Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    LOL.. Den tror jeg bare ikke på... Men tak for fixet
    Præcis, min reaktion, da jeg fik det af vide

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
      Præcis, min reaktion, da jeg fik det af vide
      Var lige inde at læse det også. Han lyder godt nok sikker ham der gutten. Ja ja
      Selvom det er langt ude bliver det da spændende at se om der dukker andet op i løbet af ugen

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
        På Brøndbys forum går rygterne på, at Jonas Borring skulle være på vej til OB. Det tror jeg simpelthen ikke på, og jeg håber det virkelig heller ikke. Det er omvendt tydeligt, at han ikke passer ind i Brøndby efter Zorningers ankomst.
        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...ere-noget-nyt/
        Andre toner ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
          På Brøndbys forum går rygterne på, at Jonas Borring skulle være på vej til OB. Det tror jeg simpelthen ikke på, og jeg håber det virkelig heller ikke. Det er omvendt tydeligt, at han ikke passer ind i Brøndby efter Zorningers ankomst.
          nej men hold da op et elendigt arbejde de laver derover så - hvis de først henter borring (gratis ganske vidst) for så at smide ham på porten fordi han ikke matcher den nye træner.....genialt

          Comment


            #80
            Jeg har faktisk fået LIDT samme historie fra en person der burde have styr på hvad der sker omkring Jonas. Zorninger skulle efter sigende have meddelt et par spillere i Brøndby truppen, at de ikke passer ind i hans måde at spille på. Her skulle Jonas være én af dem.

            Min kilde vil dog ikke snakke omkring hvilken klubber han snakker med. KUN at der er flere muligheder. Men mon ikke at vi (OB) er temmelig interessante for ham i disse tider :)
            “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
            Lou Holtz

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
              Jeg har faktisk fået LIDT samme historie fra en person der burde have styr på hvad der sker omkring Jonas. Zorninger skulle efter sigende have meddelt et par spillere i Brøndby truppen, at de ikke passer ind i hans måde at spille på. Her skulle Jonas være én af dem.

              Min kilde vil dog ikke snakke omkring hvilken klubber han snakker med. KUN at der er flere muligheder. Men mon ikke at vi (OB) er temmelig interessante for ham i disse tider :)
              men passer han overhovedet ind i hvordan Kent vil spille? ellers er der jo ingen grund til at kigge den vej

              Comment


                #82
                Altså, hvis der er en mulighed for at tilknytte Jonas Borring, så skulle OB da i hvertfald gøre det. Det ville da være en kraftig forstærkning til kanten.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  men passer han overhovedet ind i hvordan Kent vil spille? ellers er der jo ingen grund til at kigge den vej
                  Må han overhovedet skifte så hurtigt? er der ikke nogle regler for, hvor mange klubber, man må repræsentere i et kalenderår?

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    men passer han overhovedet ind i hvordan Kent vil spille? ellers er der jo ingen grund til at kigge den vej
                    Jeg har svært ved at se det. I mine øjne er det ikke en typisk KN type.

                    Men vi så ham på den anden side spille en lidt anden rolle i sin sidste periode i Randers, end han gjorde i FCM og OB. Han virker som en spiller der er blevet mere moden i sit spil.
                    “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                    Lou Holtz

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      nej men hold da op et elendigt arbejde de laver derover så - hvis de først henter borring (gratis ganske vidst) for så at smide ham på porten fordi han ikke matcher den nye træner.....genialt
                      Det er da så, om muligt, endnu mere elendigt arbejde, hvis vi bruger penge på at købe ham fri af en 2-årig kontrakt, når vi kunne have fået ham transferfrit for er par måneder siden.

                      Brøndby slipper selvfølgelig ikke en spiller af hans kaliber gratis.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Må han overhovedet skifte så hurtigt? er der ikke nogle regler for, hvor mange klubber, man må repræsentere i et kalenderår?
                        Har han spillet nogle officielle kampe endnu da?

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          nej men hold da op et elendigt arbejde de laver derover så - hvis de først henter borring (gratis ganske vidst) for så at smide ham på porten fordi han ikke matcher den nye træner.....genialt
                          Øhhhhh. Det er jo BIF vi snakker om

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                            Må han overhovedet skifte så hurtigt? er der ikke nogle regler for, hvor mange klubber, man må repræsentere i et kalenderår?
                            Jeg tror ikke, at der er regler for klubskifter, men der er regler for, hvor mange hold du må spille kampe for.

                            Da vi lige er skiftet til en ny sæson, er det ikke aktuelt, og selvom at han ikke har været i officiel kamp for Brøndby endnu, ville det ikke have gjort det umuligt, hvis han havde.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              nej men hold da op et elendigt arbejde de laver derover så - hvis de først henter borring (gratis ganske vidst) for så at smide ham på porten fordi han ikke matcher den nye træner.....genialt
                              Troels Bech er deres sportsdirektør Muhahahahahaaaaa.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Har han spillet nogle officielle kampe endnu da?
                                Ja, den 30. juni spillede han Europa League kvalifikation.

                                Comment

                                Working...
                                X