Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Spændende Spiller/Rygter ... 2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlægPå Brøndbys forum går rygterne på, at Jonas Borring skulle være på vej til OB. Det tror jeg simpelthen ikke på, og jeg håber det virkelig heller ikke. Det er omvendt tydeligt, at han ikke passer ind i Brøndby efter Zorningers ankomst.
Andre toner .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlægPå Brøndbys forum går rygterne på, at Jonas Borring skulle være på vej til OB. Det tror jeg simpelthen ikke på, og jeg håber det virkelig heller ikke. Det er omvendt tydeligt, at han ikke passer ind i Brøndby efter Zorningers ankomst.
Comment
-
Jeg har faktisk fået LIDT samme historie fra en person der burde have styr på hvad der sker omkring Jonas. Zorninger skulle efter sigende have meddelt et par spillere i Brøndby truppen, at de ikke passer ind i hans måde at spille på. Her skulle Jonas være én af dem.
Min kilde vil dog ikke snakke omkring hvilken klubber han snakker med. KUN at der er flere muligheder. Men mon ikke at vi (OB) er temmelig interessante for ham i disse tider :)“Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
― Lou Holtz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlægJeg har faktisk fået LIDT samme historie fra en person der burde have styr på hvad der sker omkring Jonas. Zorninger skulle efter sigende have meddelt et par spillere i Brøndby truppen, at de ikke passer ind i hans måde at spille på. Her skulle Jonas være én af dem.
Min kilde vil dog ikke snakke omkring hvilken klubber han snakker med. KUN at der er flere muligheder. Men mon ikke at vi (OB) er temmelig interessante for ham i disse tider :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægmen passer han overhovedet ind i hvordan Kent vil spille? ellers er der jo ingen grund til at kigge den vej
Men vi så ham på den anden side spille en lidt anden rolle i sin sidste periode i Randers, end han gjorde i FCM og OB. Han virker som en spiller der er blevet mere moden i sit spil.“Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
― Lou Holtz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægnej men hold da op et elendigt arbejde de laver derover så - hvis de først henter borring (gratis ganske vidst) for så at smide ham på porten fordi han ikke matcher den nye træner.....genialt
Brøndby slipper selvfølgelig ikke en spiller af hans kaliber gratis.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægMå han overhovedet skifte så hurtigt? er der ikke nogle regler for, hvor mange klubber, man må repræsentere i et kalenderår?
Da vi lige er skiftet til en ny sæson, er det ikke aktuelt, og selvom at han ikke har været i officiel kamp for Brøndby endnu, ville det ikke have gjort det umuligt, hvis han havde.
Comment
Comment