Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af the perfect player Se indlæg
    Jeg tænker lidt at det har noget med udbud og efterspørgsel. Hvis Jesper H, har fået måske max en mill. per tranfervindue igennem de sidste 4 vinduer og har skulle hente X antal spiller hver gang, så er det vel også begrænset hvad man kan få af kvalitet.
    Enig og så er det netop der man viser sit værd , og det gjorde JH på ingen måde i de første vinduer .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Enig og så er det netop der man viser sit værd , og det gjorde JH på ingen måde i de første vinduer .
      Det er der han har være udygtig i forhold til hvad andre har kunnet. Han var f.eks. meget længe om at finde en målmand, selvom alle viste at vi havde ligaens dårligste 1. og 2. målmænd. Listen over fejl er lang og har været vendt. JH er ikke manden som kan bringe os til tops.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Det er der han har være udygtig i forhold til hvad andre har kunnet. Han var f.eks. meget længe om at finde en målmand, selvom alle viste at vi havde ligaens dårligste 1. og 2. målmænd. Listen over fejl er lang og har været vendt. JH er ikke manden som kan bringe os til tops.
        Har så bare et stille ønske om, at han i det mindste er manden, der kan bringe noget fornuft eller realisme ind i fansene. Der er mange der åbenbart stadig er af den opfattelse, at man kan hente "store" stjerner til klubben, men 2X 10 plads samt en 8. plads gør vel ikke ligefremt, at tiltrækningskraften til klubben er enorm.

        der nævnes at JH ikke kan bringe OB tilbage i toppen, men så vil jeg da gerne hører hvem i mener, der kan det?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af the perfect player Se indlæg
          Har så bare et stille ønske om, at han i det mindste er manden, der kan bringe noget fornuft eller realisme ind i fansene. Der er mange der åbenbart stadig er af den opfattelse, at man kan hente "store" stjerner til klubben, men 2X 10 plads samt en 8. plads gør vel ikke ligefremt, at tiltrækningskraften til klubben er enorm.

          der nævnes at JH ikke kan bringe OB tilbage i toppen, men så vil jeg da gerne hører hvem i mener, der kan det?
          Sikke noget vrøvl. Vi har præcis den opfattelse, som man skal ha - og jeg køber overhovedet ikke din præmis om udbud og efterspørgsel - andre sportsdirektører har gjort bedre for samme eller mindre budget.

          Fornuft og realisme er ikke blindt at tro på at der ikke kunne være blevet hentet bedre spillere til samme penge.

          Og vi var så udmærket klar over, at vi ikke kan hente stjernespillere. I den situation et det så faktisk endnu vigtigere at sportsdirektøren rammer plet med dem, han henter, og det har han ikke gjort i tilstrækkelig høj grad. Og det har intet at gøre med urealistiske høje forventninger.

          Det er så snarre dig, der har for lave forventninger, og opfinder derfor den belejlige bortforklaring, at det var økonomi, der gav os spillere, der på ingen måder var forstærkninger, hverken individuelt eller kollektivt.

          Og dit sidste spørgsmål er en gigantisk narresut, for det er ikke vores job eller opgave at navngive en anden sportsdirektør.

          Bare nøgtern konstatering om at vi ikke føler vi rykker os nok med ham i stolen.

          Så om igen.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af the perfect player Se indlæg
            Har så bare et stille ønske om, at han i det mindste er manden, der kan bringe noget fornuft eller realisme ind i fansene. Der er mange der åbenbart stadig er af den opfattelse, at man kan hente "store" stjerner til klubben, men 2X 10 plads samt en 8. plads gør vel ikke ligefremt, at tiltrækningskraften til klubben er enorm.

            der nævnes at JH ikke kan bringe OB tilbage i toppen, men så vil jeg da gerne hører hvem i mener, der kan det?
            Måske han kan bringe noget læs og forstå ind hos de fans som har svært ved at skelne mellem store stjerner og brugbare spillere . Eller se forskel på at være god men ikke god nok .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af the perfect player Se indlæg
              Har så bare et stille ønske om, at han i det mindste er manden, der kan bringe noget fornuft eller realisme ind i fansene. Der er mange der åbenbart stadig er af den opfattelse, at man kan hente "store" stjerner til klubben, men 2X 10 plads samt en 8. plads gør vel ikke ligefremt, at tiltrækningskraften til klubben er enorm.

              der nævnes at JH ikke kan bringe OB tilbage i toppen, men så vil jeg da gerne hører hvem i mener, der kan det?
              Det behøver såmænd ikke være store stjerner. Det vigtigste er at de passer ind, og styrker holdet. Her halter det stadig.
              Sønderjyske er et glimrende eksempel på, hvor langt man kan nå med dygtigt håndværk og et lille budget.
              Last edited by sinus; 16-08-2016, 13:00.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Måske han kan bringe noget læs og forstå ind hos de fans som har svært ved at skelne mellem store stjerner og brugbare spillere . Eller se forskel på at være god men ikke god nok .
                Den forskel har jeg personligt forsøgt en milliard gange at indprente på dette forum, og det er ikke lykkedes endnu her på mit 15. År aktiv. So why bother? De vil stadig tro at alternativet krævet for en Kryger det var en Messi...

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Den forskel har jeg personligt forsøgt en milliard gange at indprente på dette forum, og det er ikke lykkedes endnu her på mit 15. År aktiv. So why bother? De vil stadig tro at alternativet krævet for en Kryger det var en Messi...

                  MvH ChrisOB
                  Messi ville nok være en fin back på vores hold :)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Messi ville nok være en fin back på vores hold :)
                    Utvivlsomt... :-)

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Utvivlsomt... :-)

                      MvH ChrisOB
                      Men den handel (Kryger) vil jeg godt sætte mine penge at det er rent TB.

                      Han har peget på Kryger og sagt at han ville bruge ham som HB.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                        Men den handel (Kryger) vil jeg godt sætte mine penge at det er rent TB.

                        Han har peget på Kryger og sagt at han ville bruge ham som HB.
                        Det kan sagtens være, men det fritager ikke JH for ansvar. Selvfølgeligt er det fint at sparre med cheftræneren og have ham med inde over køb af spillere, men det er sportchefens ansvar i sidste ende. Hele ideen med en sportschef er jo netop, at der købes ind efter en bestemt, overordnet strategi, så hele truppen ikke skal udskiftes hver gang træneren ryger. Det er ikke ensbetydende med, at man ikke kan købe ind efter trænerens ønsker, men det skulle jo også gerne spille sammen, da det er sportschefen, der vælger træneren

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Det kan sagtens være, men det fritager ikke JH for ansvar. Selvfølgeligt er det fint at sparre med cheftræneren og have ham med inde over køb af spillere, men det er sportchefens ansvar i sidste ende. Hele ideen med en sportschef er jo netop, at der købes ind efter en bestemt, overordnet strategi, så hele truppen ikke skal udskiftes hver gang træneren ryger. Det er ikke ensbetydende med, at man ikke kan købe ind efter trænerens ønsker, men det skulle jo også gerne spille sammen, da det er sportschefen, der vælger træneren
                          Ja, men nu havde han jo også 2 år tilbage af sin kontrakt da han røg TB, samt at kontrakten med Lasse var på samme periode.

                          Men du kan bare ikke fratage TB fra sin del af skylden også.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                            Ja, men nu havde han jo også 2 år tilbage af sin kontrakt da han røg TB, samt at kontrakten med Lasse var på samme periode.

                            Men du kan bare ikke fratage TB fra sin del af skylden også.
                            Der er vist ingen, der fratager TB hans del af skylden.

                            Er også med på, at JH overtog Troels. Men derfor er det sidste ende JH, der skal stå til ansvar for køb og salg af spillere alligvel - også selvom TB's indblanding kan være en formildende omstændighed
                            Last edited by Limefrugten; 16-08-2016, 16:41.

                            Comment


                              Det har du så også ret i.

                              Men alle glemmer bare TB's skyld i det, fordi han ikke er her mere, og det er forkert.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Det har du så også ret i.

                                Men alle glemmer bare TB's skyld i det, fordi han ikke er her mere, og det er forkert.
                                Vrøvl. De fleste husker da TBs forfærdelige trænerarbejde sidst han var her, og de dårlige indkøb han også fik lavet, da han i mellemperioden havde en dobbeltrolle.

                                Det er meget muligt, at TB har peget på Kryger, og sagt at han kunne godt bruge ham, men jeg nægter at tro på, at man i sin tid gik ind i vinduet og havde udpeget sig Kryger som drømmeløsningen på højre back. Signingen af Kryger til den højre back, er selvfølgelig et resultat af, at man ikke mente at man havde evnerne og midlerne til at finde en bedre løsning på markedet.

                                Comment

                                Working...
                                X