til sommer er han gratis.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #52
                Jeg synes Kure ville være et super køb. Men det kræver nok at GF rykker ned..
                Er Thorbjørn Holst kommet tilbage på banen? Skadesfrekvensen gør ham til lidt af et sats, men hvis han var klar ville han også pynte meget

                Comment


                  #53
                  hvis rygterne omkring den enorme Hollandske interesse for Falken skulle vise sig at være sand, syntes jeg man skulle gå efter at få et pænt millionbeløb for ham, og så istedet forsøge at hente David Accam i Helsingborg.. kunne være en udmærket erstatning.. selvom at mange vil mene at erstatningen ville skulle findes i truppen.

                  han kunne evt. hentes ind som erstatning ved et Emil Larsen salg.. som jo nok ogs sker til sommer :)
                  Last edited by Scholten; 25-04-2014, 12:31.

                  Comment


                    #54
                    Når vi nu er i gang med de centrale forsvarer, så vil jeg da gerne tilføje Hallgrimur Jonasson og Eddi Gomes, begge kontraktudløb 31.12.14.

                    Sidstnævnte kender jeg ikke selv, men han lyder spændende. Hallgrimur ville være en god rutineret kriger, som makker til en af de unge. Meget i samme stil som Kure (synes jeg).

                    Comment


                      #55
                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...er-nok-esbjerg

                      En mulighed til forsvaret

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Når vi nu er i gang med de centrale forsvarer, så vil jeg da gerne tilføje Hallgrimur Jonasson og Eddi Gomes, begge kontraktudløb 31.12.14.

                        Sidstnævnte kender jeg ikke selv, men han lyder spændende. Hallgrimur ville være en god rutineret kriger, som makker til en af de unge. Meget i samme stil som Kure (synes jeg).
                        Hallgrímur Jónasson ville i mine øjne være fremragende at få til Odense. Eddi Gomes har jeg set for Køge et par gange og han ser absolut solid ud med yderligere udviklingspotentiale. Men ingen tvivl om at vores forsvar skal forstærkes til sommer.

                        mht angrebet så synes jeg en type som Rubin Okotie fra SjE gør det godt. Han er lejet af SjE fra Austria Wien og lejeaftalen udløber til sommer.

                        Comment


                          #57
                          ham her er måske også en mulighed

                          http://www.bold.dk/nyt/Dansk-interes...-Cypern-bomber
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            ham her er måske også en mulighed

                            http://www.bold.dk/nyt/Dansk-interes...-Cypern-bomber
                            Han ville være en god erstatning for Skoubo, jeg tvivler bare på at OB er interessant nok for ham, da vi jo nok ikke skal spille euro League. Samtidig tror jeg kun vi kigger på billige, eller kontraktfrie spillere da økonomien ikke er til mere, selvom Falken skulle blive solgt.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                              Han ville være en god erstatning for Skoubo, jeg tvivler bare på at OB er interessant nok for ham, da vi jo nok ikke skal spille euro League. Samtidig tror jeg kun vi kigger på billige, eller kontraktfrie spillere da økonomien ikke er til mere, selvom Falken skulle blive solgt.
                              det frygter jeg også du har ret i....omvendt må vi jo også bare sige at vi får det svært ved at spare os til en midt-top placering. Og en angriber mangler vi jo allerede i den grad. Mos mener jeg ikke har overbevist - ja han får scoret nogle kasser men hold da op hvor er han ellers usynlig, så om man bruger penge på at hente ham fra fck eller denne angriber(som jeg iøvrigt intet kender til) kommer vel ud på et....

                              Comment


                                #60
                                det kan altså godt være der ikke er mange penge at gøre med - men der skal da godt nok gøres noget ved det forsvar hvis vi skal have en chance for at overleve næste sæson også. For det er det, det bliver til - ren overlevelseskamp....suk

                                Comment

                                Working...
                                X