Annoncering

Collapse
No announcement yet.

JH's Hitrate - indadgående handler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    JH's Hitrate - indadgående handler

    Laver lige en ny tråd til dette :o)

    Undersøgelse vedr. JH's hitrate ifht tilføjelser til spillertruppen. Dvs. unge spillere tilknyttet, forlængelser, etc.
    Det er 100% sort/hvid uden nuancer. Er der besvarelser uden for dette eller manglende, så tolker jeg efter bedste evne. (er forfatter uenig i tolkningen, så må vedkommende sige til)

    Jeg får løbende samlet op og får også tilknyttet de manglende fra Greve tråden

    Løfquist, Forlængelse med Toppel, Bodul, Vemmlund, Kongsted er alle fjernet. Det skulle være sket før JH's tid.

    (Tørnes er tilføjet, ligesom AK. Jeg har tolket på disse to ifht besvarelser. Hvis forkert, så sig til)
    Ifht sortering/typer af indadgående handler, så kan der på bagkant sorteres på med/uden talenter, med/uden forlængelser etc.

    Status pt: Hitrate 62,50 %

    Total Mågen Entusiastens Manner Kaspernon
    AMC forlænget 75,00% OK Minus OK ok
    Radza rykket op 75,00% OK Minus OK ok
    Ari 50,00% OK Minus OK Minus
    Spelmann 75,00% OK Minus OK OK
    JBL lejet 100,00% OK OK OK OK
    Jeppe Hansen 50,00% OK Minus OK Minus
    Conner O'Brien 25,00% Minus Minus OK Minus
    Abdellaoue 75,00% OK Minus OK OK
    Djuric 25,00% Minus Minus OK Minus
    Azer 100,00% OK OK OK OK
    EPJ rykket op 75,00% OK Minus OK ok
    Desler rykket op 100,00% OK OK OK ok
    Thomsen rykket op 75,00% OK Minus OK ok
    Greve rykket op 100,00% OK OK OK ok
    Radza forlænget 75,00% OK Minus OK ok
    JBL handlet 50,00% OK Minus OK Minus
    Lasse Nielsen 100,00% OK OK OK OK
    Ruud 100,00% OK OK OK OK
    Ousager 50,00% OK Minus OK Minus
    Lucas 25,00% Minus Minus OK Minus
    Mikkelsen 0,00% Minus Minus Minus Minus
    Dvalishvili 0,00% Minus Minus minus Minus
    Kryger 25,00% Minus Minus ok Minus
    Kirkeskov 0,00% Minus Minus minus Minus
    Skogseid 50,00% OK Minus OK Minus
    Hallgrimur 50,00% OK Minus OK Minus
    Dalgaard 0,00% Minus Minus Minus Minus
    Zohore 100,00% OK OK OK OK
    Lund 100,00% OK OK OK OK
    AK 100,00% OK OK OK OK
    Falkesgaard 50,00% OK Minus OK Minus
    Tørnes 0,00% Minus Minus Minus Minus
    Festersen 100,00% OK OK OK OK
    Makrini 100,00% OK OK OK OK
    Koval 0,00% Minus Minus minus Minus
    Tingager 100,00% OK OK ok OK
    Joan 0,00% Minus Minus Minus Minus
    Yao 100,00% OK OK OK OK
    Grytebust 100,00% OK OK OK OK
    Izunna 25,00% OK Minus Minus Minus
    Joao 100,00% OK OK OK OK
    Tverskov 100,00% OK OK OK OK
    KEP 25,00% OK Minus Minus Minus
    Buus rykket op 100,00% OK OK OK ok
    Jønsson 50,00% OK Minus OK Minus
    Thrane 100,00% OK OK OK OK
    Antal OK 115 35 18 37 25
    Antal Minus 69 11 28 9 21
    %OK 62,50% 76,09% 39,13% 80,43% 54,35%

    #2
    Øhh, undskyld, men jeg gav kun 16 navne et plus, og ikke 25... JH er i klart minus hos mig, og ikke i det klare plus han nu står opført som... det skal lige rettes igen!

    Havde glemt AK i første omgang... (Har også talt Zohore med 2 gange, først som leje og derefter fast. Det er har jeg fordi det også er gjort med JBL)

    Så 17 "OK", og 21 "Minus"...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #3
      Hvordag kan I mene at Falkesgaard er et minus, han stod sku da godt inden hans skade!

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Kobberhat Se indlæg
        Hvordag kan I mene at Falkesgaard er et minus, han stod sku da godt inden hans skade!
        I min verden stod han middelmådigt, med enkelte gode redninger, men også grove fejl, og det var også en grov fejl som endte med at koste ham en lang skade... Alt i alt har vi ikke fået noget ud af den handel, så derfor et minus...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          I min verden stod han middelmådigt, med enkelte gode redninger, men også grove fejl, og det var også en grov fejl som endte med at koste ham en lang skade... Alt i alt har vi ikke fået noget ud af den handel, så derfor et minus...
          Det er så lige det med nuancerne, og om glasset er ½ fyldt, eller ½ tomt. Jeg husker også en fantomredning på at skud fra Elmander hvor han får dykket ned og nærmest på mirakuløs vis redder point os
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Det er så lige det med nuancerne, og om glasset er ½ fyldt, eller ½ tomt. Jeg husker også en fantomredning på at skud fra Elmander hvor han får dykket ned og nærmest på mirakuløs vis redder point os
            Der er vand i halvdelen af glasset... om det er så er halv fyldt eller tomt, det giver det samme resultat hos mig... Alt i alt fik vi ikke noget ud af handlen, stor redning mod BIF eller ej...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Det er så lige det med nuancerne, og om glasset er ½ fyldt, eller ½ tomt. Jeg husker også en fantomredning på at skud fra Elmander hvor han får dykket ned og nærmest på mirakuløs vis redder point os
              Korrekt. Og så lavede han to dybt graverende fejl, hvoraf den ene kostede point, på blot fire kampe. Det er mere end hvad Sten Michael endnu har lavet. Falke spillede ikke sådan, så han har fortjent at blive smidt under bussen, men der er vel ikke nogle ved deres fulde fem der kan mene, at han ligefrem overbeviste?

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Der er vand i halvdelen af glasset... om det er så er halv fyldt eller tomt, det giver det samme resultat hos mig... Alt i alt fik vi ikke noget ud af handlen, stor redning mod BIF eller ej...
                Det er en snak vi har haft mange gange før i andre tråde, og som sådan skal der ikke bruges oceaner af plads i denne tråd ..vi blivet nok ikke enige alligevel, men i den helt konkrete situation redder han så vidt jeg husker 3 point til os. Hvis det holder så er det en meget kraftig modifikation at påstå vi ikke har haft noget ud af handlen (fri transfer) På tidspunktet for handlen har vi øjensynligt også haft kontakt til Grytebust, som af forsk. årsager ikke kunne handles der. Falkesgård var dermed tiltænkt rollen som 2. keeper dengang også, og som sådan er han en spiller som vi dengang og nu kan have tillid til. Hvis opnår han kastes for løverne igen
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Det er en snak vi har haft mange gange før i andre tråde, og som sådan skal der ikke bruges oceaner af plads i denne tråd ..vi blivet nok ikke enige alligevel, men i den helt konkrete situation redder han så vidt jeg husker 3 point til os. Hvis det holder så er det en meget kraftig modifikation at påstå vi ikke har haft noget ud af handlen (fri transfer) På tidspunktet for handlen har vi øjensynligt også haft kontakt til Grytebust, som af forsk. årsager ikke kunne handles der. Falkesgård var dermed tiltænkt rollen som 2. keeper dengang også, og som sådan er han en spiller som vi dengang og nu kan have tillid til. Hvis opnår han kastes for løverne igen
                  Jeg kan ikke bruge det til noget... Koval redede også point i en kamp...

                  Falke blev hentet ind til at kæmpe om målmandsposten, spillede sølle 3½ kamp, koksede og blev skadet, og har siden ikke spillet et eneste sekund for holdet... det er ikke nogen god historie, tværtimod, uanset hvordan man end prøver at vende og dreje den... Vi har ikke fået noget ud af det...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Jeg kan ikke bruge det til noget... Koval redede også point i en kamp...

                    Falke blev hentet ind til at kæmpe om målmandsposten, spillede sølle 3½ kamp, koksede og blev skadet, og har siden ikke spillet et eneste sekund for holdet... det er ikke nogen god historie, tværtimod, uanset hvordan man end prøver at vende og dreje den... Vi har ikke fået noget ud af det...
                    👍🏻 yes, uanset hvor meget der bliver plæderet for det så er verden, og herunder OB altså ikke sort/hvid ..I rest my case
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                       yes, uanset hvor meget der bliver plæderet for det så er verden, og herunder OB altså ikke sort/hvid ..I rest my case
                      Enig. Det er noget fis at smide folk i en "fejlkøb"-kategori, indtil de har bevist noget andet. Man kan med samme ret argumentere for, at alle indkøb er en succes, indtil de aktivt fejler. Selvfølgelig har der været både hits og flop, men man kan ikke adskille dem fra sammenhængen, økonomisk, trænermæssigt og holdmæssigt, som en binær katergorisering gør.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Enig. Det er noget fis at smide folk i en "fejlkøb"-kategori, indtil de har bevist noget andet. Man kan med samme ret argumentere for, at alle indkøb er en succes, indtil de aktivt fejler. Selvfølgelig har der været både hits og flop, men man kan ikke adskille dem fra sammenhængen, økonomisk, trænermæssigt og holdmæssigt, som en binær katergorisering gør.

                        Jo det kan man. Og det sker rundt omkring i hele verdenen hele tiden. Leverer man ikke, i form af at holdet fungerer og vinder, så ryger de ansvarlige ud, uanset omstændigheder og sammenhænge. At du og andre forsøger at løbe fra det, ændrer ikke på det.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Jo det kan man. Og det sker rundt omkring i hele verdenen hele tiden. Leverer man ikke, i form af at holdet fungerer og vinder, så ryger de ansvarlige ud, uanset omstændigheder og sammenhænge. At du og andre forsøger at løbe fra det, ændrer ikke på det.

                          MvH ChrisOB
                          Jeg "løber" sgu ikke fra noget. Jeg argumenterer ikke for, at JH ikke er ansvarlig for dårlige indkøb. Eller at der er spillere, der ikke er slået til. Eller at JH/KN/JB, whoever ikke skal fyres, hvis de ikke leverer.

                          Jeg argumenterer bare for, at hvis man ikke sætter ting ind i en større sammenhæng, er der en overhængende risiko for, at man ikke agerer, men reagerer, hver gang man oplever et "miss". Og det er en usund måde at drive en forretning på i det lange løb.

                          Der hvor nogen ser en sort/hvid hitrate for JH på under 25% hits, ser jeg en klub, der kun er gået én vej under hans lederskab, nemlig fremad, og det er satme svært at argumentere for andet.

                          Kunne det have gået hurtigere? Måske.
                          Har han lavet for mange fejl? Måske, men nok især i starten.
                          Kunne andre have gjort det bedre? Måske
                          Har andre gjort det bedre i tilsvarende/mindre klubber? Helt afgjort.

                          Jeg argumenterer ikke for, at man ikke skal kritisere spillere/sportsdirektører. Men at sætte alle beslutninger ind i et binært hit/miss system giver et forvrænget billede af virkeligheden. Men jvf. diskussionen i den anden tråd, vil jeg da give dig ret så langt, at man også kan forklare et nederlag på så mange måder, at man lukker øjnene for at nederlaget var uacceptabelt til at begynde med.

                          Hvis man vil have et eksempel på at agere, frem for at reagere, så kan man se på FCK. Begge ansættelser af Solbakken er startet med resultater, der dybest set ikke var acceptable i FCK. Men man har holdt fast i planen, på trods af fejl og uopnåede målsætninger, fordi man kunne se pointen med det i det lange løb. Med betydelig succes til følge, oven i købet.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            #14
                            Vi præsterer i hvert fald bedre nu - ikke så meget som håbet, men dog bedre - end vi gjorde i årene før Jesper og i hans første år. Og vi gør det tilsyneladende for en hel del færre penge... Det skal også tages med i vurderingen.

                            Desuden sætter jeg pris på JH's fokus på faciliteter og ungdomsarbejdet. Det har jeg manglet, at vores sportsdirektør har sat fokus på, og det gør han faktisk - også udadtil i medierne.
                            Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                            Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Jeg "løber" sgu ikke fra noget. Jeg argumenterer ikke for, at JH ikke er ansvarlig for dårlige indkøb. Eller at der er spillere, der ikke er slået til. Eller at JH/KN/JB, whoever ikke skal fyres, hvis de ikke leverer.

                              Jeg argumenterer bare for, at hvis man ikke sætter ting ind i en større sammenhæng, er der en overhængende risiko for, at man ikke agerer, men reagerer, hver gang man oplever et "miss". Og det er en usund måde at drive en forretning på i det lange løb.

                              Der hvor nogen ser en sort/hvid hitrate for JH på under 25% hits, ser jeg en klub, der kun er gået én vej under hans lederskab, nemlig fremad, og det er satme svært at argumentere for andet.

                              Kunne det have gået hurtigere? Måske.
                              Har han lavet for mange fejl? Måske, men nok især i starten.
                              Kunne andre have gjort det bedre? Måske
                              Har andre gjort det bedre i tilsvarende/mindre klubber? Helt afgjort.

                              Jeg argumenterer ikke for, at man ikke skal kritisere spillere/sportsdirektører. Men at sætte alle beslutninger ind i et binært hit/miss system giver et forvrænget billede af virkeligheden. Men jvf. diskussionen i den anden tråd, vil jeg da give dig ret så langt, at man også kan forklare et nederlag på så mange måder, at man lukker øjnene for at nederlaget var uacceptabelt til at begynde med.

                              Hvis man vil have et eksempel på at agere, frem for at reagere, så kan man se på FCK. Begge ansættelser af Solbakken er startet med resultater, der dybest set ikke var acceptable i FCK. Men man har holdt fast i planen, på trods af fejl og uopnåede målsætninger, fordi man kunne se pointen med det i det lange løb. Med betydelig succes til følge, oven i købet.
                              Hit raten betyder altså noget for ens tro på, om et projekt virkelig går fremad, kommer til at gå fremad. Og så kan man diskutere, om vi virkelig bevæger os fremad. Den netop afsluttede sæson sluttede med det højeste antal nederlag på en sæson, siden vi rykkede ned. Og et alt for højt antal indkasserede mål. Ja, vi fik flere points i sidste sæson, end den forrige, men så heller ikke meget mere. Og en højere slutplacering, men stadig langt væk fra dér, hvor vi gerne vil være. Og denne sæson med de nye spillere, er det dybest set kun er Tverskov der har vist bare lidt, truppen er ikke på plads, den foretrukne duo på den centrale har været håbløst afstemt, og vi fik 2 points mod oprykkere.

                              Så hvis du synes, dét, reelt, er "fremad", så må jeg sige, at jeg er uenig. Så presser man sgu citronen med det udtryk.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment

                              Working...
                              X