Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Har der nogensinde været tvivl om det? Det kan godt være, at Jönsson har sagt, at han ser sig selv som en angriber, men det har mangt en omskolet spiller sagt før ham. Med den stort set ikke eksisterende bredde der samtidig er på den position, kan jeg ikke se, hvorfor at man skulle tro, at han ikke er købt som kantspiller.
    Jeg kaldte ham selv et forsøg på at erstatte Rasmus Falk. Men der har været flere på forum, som troede at han var købt ind som angriber. Men det kan man vel godt udelukke, hvis man stadig kigger efter en angriber? Er bare bange for, at det betyder, at vi ikke får mere til kanterne.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Har der nogensinde været tvivl om det? Det kan godt være, at Jönsson har sagt, at han ser sig selv som en angriber, men det har mangt en omskolet spiller sagt før ham. Med den stort set ikke eksisterende bredde der samtidig er på den position, kan jeg ikke se, hvorfor at man skulle tro, at han ikke er købt som kantspiller.
      Synes han skulle tag og bede om at få sine "omskolet til kanten" penge tilbage.....
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Tror bare vi kigger efter offensiv kvalitetsforstærkning.

        Kan vi så få en angriber, så er Jönsson kant. Kan vi få en kant, så bliver Jönsson angrebsreserve.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Tror bare vi kigger efter offensiv kvalitetsforstærkning.

          Kan vi så få en angriber, så er Jönsson kant. Kan vi få en kant, så bliver Jönsson angrebsreserve.
          Så håber jeg godt nok på en kant :)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
            Jeg har trykket min kilde lidt på maven, Ronnie skulle have afvist at tale med OB da han ikke ser OB som hans bedste mulighed. Så tror godt vi kan afvise ham igen
            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/b...pser-schwartz/

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Tror bare vi kigger efter offensiv kvalitetsforstærkning.

              Kan vi så få en angriber, så er Jönsson kant. Kan vi få en kant, så bliver Jönsson angrebsreserve.
              Jeg tror ikke, at der er nogen fare for, at vi gør noget på transfermarkedet i det her vindue, der gør Jönsson til reserve, by proxy. Det vil simpelthen være et for stort nederlag for den sportslige ledelse, som de ikke kan tage allerede nu. Hvis du hentes en spiller til en af kanterne, går jeg ud fra, at Jönsson stadig er tiltænkt at skulle okkupere den anden, og vil få en god portion snor. Han er simpelthen for dyr at kassere ift. startopstillingen efter 2 måneder.

              Comment


                Det kunne vel sagtens være os som er interesseret. Han ser da meget spændende ud, venstre midtbane og højrefodet, passer ind i Kents system.
                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ore-ambitioner
                http://www.transfermarkt.com/johan-b.../spieler/49133

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                  Det kunne vel sagtens være os som er interesseret. Han ser da meget spændende ud, venstre midtbane og højrefodet, passer ind i Kents system.
                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ore-ambitioner
                  http://www.transfermarkt.com/johan-b.../spieler/49133
                  Kender absolut intet til ham, men han ville da være oplagt - og glimrende alder han har.

                  Comment


                    Her er så stille.... 5 dage tilbage og ikke et eneste rygte. Hvor er det bare fedt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                      Her er så stille.... 5 dage tilbage og ikke et eneste rygte. Hvor er det bare fedt.
                      JH sidder og venter på at agenterne kommer med noget ...
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Jeg er så desperat at jeg straks koblede OB's mail fra igår til at der muligvis ville være en ny mand med til træning idag. Jeg synes det er sjældent at de nærmest indbyder fansene til træning. Men mon ikke at det eneste man bliver mødt af er en gedigen skuffelse, hvis man tager ned og ser træningen med den forhåbning.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          JH sidder og venter på at agenterne kommer med noget ...
                          Han ved at det er den billigste måde. Men desværre nok også den højeste risiko

                          Comment


                            JH sidder og venter på om han gafle en fra sit - og Kents - gamle hold - Horsens
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              JH sidder og venter på om han gafle en fra sit - og Kents - gamle hold - Horsens
                              Jeg ville da ikke klage hvis han hentede Sanneh så vi kunne skubbe Tverskov op på midten

                              Comment


                                Den handel ville være godkendt, men også typisk hvis JH som sædvanlig ikke få købt kvalitet der hvor vi i høj grad mangler kvalitet, fart og kreativitet.

                                Comment

                                Working...
                                X