Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    En type som AaBs nye Meilinger kunne vi i den grad bruge. En venstrebensspiller der slår gode dødbolde, er hurtig både med og uden bolden, og kan spille i mellemrum. Om vi så har kompetencerne til at identificere sådan en spiller, hvis han ikke befinder sig inden for landets grænser, kan jeg så desværre godt tvivle kraftigt på.
    Ja det er sjovt som AaB gang på gang på gang finder disse spillere, med samme eller måske endda lavere budget end OB. OB finder aldrig disse spillere, men køber dem så i AaB, efter de har toppet....siger alt om forskellen og hvorfor AaB har vundet mesterskaber de senere år og OB ikke gør.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Ja det er sjovt som AaB gang på gang på gang finder disse spillere, med samme eller måske endda lavere budget end OB. OB finder aldrig disse spillere, men køber dem så i AaB, efter de har toppet....siger alt om forskellen og hvorfor AaB har vundet mesterskaber de senere år og OB ikke gør.
      AaB er et niveau over OB på langt de fleste punkter. Hver gang vi "stjæler" spillere hos dem, sidder vi og gnider os i hænderne, men faktum er, at de aldrig slår igennem i OB, og at AaB finder en bedre erstatning og ender over OB i tabellen de fleste år.

      Har kæmpe respekt for AaB og deres mange flotte resultater. De har haft en fucked økonomi, men klubben kører altså bare godt, og hvis de ikke havde haft de her økonomiske nedture, ville det være en førsteudfordrer til mesterskabet år efter år.

      OB er OB .. Intet har fungeret siden september 2010.
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        Breaking!!! OB henter 3 nye spillere!!!

        http://www.fyens.dk/sport/OB-hamstre...rtikel/3044227

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          JH er meget tilfreds med truppen, og den succes det har været at handle ind i god tid... den er godt nok fra i går før kampen, men mon dog det ændrer noget... http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...ds-med-truppen
          Der er dog stadig en dør åben for handler, men så skal det være folk der kan gå direkte ind i truppen og forstærke os(jeg ved så heller ikke hvorfor man skulle hente en til truppen der ikke kunne, men det betyder vel at det ikke bliver en ung AaBŽer eller lign... men forhåbentlig en seriøs konkurrent til start 11Žeren, eller der over)
          nej men at kigge på noget der ikke er til start 11 på det her tidspunkt, med den start vi har fået ville da også være håbløst. Og får vi 2 nye der går direkte i start formationen så styrker vi jo også bredden.....
          JH siger jo bare det han skal....men hvor ville jeg gerne at man turde melde lidt mere offensivt ud. Gjorde vel heller ikke noget man lagde lidt pres på jönsson mv ved at sige at der skulle et par yderligere forstærkninger ind.....

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Breaking!!! OB henter 3 nye spillere!!!

            http://www.fyens.dk/sport/OB-hamstre...rtikel/3044227
            glimrende....om en 5-6 år er der måske en af dem der kan bruges

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              glimrende....om en 5-6 år er der måske en af dem der kan bruges

              Comment


                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                AaB er et niveau over OB på langt de fleste punkter. Hver gang vi "stjæler" spillere hos dem, sidder vi og gnider os i hænderne, men faktum er, at de aldrig slår igennem i OB, og at AaB finder en bedre erstatning og ender over OB i tabellen de fleste år.

                Har kæmpe respekt for AaB og deres mange flotte resultater. De har haft en fucked økonomi, men klubben kører altså bare godt, og hvis de ikke havde haft de her økonomiske nedture, ville det være en førsteudfordrer til mesterskabet år efter år.

                OB er OB .. Intet har fungeret siden september 2010.
                OB fungerede heller ikke før, der havde vi bare pengene til at skjule det, det er forskellen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  OB fungerede heller ikke før, der havde vi bare pengene til at skjule det, det er forskellen.
                  Det er sandt. Pengene gjorde forskellen fra 2006 og frem til 2011. I virkeligheden skal vi nok tilbage til 90'erne eller 80'erne for at finde et setup, hvor klubben fungerede godt. Og her mener jeg på alle områder over træningsfaciliteter, trænerstab, spillersammensætning, ledelse osv.

                  Nu er der hverken penge eller en velfungerende struktur, og resultatet viser sig weekend efter weekend. Det er elendigt, og der er ikke udsigt til, at det bliver bedre.
                  OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Breaking!!! OB henter 3 nye spillere!!!

                    http://www.fyens.dk/sport/OB-hamstre...rtikel/3044227
                    Pas på! Sådan en chok kan forårsage særlige sundhedsproblemer...
                    Nu har jeg brug for øl.
                    ;-)
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Pas på! Sådan en chok kan forårsage særlige sundhedsproblemer...
                      Nu har jeg brug for øl.
                      ;-)
                      Sorry. Kunne ikke lade være

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Sorry. Kunne ikke lade være
                        Har overstået sæsonstarten så kan jeg også bære det... :-)
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          Det er sandt. Pengene gjorde forskellen fra 2006 og frem til 2011. I virkeligheden skal vi nok tilbage til 90'erne eller 80'erne for at finde et setup, hvor klubben fungerede godt. Og her mener jeg på alle områder over træningsfaciliteter, trænerstab, spillersammensætning, ledelse osv.

                          Nu er der hverken penge eller en velfungerende struktur, og resultatet viser sig weekend efter weekend. Det er elendigt, og der er ikke udsigt til, at det bliver bedre.
                          Det er et eller andet sted ret imponerende at du (stadig) er fan af OB, da du er så negativ omkring langt de fleste aspekter af klubben. Især siden der nu heller ikke er udsigt til at det bliver bedre.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Pas på! Sådan en chok kan forårsage særlige sundhedsproblemer...
                            Nu har jeg brug for øl.
                            ;-)
                            Der var engang, hvor sådan noget ikke engang var en sjov joke eller drøm. Se bare her:

                            http://www.ob.dk/artikel/ob-forstaer...-profiler.aspx

                            Jeg længes kraftsatme efter de tider. Radonjic blev da godt nok aldrig den store stjerne, men det var da en ambitiøs signing. De to andre var sgu gode signings.
                            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Ja det er sjovt som AaB gang på gang på gang finder disse spillere, med samme eller måske endda lavere budget end OB. OB finder aldrig disse spillere, men køber dem så i AaB, efter de har toppet....siger alt om forskellen og hvorfor AaB har vundet mesterskaber de senere år og OB ikke gør.
                              Nja. Jeg er generelt ikke imponeret af OBs scouting og indkøb de sidste år. Det virker ikke så visionært. Som f.eks. med Jönsson. Så også gerne, at man måske tog lidt større risici. Men så meget bedre ved jeg nu heller ikke om AaB har været. De har også haft deres fejlkøb. Jeg er i hvert fald ikke enig i, at det skulle være derfor de vinder mesterskaber.

                              Det synes jeg klart mere hænger sammen med deres bedre ungdomsafdeling. Langt de fleste bærende spillere i deres seneste mesterskaber er kommet fra "egne rækker". Würtz, Enevoldsen, Risgård, Helenius, Kusk, Thomsen, Ahlmann, Augustinussen, Lasse Nielsen, Dalsgaard, Nicolai Larsen, Lucas A. Og så har jeg sikkert glemt nogle. Til sammenligning er Falk vel den eneste spiller OB har udklækket, der har holdt lignende niveau på holdet i samme periode. Høegh kan man diskutere og Desler kan måske kommer derop.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                                Der var engang, hvor sådan noget ikke engang var en sjov joke eller drøm. Se bare her:

                                http://www.ob.dk/artikel/ob-forstaer...-profiler.aspx

                                Jeg længes kraftsatme efter de tider. Radonjic blev da godt nok aldrig den store stjerne, men det var da en ambitiøs signing. De to andre var sgu gode signings.
                                Det er hårdt hvis der bliver kun fortiden at give håb...
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X