Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    http://tipsbladet.dk/nyhed/tidligere...bage-til-norge

    kunne han ikke være intressant igen??. Han er da bedre end alle dem vi har minus Kadrii
    MEGET interessant, hvis ellers man kan få økonomien til at hænge sammen. Og mon ikke han nu er billigere til salg end sidst han var her?

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
      MEGET interessant, hvis ellers man kan få økonomien til at hænge sammen. Og mon ikke han nu er billigere til salg end sidst han var her?
      Jeg må sige, at jeg ikke synes, at han har kvalitet nok til at gøre en rigtig forskel for OB. Jeg så gerne, at man kunne hente en angriber med bedre spilforståelse og teknik. Han løb og løb men fik alt for lidt ud af det i min optik.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
        Jeg må sige, at jeg ikke synes, at han har kvalitet nok til at gøre en rigtig forskel for OB. Jeg så gerne, at man kunne hente en angriber med bedre spilforståelse og teknik. Han løb og løb men fik alt for lidt ud af det i min optik.
        Jeg er helt sikkert ikke uenig med dig, men meget tyder desværre på, at en angriber, der kan det beskrevne, ikke lige er noget, OB har råd til...
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Jeg må sige, at jeg ikke synes, at han har kvalitet nok til at gøre en rigtig forskel for OB. Jeg så gerne, at man kunne hente en angriber med bedre spilforståelse og teknik. Han løb og løb men fik alt for lidt ud af det i min optik.
          Marcus var selvf ikke international topklasse, men sådan én har vi jo under ingen omstændigheder råd til. Jeg var glad for MP sidst han var her, havde selvf gerne set at han havde scoret flere mål, men når det ikke skete kan det jo være fordi han var en del af hold, der ikke fungerede.

          Det er rimeligvis angribere på hans niveau, vi pt kan tiltrække, og jeg kan - trods alt - ikke se hvorfor vi ikke skulle kunne hamle op med en klub som Strømsgodset.

          Comment


            #35
            Jeg ville elske at se Marcus tilbage i Odense, har sjældent set en så aggressiv angriber, vi kan sagtens bruge noget løb og aggressivitet i angrebet. + selvom han ikke høj, så er han også fysisk stærk. Ham og Bashkim kunne blive giftige sammen!
            Teknikken er nok det eneste minus, som jeg ser det :)

            Comment


              #36
              Lidt om vinduet her. Så' en da

              http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-unge-spillere

              Comment


                #37
                Patrick Mortensen fra Lyngby er begyndt at lave lidt mål. Lufter i dag at der nok skal ske noget til sommer.

                http://www.bold.dk/nyt/Lyngby-profil...re-naermer-sig

                Jeg har ikke selv set ham, siden han spillede i superligaen, der så jeg ham ikke som det store lys, han lavede simpelthen ikke mål nok. Nu ser det så ud til at gå bedre med det, selv om vi snakker den næstbedste række.

                Hans nuværende træner roser ham for at være en god holdspiller (nedenstående link). Jeg kan huske Niels Frederiksen gjorde det samme.

                http://kanalsport.dk/indslag/maaltyv...opscorertiltel

                Jeg kunne godt være lidt "lun" på at hente ham, frem for at kaste penge efter Mos eller Skoubo. Patrick kunne måske lave en 8-10 mål på en superligasæson, samtidig med han vil hjælpe holdet meget. Det er noget typer som Falk, Larsen og kadrii kunne nyde stort af.

                Comment


                  #38
                  Jeg ved godt, at vi på papiret har mange midtbanefolk, men hvor kunne jeg dog godt tænke mig at få en driftssikker midterste midt, der bare tog styringen på OB's hold.

                  Kunne Matti Lund være manden. der kan bringe OB videre?

                  Han har efterhånden suget en del erfaring til sig fra både Serie A og B i Italien. Han har formentlig fået en stenhård træningsdisciplin ind under huden, og han elsker OB - ja, han nærmest beder jo om at få en henvendelse fra OB i nedenstående interview fra 2013 fra Tipsbladet Det er i øvrigt et spændende interview, der viser en mand med hovedet rigtig, solidt skruet på:

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/serie...kken-i-italien

                  I interviewet fra sidste år siger han bl.a.:

                  - Jeg har fået min realitetssans sat på plads, så jeg nu ved, at hvis jeg har to-et-halvt fede år i Pescara med nogle gode oplevelser og får tjent nogle penge, så er det lige så stor en succes at vende hjem til Superligaen bagefter. Der er ikke noget, jeg hellere vil, når jeg er færdig med at spille i Italien, end at vende hjem til OB eller Vejle, så jeg kan studere og læse samtidigt mens jeg spiller fodbold. Det er min drøm. Det er ikke min drøm at spille ti år i Serie A. Min drøm er, at jeg skal have nogle gode år her.

                  I et andet interview fortæller han lidt om, hvad tiden i Italien har givet ham:

                  - Jeg kan godt mærke, at jeg nærmer mig 75 kampe i italiensk fodbold, og at jeg nu er 25 år gammel. Jeg har prøvet lidt af hvert, og jeg har fået mere erfaring. Men det ændrer ikke på, at det stadig handler om at arbejde hårdt for tingene. Det ændrer sig ikke, for det vil altid være præmissen for at få succes, fortæller Matti Lund Nielsen.

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/serie...kontrakttanker

                  Matti Lund sad ude i et par måneder omkring jul efter at have spillet fast for Pescara i Serie B. Han er startet inde i de seneste to kampe for Pescara.

                  Så vidt jeg kan læse mig til, udløber hans kontrakt til sommer.

                  Er der nogen, som kender mere til Matti Lunds bedrifter i Italien, og kan I i så fald sætte ord på, om det er et godt tidspunkt at tage en snak med ham

                  Comment


                    #39
                    Slår gerne på tromme igen for David Accam fra Helsingborg IF..............der er krummer i knægten og har både målnæse, teknik, assists, driblinger, etc iorden

                    http://www.youtube.com/watch?v=6-eZLZWWrHA

                    Comment


                      #40
                      Gør du endelig det. Tror dog det er langt mere sandsynligt at de næste spillere kommer fra 1. Div, og ikke højt besungne talenter fra hist og her.

                      Comment


                        #41
                        Han ser spændende ud på video, men hvis det er niveauet så har vi ikke en chance for at være med.

                        Det første der skal ske er at vi definerer en fast spillestil, køber spillere ind efter dette, og bruger dem på de rette pladser. Ikke flere forsøg som Spelmann på back, Falk i venstre side, Og hvad med Skula ? er han midt eller back.

                        Hvis økonomien tillader. Er jeg desværre svært bange for den ikke gør. Mangler vi mindst en erfaren spiller til hver kæde. Ruud forlader OB til sommer, AMC har ikke længere noget at give ud af, og forlader forhåbentlig klubben ved kontraktudløb. Jeg tror også vi gør Daniel Høgh en stor tjeneste, ved at give anførerbindet til en anden. Han magter ikke både det, og at skulle mestre sit eget spil.

                        Spelmann kunne være generalen på midten, men bliver også flyttet rundt på banen alt efter hvad der står i Bechs teoretiske formel.

                        Skoubo kunne være dirigenten i angrebet. Men en alt alt for høj skadesfrekvens, gør at der ikke er noget at bygge på der.
                        Last edited by sinus; 21-04-2014, 17:35.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                          Jeg ved godt, at vi på papiret har mange midtbanefolk, men hvor kunne jeg dog godt tænke mig at få en driftssikker midterste midt, der bare tog styringen på OB's hold.

                          Kunne Matti Lund være manden. der kan bringe OB videre?

                          Han har efterhånden suget en del erfaring til sig fra både Serie A og B i Italien. Han har formentlig fået en stenhård træningsdisciplin ind under huden, og han elsker OB - ja, han nærmest beder jo om at få en henvendelse fra OB i nedenstående interview fra 2013 fra Tipsbladet Det er i øvrigt et spændende interview, der viser en mand med hovedet rigtig, solidt skruet på:

                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/serie...kken-i-italien

                          I interviewet fra sidste år siger han bl.a.:

                          - Jeg har fået min realitetssans sat på plads, så jeg nu ved, at hvis jeg har to-et-halvt fede år i Pescara med nogle gode oplevelser og får tjent nogle penge, så er det lige så stor en succes at vende hjem til Superligaen bagefter. Der er ikke noget, jeg hellere vil, når jeg er færdig med at spille i Italien, end at vende hjem til OB eller Vejle, så jeg kan studere og læse samtidigt mens jeg spiller fodbold. Det er min drøm. Det er ikke min drøm at spille ti år i Serie A. Min drøm er, at jeg skal have nogle gode år her.

                          I et andet interview fortæller han lidt om, hvad tiden i Italien har givet ham:

                          - Jeg kan godt mærke, at jeg nærmer mig 75 kampe i italiensk fodbold, og at jeg nu er 25 år gammel. Jeg har prøvet lidt af hvert, og jeg har fået mere erfaring. Men det ændrer ikke på, at det stadig handler om at arbejde hårdt for tingene. Det ændrer sig ikke, for det vil altid være præmissen for at få succes, fortæller Matti Lund Nielsen.

                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/serie...kontrakttanker

                          Matti Lund sad ude i et par måneder omkring jul efter at have spillet fast for Pescara i Serie B. Han er startet inde i de seneste to kampe for Pescara.

                          Så vidt jeg kan læse mig til, udløber hans kontrakt til sommer.

                          Er der nogen, som kender mere til Matti Lunds bedrifter i Italien, og kan I i så fald sætte ord på, om det er et godt tidspunkt at tage en snak med ham
                          En spiller som Matti Lund vil altid være velkommen i OB, så et kæmpe ja tak herfra. Ja, vi har pt mange til den centrale midtbane med Azer, Spelmann, Ari, COB, Schoop men Matti vil være en fremragende spiller at få ind. Jeg er dog bange for at Troels hurtigt vil omskole ham til højre back eller lignende ;-)

                          Udover Matti Lund så mener jeg vi skal gå langt for at tilknytte en rigtig kaptajn til midterforsvaret (AMC ud) samt en førstekeeper med stort "F" (Toppel mangler lige 10% klasse).
                          Hvis vi kan hapse en type som Thomas Dalgaard til vores tamme angreb vil jeg også blive glad.
                          Men lige meget hvad, så er jeg pt bare ikke tryg ved at Troels Bech er træneren som formår at få det optimale ud af truppen. Jeg vil være klar til at give Bo Henriksen chancen.

                          Comment


                            #43
                            Lidt spændende fra JH

                            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...agt-til-sommer

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              tja han siger jo ikke så meget, men det kan han vel heller ikke. Men det lyder da trods alt til det vil være muligt at hente nye folk ind....

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                tja han siger jo ikke så meget, men det kan han vel heller ikke. Men det lyder da trods alt til det vil være muligt at hente nye folk ind....
                                det er lidt synd, at den gode JH ikke udtaler, at vores unge spillere fra U19 selvfølgelig er med til at dække hullet (Heeejjj EPJ)

                                Comment

                                Working...
                                X