Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    det kan altså godt være der ikke er mange penge at gøre med - men der skal da godt nok gøres noget ved det forsvar hvis vi skal have en chance for at overleve næste sæson også. For det er det, det bliver til - ren overlevelseskamp....suk
    Vi kan jo så glæde os over at vi er i en situation hvor vi kan vælge at styrke forsvaret og pengekassen på samme tid:-)

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
      Vi kan jo så glæde os over at vi er i en situation hvor vi kan vælge at styrke forsvaret og pengekassen på samme tid:-)
      true - der bør ikke være nogen tvivl længere der skal ikke forlænges med amc

      Comment


        #63
        Jeg er efterhånden klar på vi går all-ind... Ingen forlængelser af de kontrakter der udløber, AMC, KV, Skoubo, Jeppe, og selvfølgelig Ruud - Drop Mos og Dusan - Forær JC væk, så længe det bare går i nul, så er det fint - Scor tilfredsstillende beløb på Falk og Emil... men sats på JBL og forlæng med Radza...

        Det efterlader os med:

        Radza/Toppel

        Diarra - KL/DH - JBL/Ari

        Lucas - Azer/Schoop/Spelmann/CoB

        Bodul/Kadrii

        Så er der et spørgsmål med CnK, men mon ikke han kan forventes væk så hurtigt det bliver muligt... Der kommer ny folk op, men der skal nok stadig hentes en håndfuld nye ind...

        -

        Kontrakt udløb nu/December:

        Målmand: Stuhr Ellegaard - Steffen Rasmussen

        Forsvar: Anders Kure - Francis Dickoh - Eddie Gomes

        Midtbane: Osama Akharraz - Andreas Laudrup - Absalonsen

        Angreb: Morten Nordstrand - Jeppe Curth - Jeppe Kjær

        -

        Kontrakt udløb næste sommer:

        Forsvar: Jim Larsen - Thorbjørn Holst - Christian Sivebæk

        Midtbane: Søren Rieks - Thomas Enevoldsen

        Angreb: Jude Nworuh - Patrick Mortensen - Morten Beck

        ... Og sikker mange mange flere, det var lige de navne jeg kunne finde...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Jeg er efterhånden klar på vi går all-ind... Ingen forlængelser af de kontrakter der udløber, AMC, KV, Skoubo, Jeppe, og selvfølgelig Ruud - Drop Mos og Dusan - Forær JC væk, så længe det bare går i nul, så er det fint - Scor tilfredsstillende beløb på Falk og Emil... men sats på JBL og forlæng med Radza...

          Det efterlader os med:

          Radza/Toppel

          Diarra - KL/DH - JBL/Ari

          Lucas - Azer/Schoop/Spelmann/CoB

          Bodul/Kadrii

          Så er der et spørgsmål med CnK, men mon ikke han kan forventes væk så hurtigt det bliver muligt... Der kommer ny folk op, men der skal nok stadig hentes en håndfuld nye ind...

          -

          Kontrakt udløb nu/December:

          Målmand: Stuhr Ellegaard - Steffen Rasmussen

          Forsvar: Anders Kure - Francis Dickoh - Eddie Gomes

          Midtbane: Osama Akharraz - Andreas Laudrup - Absalonsen

          Angreb: Morten Nordstrand - Jeppe Curth - Jeppe Kjær

          -

          Kontrakt udløb næste sommer:

          Forsvar: Jim Larsen - Thorbjørn Holst - Christian Sivebæk

          Midtbane: Søren Rieks - Thomas Enevoldsen

          Angreb: Jude Nworuh - Patrick Mortensen - Morten Beck

          ... Og sikker mange mange flere, det var lige de navne jeg kunne finde...
          du glemte de 3 unge der også er skrevet med for næste sæson - og nu vi er i gang med udrensningen kan vi så ikke også sende bodul afsted - de 2 kasser mod sønderjyske kan han jo ikke leve en hel sæson mere på....

          og så er der da nogle spændende navne - men jeg undgår gerne Osama Akharraz, han er da noget af et problembarn. Og laudrup....njar har han overhovedet vist noget?
          Men nej ingen forlængelser til amc og skoubo tak! Mos....kommer fandme an på hvor dyr han er, overbevisende er han ikke - men alligevel er han sikkert go' for en 10-13 mål på en hel sæson...det er jo også værd at tage med

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            du glemte de 3 unge der også er skrevet med for næste sæson - og nu vi er i gang med udrensningen kan vi så ikke også sende bodul afsted - de 2 kasser mod sønderjyske kan han jo ikke leve en hel sæson mere på....

            og så er der da nogle spændende navne - men jeg undgår gerne Osama Akharraz, han er da noget af et problembarn. Og laudrup....njar har han overhovedet vist noget?
            Men nej ingen forlængelser til amc og skoubo tak! Mos....kommer fandme an på hvor dyr han er, overbevisende er han ikke - men alligevel er han sikkert go' for en 10-13 mål på en hel sæson...det er jo også værd at tage med
            De blev bare lige kort nævnt, har ikke overblik over hvem det er... Vi skal have lidt bredde i angrebet, og han står nok ikke højt på ønskesedlen rundt omkring, men jo der kunne nok godt findes bedre hvis det var...

            Det er en lidt blandet landhandel ja, gik lidt efter at finde folk til de pladser jeg har tyndet ud i min "vision"... og der er da nogen der er at foretrække fremfor andre... Er faktisk flere navne, men det er unge BIF folk og navne som Tim Janssen osv., der af forskellige grunde ikke er af interesse...

            Jeg tror ikke vi køber Mos, ikke hvis vi skal holde den linje det ellers ligner der er lagt... Det er selvfølgelig ikke sikkert vi absolut skal give den pris den står i klausulen, ligesom jeg også godt kunne forestille mig vi slap Emil for mindre end de 7.5 mio, men selvom vi så skulle få ham billigere, har han nok selv været med til alligevel at holde prisen oppe... Det bliver et million beløb, og det kunne et sign on beløb også sagtens blive...

            Nr. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, og 10 på topscorerlisten i 1. Division, har snarlig kontrakt udløb(1 år) jeg tror nærmere vi går den vej...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              De blev bare lige kort nævnt, har ikke overblik over hvem det er... Vi skal have lidt bredde i angrebet, og han står nok ikke højt på ønskesedlen rundt omkring, men jo der kunne nok godt findes bedre hvis det var...

              Det er en lidt blandet landhandel ja, gik lidt efter at finde folk til de pladser jeg har tyndet ud i min "vision"... og der er da nogen der er at foretrække fremfor andre... Er faktisk flere navne, men det er unge BIF folk og navne som Tim Janssen osv., der af forskellige grunde ikke er af interesse...

              Jeg tror ikke vi køber Mos, ikke hvis vi skal holde den linje det ellers ligner der er lagt... Det er selvfølgelig ikke sikkert vi absolut skal give den pris den står i klausulen, ligesom jeg også godt kunne forestille mig vi slap Emil for mindre end de 7.5 mio, men selvom vi så skulle få ham billigere, har han nok selv været med til alligevel at holde prisen oppe... Det bliver et million beløb, og det kunne et sign on beløb også sagtens blive...

              Nr. 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, og 10 på topscorerlisten i 1. Division, har snarlig kontrakt udløb(1 år) jeg tror nærmere vi går den vej...
              er det med samme held som man har haft med azer - så fint med mig. Og hvis det "bare" er som erstatning for jeppe så vil det også være glimrende - springet fra 2. div til superligaen var nok lige stort nok for ham. Men som 4 valg kan man sikkert finde en glimrende 1 div angriber med noget potentiale i.

              Men vi har brug for noget erfaring og en smule klasse både i forsvaret og angrebet - hvis ikke vi skal ende i en lign. situation næste sæson igen - og nej jeg snakker på ingen måde medaljer og EL bold - men håber vi kan bevæge os i den rigtige retning og gerne ende med lidt større afstand til stregen sidst på sæsonnen....og der kræver det nogle nye folk. Ikke at det behøves være dyre signinger, Jesper må skam gerne finde dem kvit og frit og fra lavere divisioner hvis det skal være - men en sæson mere med så blodfattigt et angreb og så tamt et forsvar - det klare vi ikke

              Comment


                #67
                Mange spændende navne Kaspernon bringer på bane.

                På målmandsfronten vil jeg gerne tilføje andenmålmændene i Randers og FCN, Mikkel Andersen og Martin Hansen.

                Sidstnævnte kan tage på biologikursus med Line baun først, så de får helt styr på det

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Mange spændende navne Kaspernon bringer på bane.

                  På målmandsfronten vil jeg gerne tilføje andenmålmændene i Randers og FCN, Mikkel Andersen og Martin Hansen.

                  Sidstnævnte kan tage på biologikursus med Line baun først, så de får helt styr på det
                  Thomas Sørensens kontrakt med Stoke udløber til sommer. Ja, han er oppe i årene og har haft skader, men kunne han være en løsning i et par år hvor det absolut ikke vil gøre noget at få lidt rutine i de bagerste rækker?

                  Jeg aner ikke om han overhovedet er interesseret i at vende hjem, men måske det*kunne trække med førsteholdsbold og en tur hjem til OB og Lars Høgh:-)

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    er det med samme held som man har haft med azer - så fint med mig. Og hvis det "bare" er som erstatning for jeppe så vil det også være glimrende - springet fra 2. div til superligaen var nok lige stort nok for ham. Men som 4 valg kan man sikkert finde en glimrende 1 div angriber med noget potentiale i.

                    Men vi har brug for noget erfaring og en smule klasse både i forsvaret og angrebet - hvis ikke vi skal ende i en lign. situation næste sæson igen - og nej jeg snakker på ingen måde medaljer og EL bold - men håber vi kan bevæge os i den rigtige retning og gerne ende med lidt større afstand til stregen sidst på sæsonnen....og der kræver det nogle nye folk. Ikke at det behøves være dyre signinger, Jesper må skam gerne finde dem kvit og frit og fra lavere divisioner hvis det skal være men en sæson mere med så blodfattigt et angreb og så tamt et forsvar - det klare vi ikke
                    Det blodfattige angreb du hentyder til er trods alt det 5. mest scorende angreb i superligaen i år.....det må absolut være forsvaret der skal styrkes
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                      Thomas Sørensens kontrakt med Stoke udløber til sommer. Ja, han er oppe i årene og har haft skader, men kunne han være en løsning i et par år hvor det absolut ikke vil gøre noget at få lidt rutine i de bagerste rækker?

                      Jeg aner ikke om han overhovedet er interesseret i at vende hjem, men måske det*kunne trække med førsteholdsbold og en tur hjem til OB og Lars Høgh:-)
                      Hvis Thomas Sørensen vil spille gratis i OB, jamen så er det da fint nok med mig.
                      Han er 38 år (i hvert fald lige om lidt) og har ikke spillet jævnligt de seneste år. Har desuden været ramt af skader i ny og næ her de senere år. ALT taler imod, at OB skulle betale penge for ham. Endnu mere end det talte imod at hente JC.

                      Han har været "oppe at vende" som tilgang til OB tidligere for et par år siden - der var jeg klar. Det er jeg ikke længere. Hans tid er forbi - nu venter vi kun på, at han også selv opdager det og så trækker stikket.
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Det blodfattige angreb du hentyder til er trods alt det 5. mest scorende angreb i superligaen i år.....det må absolut være forsvaret der skal styrkes
                        Og nu er det jo holdet der er det 5. mest scorende, ikke nødvendigvis angrebet. Bare sådan for sjov - syntes du vores angreb er godt nok? 5. mest scorende eller ej? Det syntes jeg i den grad ikke det er.
                        Får vi kadrii tilbage, helt fit, og han får lov til at spille i angrebet en hel sæson så vil det hjælpe en hel del - det syntes jeg er tydeligt; men bodul, skoubo - det er ikke godt nok. Og mos....ja han har scoret men helt tilfreds med ham er jeg langtfra.

                        Men nu udelukker det ene jo ikke nødvendigvis det andet - og jeg er da enig i der bør i den grad kigges på forsvaret - for det er godt nok ikke kønt

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Hvis Thomas Sørensen vil spille gratis i OB, jamen så er det da fint nok med mig.
                          Han er 38 år (i hvert fald lige om lidt) og har ikke spillet jævnligt de seneste år. Har desuden været ramt af skader i ny og næ her de senere år. ALT taler imod, at OB skulle betale penge for ham. Endnu mere end det talte imod at hente JC.

                          Han har været "oppe at vende" som tilgang til OB tidligere for et par år siden - der var jeg klar. Det er jeg ikke længere. Hans tid er forbi - nu venter vi kun på, at han også selv opdager det og så trækker stikket.
                          her er jeg, trods mit rennomé herinde tror jeg, enig i den betragtning.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            her er jeg, trods mit rennomé herinde tror jeg, enig i den betragtning.
                            Det er heller ikke fordi jeg mener Thomas Sørensen ligger lige til højrebenet, men jeg leder lidt desperat efter en løsning.

                            Skal jeg pege på den position hvor der er størst behov for at styrke os, så er det på målmandsposten. Ikke fordi der er drop i Wessel-klassen men vi har en målmand der jævnligt har problemer med at holde bolden og er ret skidt med fødderne. Oveni dirigerer han ikke sit forsvar. Jeg undrer mig over Anders Møller med den rutine han har så ofte ligger et par meter fra sin modstander, som han også gjorde ved de to første mål i går. Er det fordi han ikke får de nødvendige råd fra målmanden, eller er det Anders Møller der ikke løber nok?

                            Jeg mener JC har en del af det vi mangler, men dels er han meget skadet, dels er han knap så hurtig som tidligere og nogen haj i feltet bliver han aldrig. Så hvis det lykkedes Jesper Hansen at afskibe JC og fremtrylle en ny målmand, så bør der rejses en statue af manden.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                              Det er heller ikke fordi jeg mener Thomas Sørensen ligger lige til højrebenet, men jeg leder lidt desperat efter en løsning.

                              Skal jeg pege på den position hvor der er størst behov for at styrke os, så er det på målmandsposten. Ikke fordi der er drop i Wessel-klassen men vi har en målmand der jævnligt har problemer med at holde bolden og er ret skidt med fødderne. Oveni dirigerer han ikke sit forsvar. Jeg undrer mig over Anders Møller med den rutine han har så ofte ligger et par meter fra sin modstander, som han også gjorde ved de to første mål i går. Er det fordi han ikke får de nødvendige råd fra målmanden, eller er det Anders Møller der ikke løber nok?

                              Jeg mener JC har en del af det vi mangler, men dels er han meget skadet, dels er han knap så hurtig som tidligere og nogen haj i feltet bliver han aldrig. Så hvis det lykkedes Jesper Hansen at afskibe JC og fremtrylle en ny målmand, så bør der rejses en statue af manden.
                              Lige mht. AMC - ja, skidt kamp i går i hvert fald i forb. med de to af målene....ved det andet mål gav kommentatorerne zoneopdækningen skylden - de fattede ganske enkelt ikke, at man i lige sådan en situation, som opstod i går ved det andet mål, skulle holde fast i zone, og at AMC ikke "bare" dækker manden tæt op inden indlægget. Hvad taktikken er i sådanne situationer kan vi jo af gode grunde ikke vide, men hvis det forholder sig, som de talte om, så ligger skylden vel ligeså meget hos ham, der lægger taktikken, som den gør hos AMC? Medmindre AMC på egen hånd vælger at gå imod trænerens taktik...
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                Og nu er det jo holdet der er det 5. mest scorende, ikke nødvendigvis angrebet. Bare sådan for sjov - syntes du vores angreb er godt nok? 5. mest scorende eller ej? Det syntes jeg i den grad ikke det er.
                                Får vi kadrii tilbage, helt fit, og han får lov til at spille i angrebet en hel sæson så vil det hjælpe en hel del - det syntes jeg er tydeligt; men bodul, skoubo - det er ikke godt nok. Og mos....ja han har scoret men helt tilfreds med ham er jeg langtfra.

                                Men nu udelukker det ene jo ikke nødvendigvis det andet - og jeg er da enig i der bør i den grad kigges på forsvaret - for det er godt nok ikke kønt
                                Rent personligt så jeg helst at man prioriterede en stærk rutineret centerforsvarer der både vinder sine dueller, har overskud til at lede resten af forsvaret og kan lærer fra sig. For jeg tror stadig på DH og KL, men lige nu tror jeg at den af dem der nu spiller vil have godt af bare at skulle koncentrere sig om sit eget spil og lade en anden være forsvarsstyrmand.
                                Derefter kan man supplerer op i angrebet, for noget skal der ske dér. Skoubo skal der efter min mening ikke forlænges med, JH ligeså og jeg er temmelig lunken ved Mos, for når han ikke lige er i feltet og afslutter, bidrager han ikke med ret meget. Men hvis prisen for en superforsvarsstyrmand er at angrebet næste sæson består af BK, Bodul, Anders Thomsen (der er angriber?) og så f.eks. en fra 1.divisions-topscorerlistens top10, så ville jeg vælge det. Men jeg er også typen der hellere vil vinde 1-0 end 3-2.
                                Last edited by spfisk; 27-04-2014, 09:02.

                                Comment

                                Working...
                                X