Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Måske; men det fritager ikke JH for ansvar. Der står stadig "sportsdirektør" ud fra hans titel; og ALLE handler står han på mål for, på den ene eller den anden måde. Ligesom de trænere, han er med til at ansætte sammen med bestyrelsen. Ansvar og skyld er i øvrigt OGSÅ to forskellige ting.

    Min pointe er sådan set bare, at når folk snakker om bedre spillere i stedet for dem, der blev hentet; betyder det IKKE at der blev forlangt stjernespillere; bare spillere, der kunne gøre holdet bedre. Det synes jeg ikke ret mange af de spillere, der blev hentet helt frem til det forrige, hvor KEP og Tverskov blev hentet (Izunna, Joao og Jönsson har mere eller mindre ikke slået til), gjorde. I sidste sæson tabte vi flere kampe end vi vandt; og tabte det højeste antal kampe i en sæson siden vi rykkede ned sidst. Det er aldeles uacceptabelt - og er den sportslige ledelses ansvar - både JH og Kent. Men da jeg vurderer at Kent havde meget trange arbejdsbetingelser med Jonasson som anfører og Skulason som ditto vice, og generelt en trup, der manglede vindertyper; så tilfalder det største ansvar altså sportsdirektøren.

    MvH ChrisOB
    Med det store ansvar du tillægger Jesper Hansen negativt, så bør han vel også have kredit for, at vi i sidste sæson:

    - Vandt det største antal kampe siden sølvsæsonen 2010/11
    - Fik det højeste antal point siden 2010/11
    - Fik den bedste placering siden 2010/11

    Du skriver:

    "I sidste sæson...tabte vi det højeste antal kampe i en sæson siden vi rykkede ned sidst. Det er aldeles uacceptabelt."

    Det er faktuelt forkert. I 3 af de forudgående 4 sæsoner tabte vi lige så mange kampe. Den store forskel var, at vi i sidste sæson vekslede uafgjorte kampe til flere sejre.

    Comment


      Bashkim er naturligvis velkommen, men hvis dealen hedder kort leje, hvor han først skal i form; så er der jo ikke noget perspektiv i det. Hvis det er fordi, de er ved at opgive ham, så skal der en realistisk option på. Så giver det mening.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
        Med det store ansvar du tillægger Jesper Hansen negativt, så bør han vel også have kredit for, at vi i sidste sæson:

        - Vandt det største antal kampe siden sølvsæsonen 2010/11
        - Fik det højeste antal point siden 2010/11
        - Fik den bedste placering siden 2010/11

        Du skriver:

        "I sidste sæson...tabte vi det højeste antal kampe i en sæson siden vi rykkede ned sidst. Det er aldeles uacceptabelt."

        Det er faktuelt forkert. I 3 af de forudgående 4 sæsoner tabte vi lige så mange kampe. Den store forskel var, at vi i sidste sæson vekslede uafgjorte kampe til flere sejre.
        Den sidste vil jeg godt give dig, for det er rigtigt nok, men der gives ikke kredit for ultra marginale forbedringer. Derimod falder hammeren, når man taber flere kampe end man vinder.

        Dét er et tilbageskridt. Det hele svarer til, at du laver et hop på stedet og lander én centimeter længere henne.

        Sportsdirektørens arbejde bør have en større barre end "marginale forbedringer". Det samme med træneren.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          http://mobil.bold.dk/snak/traad/4423706/1

          Ved ikke om vi er med her, men han dækker da flere af de pladser vi mangler på. Kender dog intet til ham. Håber også det er en etableret sup profil vi får hvis vi handler, men det her kunne sagtens ligne en JH handel....

          Comment


            http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...med-de-ridder/
            Nogen der ved hvorfor han ikke slog til?
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...med-de-ridder/
              Nogen der ved hvorfor han ikke slog til?
              Fordi han er alt, alt for langsom i sin boldomgang til en relativt fysisk liga som den danske. Han stod, populært sagt, og driblede med bolden til han blev tacklet/mistede den.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Så kan plaffmeister vist udelukkes

                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...es-schwartz_2/

                Comment


                  Jeg tror det er spin fra hans agent. nægter at tro på at der står ti klubber med en kontrakt klar til plaffeministeren.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af the perfect player Se indlæg
                    Jeg tror det er spin fra hans agent. nægter at tro på at der står ti klubber med en kontrakt klar til plaffeministeren.
                    Meget muligt ja. Men ikke så klogt at stå 14 dage før vinduet lukker og sige at han ikke kommer til Danmark pga masser af udenlandske tilbud hvis det ikke passer.
                    Han udelukker det jo nærmest. Så bliver det satme en tung gang hvis han alligevel vender hjem eller ender med at stå uden kontrakt.
                    Jeg ser ingen grund til at hente ham til OB da vi mangler kreative spillere med fart

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Så kan plaffmeister vist udelukkes

                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...es-schwartz_2/

                      Jeg har trykket min kilde lidt på maven, Ronnie skulle have afvist at tale med OB da han ikke ser OB som hans bedste mulighed. Så tror godt vi kan afvise ham igen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                        Jeg har trykket min kilde lidt på maven, Ronnie skulle have afvist at tale med OB da han ikke ser OB som hans bedste mulighed. Så tror godt vi kan afvise ham igen
                        Det lyder rigtig godt. Kan ikke se hvad vi skulle med ham.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                          Jeg har trykket min kilde lidt på maven, Ronnie skulle have afvist at tale med OB da han ikke ser OB som hans bedste mulighed. Så tror godt vi kan afvise ham igen
                          Super. Passer mig fint

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Det lyder rigtig godt. Kan ikke se hvad vi skulle med ham.
                            Enig , ville være nederen at have ham i truppen .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
                              Jeg har trykket min kilde lidt på maven, Ronnie skulle have afvist at tale med OB da han ikke ser OB som hans bedste mulighed. Så tror godt vi kan afvise ham igen
                              Men interessant at OB har taget kontakt til ham. Hvis de vil have en angriber mere, så er Jönsson vel købt ind til kanten?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                                Men interessant at OB har taget kontakt til ham. Hvis de vil have en angriber mere, så er Jönsson vel købt ind til kanten?
                                Har der nogensinde været tvivl om det? Det kan godt være, at Jönsson har sagt, at han ser sig selv som en angriber, men det har mangt en omskolet spiller sagt før ham. Med den stort set ikke eksisterende bredde der samtidig er på den position, kan jeg ikke se, hvorfor at man skulle tro, at han ikke er købt som kantspiller.

                                Comment

                                Working...
                                X