Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Rolig nu andlox.. Det bliver som 4. Angriber
    Håber vi spiller 4-2-4 i morgen. ;-)
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Antallet vil jeg påstå er mindre vigtigt, det vigtige er hvor vi afslutter fra, og vi har simpelthen ikke spillet os til store chancer og afslutninger der, hvor de fleste mål scores fra, nemlig midt for målet i feltet. Jeg køber ikke præmissen om, at det er et formdyk fra AK og Fester der er skyld i den pauvre offensivt, tværtimod synes jeg at det er de eneste to som har leveret offensivt kvalitet i andet end glimt.

      Kig på de fire mål vi har scoret i sæsonen. Det ene et straffespark, det andet et kæmpe drop, men de to mål, hvor vi faktisk har spillet os til en god afslutning, er det vores angribere der står bag. I Lyngby er det AK der med en fantastisk maskeret aflevering finder Festersen i et løb i dybden. Jeg kan ikke få øje på andre spillere på holdet, der er i nærheden af at have relationer af den kvalitet. I Aalborg er det en fremragende vending af Festersen der sætter sin direkte modspiller, og smider et knivskarpt indlæg ind i hovedet på Edmundsson. Se højdepunkterne igennem fra Silkeborg-kampen igen, og i vil se at på samtlige af de afslutninger vi skaber fra gode positioner, at AK er hovedmanden bag dem med enten gode vendinger eller driblinger.

      En eller anden herinde må gerne pege mig i retningen af bare én anden spiller, der har leveret et lignende kreativt output i de første fire kampe, jeg har ikke kunne få øje på det. Det tætteste vi kommer på det, er nok Thranes stikning til Festersen der gav en stor chance i Lyngby, her kunne han dog også drive bolden over 20 meter upresset 3 mod 2, hvilket bestemt gør betingelserne lidt bedre.

      Derfor synes jeg også det er useriøst at tørre den dårlige start af på vores angribere, og at Festersen stadig skal holdes oppe imod, at han lavede en masse tap-in mål i starten af sidste sæson, burde simpelthen ikke ligge ham til last. Som Francis Dickoh, der jo spillede over for AK og Festersen i sidste sæson, påpegede i en podcast i starten af ugen, er de efter hans mening den bedste angrebsduo i ligaen, og helt nøgternt set kan jeg ikke se, at de skulle have modbevist det i de første 4 kampe.

      I stedet burde man rette sin kritik i retning af det elendige supportingcast i form af midtbane og backs, som de har haft indtil videre i sæsonen. Det er simpelthen under al kritik det der er leveret, og det bekymrende er, at det er blevet værre over de seneste 3 kampe, forhåbentlig grundet at AK har været ude 3 ud af de sidste 4 halvlege. I kampen mod Viborg var det decideret en skændsel, hvor vi stort set ikke lykkedes med at finde vores angribere, uden at de havde ryggen til mål og en mand klinet op ad sig.

      Det burde være totalt bandlyst bare at tage det mindste skridt i retning af en type som Ronnie Schwartz, indtil at man har fundet nogle spillere der rent faktisk er komfortable med bolden, selvom der er en modspiller i en radius af 5 meter af dem, og som rent faktisk har godt øje for de fremadrettede linjer i spillet, tør at udfordre en spiller der kom imod dem. Nogle spillere der forsøger sig med nogle løb der truer forsvaret, og bringer sig i nogle positioner, hvor de rent faktisk vil kunne score. De sidste ting, er det kun Edmundsson, som jeg for alvor har set byde ind med, men vi kan simpelthen ikke være tjent med at skulle vente i de lange perioder der går i mellem, at han viser dette. Hvis disse ting skal løses internt i truppen, er jeg bange for, at vi tidligst i foråret, vil se et hold med nogle spillere der rent faktisk er komfortable med at tage det ansvar, så vores angribere vil kunne blive stimuleret spillemæssigt.

      Det vil i hvert fald kræve, at nogle spillere skal tage nogle spillemæssige kvantespring, folk som JJT, Greve, Thrane, Jönsson, (Welbeck?). Jeg er ikke sikker på, at jeg kan se det ske i en nær fremtid, og uden støttespillere der skaber tryghed.
      Spot on !

      Vi har ikke en eneste midtbanespiller som kan tage 2 jongleringer med en ballon i en snor . Vi har endnu til gode at se en fra midten sætte en modstander eller bare skabe en chance til en af vores angribere . Alt kreativitet og ide er væk , vi spiller intetsigende og letlæseligt .
      De " dommedagsprofetier" som vi var nogle som forudsagde inden sæsonen er blevet udstillet klart og tydeligt .
      Jønsson som kant , kreativ og spilopbyggende spiller er en katastrofe på linje med Kryger som back .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        I dagens udgave af Fyens Stiftstidende spørger Leif Rasmussen sportsdirektøren, om det er rigtigt, at OB har lagt et bud på Masango fra Randers.

        Det vil Jesper Hansen selvfølgelig ikke svare på, men jeg mindes ikke at have set rygtet andre steder, så det bør næsten ind i tråden.
        Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


        Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
          I dagens udgave af Fyens Stiftstidende spørger Leif Rasmussen sportsdirektøren, om det er rigtigt, at OB har lagt et bud på Masango fra Randers.

          Det vil Jesper Hansen selvfølgelig ikke svare på, men jeg mindes ikke at have set rygtet andre steder, så det bør næsten ind i tråden.
          Spændende!. Nej den har jeg heller ikke ikke hørt før, men AaB har jo forsøgt og hvis de tal der nævnes i denne artikel stadig holder, så tror jeg ikke på OB er med:
          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...s-kraever-mere

          Men interessant og Fyens må vel have hørt en fugl pippe et eller andet stad.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
            I dagens udgave af Fyens Stiftstidende spørger Leif Rasmussen sportsdirektøren, om det er rigtigt, at OB har lagt et bud på Masango fra Randers.

            Det vil Jesper Hansen selvfølgelig ikke svare på, men jeg mindes ikke at have set rygtet andre steder, så det bør næsten ind i tråden.
            Spændende spiller.....Men hele han attitude og forsøg på at gennemtvinge et skifte - godt nok ikke kønt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
              I dagens udgave af Fyens Stiftstidende spørger Leif Rasmussen sportsdirektøren, om det er rigtigt, at OB har lagt et bud på Masango fra Randers.

              Det vil Jesper Hansen selvfølgelig ikke svare på, men jeg mindes ikke at have set rygtet andre steder, så det bør næsten ind i tråden.
              Mon ikke bare at det er fordi det er en interessant spiller for AaB. Så bliver det automatisk interessant for OB også

              Comment


                Så er der lidt konkrete rygter at forholde sig til i Ronnie og Masango.

                Masango er lige sådan en type vi mangler, kan spille begge kanter. Niveauet, tja, det er godt, ikke Falk niveau, men skal vi vente til vi finder Falk niveau, så.......

                Ronnie er ikke bedre end Fester og AK, men så ville vi have 3 kompetente køreklare angribere i klasse A (hej Brink), det er vigtigt for konkurrencen og bredden ved skader/karantæner.

                Så kom bare med dem begge to og send Bredebro på eventyr i Skotland.

                NB: Jeg kan egentlig godt lide Bredebro, han har gjort det fint i de 3 halvege han har spillet i år imo.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Så er der lidt konkrete rygter at forholde sig til i Ronnie og Masango.

                  Masango er lige sådan en type vi mangler, kan spille begge kanter. Niveauet, tja, det er godt, ikke Falk niveau, men skal vi vente til vi finder Falk niveau, så.......

                  Ronnie er ikke bedre end Fester og AK, men så ville vi have 3 kompetente køreklare angribere i klasse A (hej Brink), det er vigtigt for konkurrencen og bredden ved skader/karantæner.

                  Så kom bare med dem begge to og send Bredebro på eventyr i Skotland.

                  NB: Jeg kan egentlig godt lide Bredebro, han har gjort det fint i de 3 halvege han har spillet i år imo.
                  AaB har været ude med snøren :

                  http://m.amtsavisen.dk/randers-fc/ra...te-masango-bud
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Men er det nok ikke mere da de har hentet ham den anden gut til kanten.. Er altså lidt lunken ved ham her pga hele den opførsel vi har set fra ham det sidste stykke tid. Og så god er han vel heller ikke? Så er han vel også dyr

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Men er det nok ikke mere da de har hentet ham den anden gut til kanten.. Er altså lidt lunken ved ham her pga hele den opførsel vi har set fra ham det sidste stykke tid. Og så god er han vel heller ikke? Så er han vel også dyr
                      De afviste AaB's bud på 2,4 mill kr og sagde at prisen er 1 mill euro
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Så er der lidt konkrete rygter at forholde sig til i Ronnie og Masango.

                        Masango er lige sådan en type vi mangler, kan spille begge kanter. Niveauet, tja, det er godt, ikke Falk niveau, men skal vi vente til vi finder Falk niveau, så.......

                        Ronnie er ikke bedre end Fester og AK, men så ville vi have 3 kompetente køreklare angribere i klasse A (hej Brink), det er vigtigt for konkurrencen og bredden ved skader/karantæner.

                        Så kom bare med dem begge to og send Bredebro på eventyr i Skotland.

                        NB: Jeg kan egentlig godt lide Bredebro, han har gjort det fint i de 3 halvege han har spillet i år imo.
                        ja falk niveauet skal vi nok ikke sætte næsen op efter....men lidt mindre kan også gøre det.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          De afviste AaB's bud på 2,4 mill kr og sagde at prisen er 1 mill euro
                          Jo jo. Men tror situationen er en anden nu. Den er uholdbar og de skal af med ham inden 31/8. Det ved alle. De gider heller ikke mere bøvl på de indre linier
                          Men er det virkelig ham her vi skal skyde vores begrænsede transferbudget efter???
                          Last edited by fmprOB; 14-08-2016, 08:56.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            ja falk niveauet skal vi nok ikke sætte næsen op efter....men lidt mindre kan også gøre det.
                            Det er det nød til. Han er vel superligaens bedste spiller pt sammen med Delany

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              ja falk niveauet skal vi nok ikke sætte næsen op efter....men lidt mindre kan også gøre det.
                              Enig, det kan ikke lade sig gøre... vi skal gøre det ved at forstærke flere pladser/truppen + at der er andre allerede etablerede spillere der skal steppe op...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Enig, det kan ikke lade sig gøre... vi skal gøre det ved at forstærke flere pladser/truppen + at der er andre allerede etablerede spillere der skal steppe op...
                                Det har vi gennem længere tid haft mulighed for . Det har i flere sæsoner stået klart at vi manglede en 8'er , ligesom man i halvanden til to sæsoner har været klar over at Emil skulle erstattes og endelig har det siden august sidste år været afgjort at man ikke ville strække sig økonomisk langt nok for at holde Falk ( og ej heller på nogen måde opfylde hans ambitioner ) så der er ingen undskyldninger for det morads vi ser nu på de tre pladser .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X