Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Jeg kunne til nøds se JH hente en spiller, hvis BIF nærmest kaster ham fra sig, og hvis Borring selv kan se skriften på væggen - f.eks. også se en præstastionsbetinget løncheck svinde markant ind. Hvis BIF vil have ret meget for ham, så giver det ingen mening.

    Umiddelbart lyder en målfarlig, 4-4-2 vant kantspiller som en god idé; men Borring har snart ikke spillet en kamp i 7 måneder, og han er næppe helt billig i løn. Jeg tvivler også på, om han er en Kent-kant, der kan trække ind i banen - så skal han over i højre side og lære det. Lagt sammen virker det som et tvivlsomt projekt.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      Troels Bech er deres sportsdirektør Muhahahahahaaaaa.
      haha ja, TB nåede også lige at sælge David Boysen til en Hollandsk klub ...dann muss sie ene neuen spieler haben
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #93
        Det er jo et vanvittigt scenarie, der udspiller sig, hvis Borring allerede forlader Bif igen. I så fald vil jeg ikke have noget imod at hente ham, for selvom han måske ikke er typisk KN-kant, så vil han give os nogle andre strenge at spille på. Det er også vigtigt vi har alternativer til Jønsson, som jo har en træls skadeshistorik. Økonomisk burde Bif ikke kræve det store for en gammel spiller, som ikke har spillet kampe i så lang tid.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
          Det er jo et vanvittigt scenarie, der udspiller sig, hvis Borring allerede forlader Bif igen. I så fald vil jeg ikke have noget imod at hente ham, for selvom han måske ikke er typisk KN-kant, så vil han give os nogle andre strenge at spille på. Det er også vigtigt vi har alternativer til Jønsson, som jo har en træls skadeshistorik. Økonomisk burde Bif ikke kræve det store for en gammel spiller, som ikke har spillet kampe i så lang tid.
          Det kan godt være, at vi får ekstra strenge, men tvivler på, at Kent ville spille på dem. Derfor: nej tak til Borring.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Det kan godt være, at vi får ekstra strenge, men tvivler på, at Kent ville spille på dem. Derfor: nej tak til Borring.
            Personligt tror jeg man nemt kan komme til at lægge lidt for meget i, hvilke spillere der er "Kent Nielsen-typer" og hvem der ikke er. Som træner tror jeg grundlæggende han er mere pragmatiker end idealist. Tror ikke han ændrer system fuldstændig lige foreløbigt, men mindre justeringer kan også gøre det. Borring er ikke en dårlig fodboldspiller, så tror godt han kunne finde en rolle til ham på holdet.

            Men om han så lige er den spiller vi har mest brug for lige nu er jeg så også i tvivl om.

            Vores bredde på midtbanen (både centralt og kanterne) bekymre mig dog.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
              Personligt tror jeg man nemt kan komme til at lægge lidt for meget i, hvilke spillere der er "Kent Nielsen-typer" og hvem der ikke er. Som træner tror jeg grundlæggende han er mere pragmatiker end idealist. Tror ikke han ændrer system fuldstændig lige foreløbigt, men mindre justeringer kan også gøre det. Borring er ikke en dårlig fodboldspiller, så tror godt han kunne finde en rolle til ham på holdet.

              Men om han så lige er den spiller vi har mest brug for lige nu er jeg så også i tvivl om.

              Vores bredde på midtbanen (både centralt og kanterne) bekymre mig dog.
              Vores bredde på kanterne bekymre mig ikke. Vi har ret mange, der kan begå sig. Det er mere kvalitet, jeg er nervøs for.

              Kant spillere: Greve, Thrane, Jönsson, Lucas Jensen
              Folk, der kan vikarierer eller lignende: Ari, Desler, Joan, JJT, Yao

              Det giver trods alt 4+5 spillere. Så bredden burde være tilstede.

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                Vores bredde på kanterne bekymre mig ikke. Vi har ret mange, der kan begå sig. Det er mere kvalitet, jeg er nervøs for.

                Kant spillere: Greve, Thrane, Jönsson, Lucas Jensen
                Folk, der kan vikarierer eller lignende: Ari, Desler, Joan, JJT, Yao

                Det giver trods alt 4+5 spillere. Så bredden burde være tilstede.
                Der er heller ikke meget kvalitet over dem, du der nævner...altså sådan for alvor kvalitet, der gør en forskel i positiv retning.
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                  Personligt tror jeg man nemt kan komme til at lægge lidt for meget i, hvilke spillere der er "Kent Nielsen-typer" og hvem der ikke er. Som træner tror jeg grundlæggende han er mere pragmatiker end idealist. Tror ikke han ændrer system fuldstændig lige foreløbigt, men mindre justeringer kan også gøre det. Borring er ikke en dårlig fodboldspiller, så tror godt han kunne finde en rolle til ham på holdet.
                  Det er jeg helt uenig i. Vi er også endelig kommet i en situation, hvor der er noget kontinuitet i det hele, og hvor man kan sammensætte holdet efter KN og JH hoveder og finde de typer, der passer ind. Selvfølgelig skal man kunne justere lidt, men hvis der skal hentes en spiller ind, der kræver, at man justerer, så skal det være fordi han er ekseptionel god - og det er Borring altså ikke. Han er da en fin spiller, men heller ikke mere.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Det er jeg helt uenig i. Vi er også endelig kommet i en situation, hvor der er noget kontinuitet i det hele, og hvor man kan sammensætte holdet efter KN og JH hoveder og finde de typer, der passer ind. Selvfølgelig skal man kunne justere lidt, men hvis der skal hentes en spiller ind, der kræver, at man justerer, så skal det være fordi han er ekseptionel god - og det er Borring altså ikke. Han er da en fin spiller, men heller ikke mere.
                    Alt i alt, så handler fodbold vel stadig om at vinde fodboldkampe? Og det vil Jonas Borring selvfølgelig kunne bidrage til. Jeg synes, at det er en kedelig tendens, at trænere har en religion i forhold til spilsystem og filosofi - med Morten Olsen og landsholdet som det største mareridt inden for denne kategori.

                    Comment


                      Det er nu også lidt sjovt, hvordan folk glemmer. :)

                      Mange svinede Emil L. til for BIF-gaten, og Falk for FCK-gaten. Ingen af disse har svinet OB til (under disse sager), men der skete nogle dumme omstændigheder ved begge sager, som der vidst ikke er nogen grund til at komme ind på igen.

                      Men mange vil ikke se dem i OB igen.

                      Nu var der sådan da Borring skiftede til FCM (på det tidspunkt en kæmpe konkurrent til OB), svinede OB til, og sagde at klubben var langt fra ligeså proffesionel som FCM, og at han var sikker på FCM kunne give ham meget mere (vi sluttede så i øvrigt over dem de kommende 3 sæsoner).

                      Jeg synes faktisk at det Borring gjorde (svine klubben til), gør mig mere ked af det end både det Falk og Emil har gjort. Men det er jo en individuel vurdering. Nu vil jeg dog aldrig holde en spiller fra at komme til klubben, hvis han kan bidrage med noget på banen, og gerne vil klubben. Så hvis vurdering er at han kan det, og vil det, så hilser jeg også Borring velkommen tilbage.

                      Bare lidt sjovt, som tiden alligevel gør at folk glemmer eller bare har tilgivet ham. :)

                      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4329506.ece

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                        Alt i alt, så handler fodbold vel stadig om at vinde fodboldkampe? Og det vil Jonas Borring selvfølgelig kunne bidrage til. Jeg synes, at det er en kedelig tendens, at trænere har en religion i forhold til spilsystem og filosofi - med Morten Olsen og landsholdet som det største mareridt inden for denne kategori.
                        Tror du Kent N deler dit synspunkt? Kan på ingen måde forestille mig, at Kent N er forelsket i Borring og hans spillestil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                          Alt i alt, så handler fodbold vel stadig om at vinde fodboldkampe? Og det vil Jonas Borring selvfølgelig kunne bidrage til. Jeg synes, at det er en kedelig tendens, at trænere har en religion i forhold til spilsystem og filosofi - med Morten Olsen og landsholdet som det største mareridt inden for denne kategori.
                          Nu er der jo også en kæmpe forskel på landshold og klubhold i den her sammenhæng. Landsholdet har en lukket gruppe af spillere, der kan udtages fra, og der giver det meget god mening at prøve at justere systemet til i et vist omfang, så de bedste spillere kan passe ind.<br>
                          Der er man som klubhold i en helt anden situation. KN skal selvfølgelig til hver en tid sørge for at vinde fodboldkampe med den trup han har, også selvom det betyder, at han må ændre lidt på sine egne filosofier. Dvs. hvis Borring allerede var i truppen, så kunne det sagtens give mening at justere lidt, så der blev plads til ham. MEN det er da samtidig også Kents (og JH's) pligt og opgave at sammensætte truppen, så den passer bedst muligt til Kents filosofi/den måde han mener, at vi kan vinde flest fodboldkampe på på sigt. Nu er vi endelig ved at være i en situation, hvor truppen ikke består af spillere som både Troels, Ove og Kent (med forskellige ideer) har været med til at pege på, og Kent har 3 år tilbage af sin kontrakt - så ville det da være tåbeligt at begynde at hente spillere, som ikke lige er hans kop the - især hvis de ikke er bedre end Borring.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                            Det er nu også lidt sjovt, hvordan folk glemmer. :)

                            Mange svinede Emil L. til for BIF-gaten, og Falk for FCK-gaten. Ingen af disse har svinet OB til (under disse sager), men der skete nogle dumme omstændigheder ved begge sager, som der vidst ikke er nogen grund til at komme ind på igen.

                            Men mange vil ikke se dem i OB igen.

                            Nu var der sådan da Borring skiftede til FCM (på det tidspunkt en kæmpe konkurrent til OB), svinede OB til, og sagde at klubben var langt fra ligeså proffesionel som FCM, og at han var sikker på FCM kunne give ham meget mere (vi sluttede så i øvrigt over dem de kommende 3 sæsoner).

                            Jeg synes faktisk at det Borring gjorde (svine klubben til), gør mig mere ked af det end både det Falk og Emil har gjort. Men det er jo en individuel vurdering. Nu vil jeg dog aldrig holde en spiller fra at komme til klubben, hvis han kan bidrage med noget på banen, og gerne vil klubben. Så hvis vurdering er at han kan det, og vil det, så hilser jeg også Borring velkommen tilbage.

                            Bare lidt sjovt, som tiden alligevel gør at folk glemmer eller bare har tilgivet ham. :)

                            http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4329506.ece
                            Fodbold er en sjov størrelse, ja. Personligt er jeg da overbevist om at de skærpende omstændigheder i Falk og Emils tilfælde er, at den ene skiftede til FCK, er et større koryfæ end Borring, i det Falk er kommet op gennem rækkerne, og selv om du ikke vil nævne det, så... Trøjestunt! Emil ville til Brøndby, også en yderst skærpende omstændighed, og efterfølgende lavede han galopperende mundlort op til flere gange, samtidigt med han både spillede og havde udstråling som en pose l...

                            Men den sidste og vigtigste forskel er, at Borring leverede en god indsats, snakkede ikke ondt om OB, fans mens han stadig var på kontrakt i klubben. Han tog ikke FCM trøjen over hovedet og smækkede det ud på Insta.

                            Og så lagde han ellers 15-20 mil i klubkassen med sit skifte.

                            Hvad han så ellers sagde om OB er en anden ting.

                            Men ellers et stort fedt nej tak til det omvandrende Brøndby-gebis affald.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              http://www.bt.dk/superligaen/kom-til...g-snart-fortid

                              Jeg tror mest på EfB, men nu må vi se ^^
                              Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                              Comment


                                Det ville ikke gøre mig noget hvis han kom hjem til Fyn igen

                                Comment

                                Working...
                                X