Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Det har vi gennem længere tid haft mulighed for . Det har i flere sæsoner stået klart at vi manglede en 8'er , ligesom man i halvanden til to sæsoner har været klar over at Emil skulle erstattes og endelig har det siden august sidste år været afgjort at man ikke ville strække sig økonomisk langt nok for at holde Falk ( og ej heller på nogen måde opfylde hans ambitioner ) så der er ingen undskyldninger for det morads vi ser nu på de tre pladser .
    So true

    Comment


      Lige et spørgsmål midt i mængden.

      Er ham Masango virkelig superligaens bedste spiller pt. (som fmprOB nævner)?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
        Lige et spørgsmål midt i mængden.

        Er ham Masango virkelig superligaens bedste spiller pt. (som fmprOB nævner)?

        Det var altså Falk jeg hentydede til

        Comment


          Hvor flovt. Sorry. Fattede det heller ikke. Men ja, Falk har vel aldrig været bedre. Snøft.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Gummi Se indlæg
            Hvor flovt. Sorry. Fattede det heller ikke. Men ja, Falk har vel aldrig været bedre. Snøft.
            Nej det er sindssygt hvor godt han spiller i FCK...
            Massango ser jeg ikke det store lys i. Specielt ikke hvis vi snakker en stor transfer

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Nej det er sindssygt hvor godt han spiller i FCK...
              Massango ser jeg ikke det store lys i. Specielt ikke hvis vi snakker en stor transfer
              Falk spiller godt fordi han har fået bedre spillere omkring sig og presset er på holdet og ikke på ham alene .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Jo jo. Men tror situationen er en anden nu. Den er uholdbar og de skal af med ham inden 31/8. Det ved alle. De gider heller ikke mere bøvl på de indre linier
                Men er det virkelig ham her vi skal skyde vores begrænsede transferbudget efter???
                Så rejser det spørgsmålet hos mig :

                Er det panik fordi man allerede kan se at de kantspillere vi har er mildt sagt middelmådige ?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Så rejser det spørgsmålet hos mig :

                  Er det panik fordi man allerede kan se at de kantspillere vi har er mildt sagt middelmådige ?
                  Svært at sige. Nu er det jo bare et løst rygte. Ingen ved om det er sandt. Christ sake, det er jo Abildtrup der har startet det..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Så rejser det spørgsmålet hos mig :

                    Er det panik fordi man allerede kan se at de kantspillere vi har er mildt sagt middelmådige ?
                    Allerede? Man kunne påstå, at det var noget, de måske burde ha' set a mile away. Som nogle andre måske har gjort. Du ved, ingen erstatninger for Falk; og alt det dér halløj.

                    Igen; dem som har tiltro til den sportslige ledelse siger jo, der nok skal komme forstærkning. Lad os tage dem på ordet.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Allerede? Man kunne påstå, at det var noget, de måske burde ha' set a mile away. Som nogle andre måske har gjort. Du ved, ingen erstatninger for Falk; og alt det dér halløj.

                      Igen; dem som har tiltro til den sportslige ledelse siger jo, der nok skal komme forstærkning. Lad os tage dem på ordet.

                      MvH ChrisOB
                      Som jeg skrev tidligere i tråden så har vi haft flere sæsoner til at bygge på ift kanter og 8'eren .

                      Men med allerede mener jeg med Joan og især Jønsson
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Allerede? Man kunne påstå, at det var noget, de måske burde ha' set a mile away. Som nogle andre måske har gjort. Du ved, ingen erstatninger for Falk; og alt det dér halløj.

                        Igen; dem som har tiltro til den sportslige ledelse siger jo, der nok skal komme forstærkning. Lad os tage dem på ordet.

                        MvH ChrisOB
                        Er ikke i tvivl om at der nok skal komme tilføjelser til truppen. Spørgsmålet er om det så er forstærkninger..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Som jeg skrev tidligere i tråden så har vi haft flere sæsoner til at bygge på ift kanter og 8'eren .

                          Men med allerede mener jeg med Joan og især Jønsson
                          Ham der Joan skal nu nok blive god Magge

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Det har vi gennem længere tid haft mulighed for . Det har i flere sæsoner stået klart at vi manglede en 8'er , ligesom man i halvanden til to sæsoner har været klar over at Emil skulle erstattes og endelig har det siden august sidste år været afgjort at man ikke ville strække sig økonomisk langt nok for at holde Falk ( og ej heller på nogen måde opfylde hans ambitioner ) så der er ingen undskyldninger for det morads vi ser nu på de tre pladser .
                            Helt enig...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Som jeg skrev tidligere i tråden så har vi haft flere sæsoner til at bygge på ift kanter og 8'eren .

                              Men med allerede mener jeg med Joan og især Jønsson
                              Det skyldes nok bla. at vi overhovedet ikke har været i nærheden af den kontinuitet som ellers er blevet prædiket i årevis snart... Når man skifter 10-12 spillere ud hver sæson, så må der jo være områder der ikke får den nødvendige fokus, desværre...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Det skyldes nok bla. at vi overhovedet ikke har været i nærheden af den kontinuitet som ellers er blevet prædiket i årevis snart... Når man skifter 10-12 spillere ud hver sæson, så må der jo være områder der ikke får den nødvendige fokus, desværre...
                                Det kunne evt skyldes at vi bliver ved med at hente spillere der ikke har niveauet til de ambitioner vi har.. Så er vi jo tvunget til at lave udrensning hele tiden

                                Comment

                                Working...
                                X