Oprindeligt indsendt af Sheed
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Spændende Spiller/Rygter ... 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægJa det er sjovt som AaB gang på gang på gang finder disse spillere, med samme eller måske endda lavere budget end OB. OB finder aldrig disse spillere, men køber dem så i AaB, efter de har toppet....siger alt om forskellen og hvorfor AaB har vundet mesterskaber de senere år og OB ikke gør.
Har kæmpe respekt for AaB og deres mange flotte resultater. De har haft en fucked økonomi, men klubben kører altså bare godt, og hvis de ikke havde haft de her økonomiske nedture, ville det være en førsteudfordrer til mesterskabet år efter år.
OB er OB .. Intet har fungeret siden september 2010.OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJH er meget tilfreds med truppen, og den succes det har været at handle ind i god tid... den er godt nok fra i går før kampen, men mon dog det ændrer noget... http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...ds-med-truppen
Der er dog stadig en dør åben for handler, men så skal det være folk der kan gå direkte ind i truppen og forstærke os(jeg ved så heller ikke hvorfor man skulle hente en til truppen der ikke kunne, men det betyder vel at det ikke bliver en ung AaBŽer eller lign... men forhåbentlig en seriøs konkurrent til start 11Žeren, eller der over)
JH siger jo bare det han skal....men hvor ville jeg gerne at man turde melde lidt mere offensivt ud. Gjorde vel heller ikke noget man lagde lidt pres på jönsson mv ved at sige at der skulle et par yderligere forstærkninger ind.....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlægAaB er et niveau over OB på langt de fleste punkter. Hver gang vi "stjæler" spillere hos dem, sidder vi og gnider os i hænderne, men faktum er, at de aldrig slår igennem i OB, og at AaB finder en bedre erstatning og ender over OB i tabellen de fleste år.
Har kæmpe respekt for AaB og deres mange flotte resultater. De har haft en fucked økonomi, men klubben kører altså bare godt, og hvis de ikke havde haft de her økonomiske nedture, ville det være en førsteudfordrer til mesterskabet år efter år.
OB er OB .. Intet har fungeret siden september 2010.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægOB fungerede heller ikke før, der havde vi bare pengene til at skjule det, det er forskellen.
Nu er der hverken penge eller en velfungerende struktur, og resultatet viser sig weekend efter weekend. Det er elendigt, og der er ikke udsigt til, at det bliver bedre.OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Nu har jeg brug for øl.
;-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSorry. Kunne ikke lade være"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlægDet er sandt. Pengene gjorde forskellen fra 2006 og frem til 2011. I virkeligheden skal vi nok tilbage til 90'erne eller 80'erne for at finde et setup, hvor klubben fungerede godt. Og her mener jeg på alle områder over træningsfaciliteter, trænerstab, spillersammensætning, ledelse osv.
Nu er der hverken penge eller en velfungerende struktur, og resultatet viser sig weekend efter weekend. Det er elendigt, og der er ikke udsigt til, at det bliver bedre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægPas på! Sådan en chok kan forårsage særlige sundhedsproblemer...
Nu har jeg brug for øl.
;-)
http://www.ob.dk/artikel/ob-forstaer...-profiler.aspx
Jeg længes kraftsatme efter de tider. Radonjic blev da godt nok aldrig den store stjerne, men det var da en ambitiøs signing. De to andre var sgu gode signings.OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægJa det er sjovt som AaB gang på gang på gang finder disse spillere, med samme eller måske endda lavere budget end OB. OB finder aldrig disse spillere, men køber dem så i AaB, efter de har toppet....siger alt om forskellen og hvorfor AaB har vundet mesterskaber de senere år og OB ikke gør.
Det synes jeg klart mere hænger sammen med deres bedre ungdomsafdeling. Langt de fleste bærende spillere i deres seneste mesterskaber er kommet fra "egne rækker". Würtz, Enevoldsen, Risgård, Helenius, Kusk, Thomsen, Ahlmann, Augustinussen, Lasse Nielsen, Dalsgaard, Nicolai Larsen, Lucas A. Og så har jeg sikkert glemt nogle. Til sammenligning er Falk vel den eneste spiller OB har udklækket, der har holdt lignende niveau på holdet i samme periode. Høegh kan man diskutere og Desler kan måske kommer derop.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlægDer var engang, hvor sådan noget ikke engang var en sjov joke eller drøm. Se bare her:
http://www.ob.dk/artikel/ob-forstaer...-profiler.aspx
Jeg længes kraftsatme efter de tider. Radonjic blev da godt nok aldrig den store stjerne, men det var da en ambitiøs signing. De to andre var sgu gode signings."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment