Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Og så tog Remmer til norge

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Så er det nu i skal vise jeres interesse OB

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/jeppe...om-et-par-uger
      Hvor er det egentlig han er bedst på midtbanen?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Man er snart så hungrende efter bare et eller andet.. Men har bare en bad feeling med ham her.. Tror han er færdig på top niveau.
        Jeg er mere på noget Deblé, J Andersen,Mensah eller Mikkel Rygaard. De har alle fart og kreativitet
        Er til Rygaard. Men det er altså mest fordi han minder om verdens bedste fodboldspiller nogensinde, Søren Berg.

        MvT
        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Hvor er det egentlig han er bedst på midtbanen?
          Centralt. Uden tvivl. Vi mangler ikke centrale spillere, så skulle det kun være fordi vi lejede en af dem ud.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Og så tog Remmer til norge
            Vi har 2 højre backs. Er det ikke nok?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
              Vi har 2 højre backs. Er det ikke nok?
              Jo...og så kunne den ringeste af de to vi har, sendes afsted videre i systemet?

              Man må vel godt opgradere, hvis muligheden er der?
              Mvh Kent

              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

              Comment


                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                Vi har 2 højre backs. Er det ikke nok?
                Mest af alt fordi han har været nævnt af flere herinde som en mulighed....kunne også være han kunne have frigivet Desler så han kom længere frem i banen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                  Jo...og så kunne den ringeste af de to vi har, sendes afsted videre i systemet?

                  Man må vel godt opgradere, hvis muligheden er der?
                  Jo, men så kunne man jo nævne spillere til alle positioner konstant. Der er vel intet der tyder på at Desler eller Lund er på vej væk, eller at nogen er interesserede? Og det er vel det væsentligste her.

                  Jeg har aldrig hørt om nogen klubber, der køber en 3. højreback for så at håbe, at en af de andre kan sælges.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    Mest af alt fordi han har været nævnt af flere herinde som en mulighed....kunne også være han kunne have frigivet Desler så han kom længere frem i banen.
                    Det her med Desler på kanten, hvor kommer det fra? Det var vel kun TB der så ham som kantspiller.

                    Vores keepere fraset så er han vel den mindst målfarlige spiller i truppen. Skal han virkelig spille kant?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Det her med Desler på kanten, hvor kommer det fra? Det var vel kun TB der så ham som kantspiller.

                      Vores keepere fraset så er han vel den mindst målfarlige spiller i truppen. Skal han virkelig spille kant?
                      Han så også sig selv på kanten, men har fundet sig godt tilrette på back pladsen, som han selv har udtalt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Jo, men så kunne man jo nævne spillere til alle positioner konstant. Der er vel intet der tyder på at Desler eller Lund er på vej væk, eller at nogen er interesserede? Og det er vel det væsentligste her.

                        Jeg har aldrig hørt om nogen klubber, der køber en 3. højreback for så at håbe, at en af de andre kan sælges.
                        Så når Randers investerer i sin 5. eller 6. angriber, så tænker du, det er fordi, de ønsker 5-6 angribere i truppen? Eller tænker du, som jeg, at en af dem må videre i systemet? Eller når FCM investerer stort i Van der Vaart, selvom de i princippet har absolut glimrende midtbanespillere, og vel som sådan ikke har et synderligt stort behov for yderligere en af slagsen...

                        Og hvad så nu, hvis muligheden for at signe en klassespiller indfinder sig for OB? En spiller, der bare er meget bedre end dem, der allerede er i truppen. Skal OB så bare takke nej, fordi bredden jo er på plads?

                        Man må godt have lidt ambitioner og steppe lidt up, hvis muligheden byder sig
                        Last edited by obforever; 10-08-2016, 17:49.
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Så når Randers investerer i sin 5. eller 6. angriber, så tænker du, det er fordi, de ønsker 5-6 angribere i truppen? Eller tænker du, som jeg, at en af dem må videre i systemet? Eller når FCM investerer stort i Van der Vaart, selvom de i princippet har absolut glimrende midtbanespillere, og vel som sådan ikke har et synderligt stort behov for yderligere en af slagsen...

                          Man må godt have lidt ambitioner og steppe lidt up, hvis muligheden byder sig
                          Det må man, men det er måske ikke lige der, vi er nu vel? Der er vel andre pladser, hvor vi trænger mere, og vi har ikke uendelige midler at gøre med

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Det her med Desler på kanten, hvor kommer det fra? Det var vel kun TB der så ham som kantspiller.

                            Vores keepere fraset så er han vel den mindst målfarlige spiller i truppen. Skal han virkelig spille kant?
                            Jeg gætter på, at det kommer sig af, at Desler altid har spillet midtbane i sin tid i OB, mest centralt, og det var først da Ove kom til, at han prøvede kræfter med backen, så hans erfaring fra midtbanen er i en ikke så fjern fortid.

                            Husk på at Desler spillede højre kant i den første kamp mod Hobro sidste sæson, hvor han blev skadet, og der stod han for assisten i nok det flotteste gennemspillede mål, vi har lavet i Kents tid. Så Desler på midtbanen er ikke en by i Rusland for Kent.

                            Den fart han har, savner jeg ved gud fremme i banen, og det ses også tydeligt i de første fire kampe, hvor svært vi har ved at slå omstillinger især, fordi at det går for langsomt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Jeg gætter på, at det kommer sig af, at Desler altid har spillet midtbane i sin tid i OB, mest centralt, og det var først da Ove kom til, at han prøvede kræfter med backen, så hans erfaring fra midtbanen er i en ikke så fjern fortid.

                              Husk på at Desler spillede højre kant i den første kamp mod Hobro sidste sæson, hvor han blev skadet, og der stod han for assisten i nok det flotteste gennemspillede mål, vi har lavet i Kents tid. Så Desler på midtbanen er ikke en by i Rusland for Kent.

                              Den fart han har, savner jeg ved gud fremme i banen, og det ses også tydeligt i de første fire kampe, hvor svært vi har ved at slå omstillinger især, fordi at det går for langsomt.
                              Det er helt rigtigt. Vil gerne se desler på kanten med Lund på backen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                                når Randers investerer i sin 5. eller 6. angriber, så tænker du, det er fordi, de ønsker 5-6 angribere i truppen? Eller tænker du, som jeg, at en af dem må videre i systemet? Eller når FCM investerer stort i Van der Vaart, selvom de i princippet har absolut glimrende midtbanespillere, og vel som sådan ikke har et synderligt stort behov for yderligere en af slagsen...

                                Og hvad så nu, hvis muligheden for at signe en klassespiller indfinder sig for OB? En spiller, der bare er meget bedre end dem, der allerede er i truppen. Skal OB så bare takke nej, fordi bredden jo er på plads?

                                Man må godt have lidt ambitioner og steppe lidt up, hvis muligheden byder sig
                                De sælger Ishak efter OL, hvor svenskerne indtil videre ikke ligefrem har imponeret. Men der er naturligvis efterspørgsel på angribere, så de skal nok få penge for ham. Ishak kan de ikke holde på alligevel - ligesom Fenger, der har meldt ud, at han ikke forlænger med dem - så det er jo fint for dem at hente erstatning i fin tid. Jeg ved bare ikke, om jeg ville juble over Pourié, mens George virker som et ok køb. Umiddelbart ser det jo fint ud i Randers; så får vi se, om de kommer til at slå til.

                                Comment

                                Working...
                                X