Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Gigantisk nej tak til Borring ..

    Han tog selv lorten i hånden ved underskrivning af kontrakten i BIF ..
    Er ikke så voldsomt imod ideen. Det handler i bund og grund økonomien i det. Hvis det er noget vi skal strække os langt efter økonomisk (så der ikke er råd til andre forstærkninger) er jeg ikke meget for det.

    Men Borring var altså god i sidste sæson og han har nogle egenskaber vi bestemt godt kunne bruge på holdet. Det er rigtigt, at han ikke passer perfekt ind i vores system, men det er også vigtigt at have forskellige muligheder ift. taktik og spillestil. I Randers fungerede han f.eks. ofte godt som targetspiller ude på kanten. Og så er han forholdsvis farlig i feltet. Også på dødbolde.

    Når vi f.eks. møder FCK eller FCM ville det ofte være rart at kunne spille mere direkte.

    Comment


      Når man ser hvilke udskiftninger FCM laver i dag på begge kanter har jeg godt nok svært ved at se Borring nogen stor rolle på FCM's hold..
      Kadlec/Sisto ud og Duelund/Hassan ind

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Når man ser hvilke udskiftninger FCM laver i dag på begge kanter har jeg godt nok svært ved at se Borring nogen stor rolle på FCM's hold..
        Kadlec/Sisto ud og Duelund/Hassan ind
        Ja, det er voldsomt. Måske skal Sisto skydes af, mens han stadig har lidt hype

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Ja, det er voldsomt. Måske skal Sisto skydes af, mens han stadig har lidt hype
          Ja det tænker jeg også. De har vel også Marco T Larsen til kanten.. Så de er også dækket godt ind. Gad godt at have den kvalitetsbredde

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Når man ser hvilke udskiftninger FCM laver i dag på begge kanter har jeg godt nok svært ved at se Borring nogen stor rolle på FCM's hold..
            Kadlec/Sisto ud og Duelund/Hassan ind
            Jeg er da tildels enig, men med et forestående salg af Pusic kan det jo være, at Kadlec får en større rolle som angriber, og dermed kunne der være brug for Borring, ikke at jeg forstår det.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Jeg er da tildels enig, men med et forestående salg af Pusic kan det jo være, at Kadlec får en større rolle som angriber, og dermed kunne der være brug for Borring, ikke at jeg forstår det.
              Bestemt også en mulighed ja

              Comment


                Fra Davidsens Twitter


                Martin Davidsen‏ @mpbdavidsen



                @NicolaiNordbo tror jeg heller ikke. Jeg ved, at der kigges på 2-3 spillere. Ved dog ikke hvem. Og man lander nok ikke alle.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Fra Davidsens Twitter


                  Martin Davidsen‏ @mpbdavidsen



                  @NicolaiNordbo tror jeg heller ikke. Jeg ved, at der kigges på 2-3 spillere. Ved dog ikke hvem. Og man lander nok ikke alle.
                  spændende - han plejer da at have rimelig styr på hvad der foregår

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    spændende - han plejer da at have rimelig styr på hvad der foregår
                    Jeps. Men udmeldingen er selvfølgelig også lidt gratis.
                    Men vi håber på at han har ret og at der snart sker noget

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Jeps. Men udmeldingen er selvfølgelig også lidt gratis.
                      Men vi håber på at han har ret og at der snart sker noget
                      den er i den grad gratis.....men håber da ikke han skriver noget sådan bare for at skrive det.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        den er i den grad gratis.....men håber da ikke han skriver noget sådan bare for at skrive det.
                        Nogen gør det jo for at opnå en form for status.. Bare se NA's artikel tidligere på dagen. Hans kilder havde Skulason til at skulle med et fly 14.30.. Problemet er bare at flyet afgik 14.30 IGÅR!! Og han allerede var i Belgien. Så hans "kilde" var en der havde set billedet på Instagram og ikke kigget på hvornår det var postet..

                        Men Davidsen virker ikke sådan heldigvis og han har jo nok opbygget en hvis form for netværk igennem årene.. Så den er nok god nok. Heldigvis

                        Comment


                          Davidsen plejer ikke at skrive noget, hvis han ikke har noget at have det i. Så det lyder spændende, og jeg tror godt vi kan kan glæde os til de næste par ugers forløb.

                          Comment


                            Ret skal dog være ret i den forstand, at Søren Plovgaard - NA's kollega på stiften - faktisk laver dette tweet om søndagen kl. 14.18.

                            https://twitter.com/SrenPlovgaard/st...51490418122752

                            Så kan man sige, at det er lidt kluntet formuleret af NA, som muligvis har skrevet artiklen dagen før, at den bliver trykt - og rodet rundt i datid og sådan. :-)
                            Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                            Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                              Ret skal dog være ret i den forstand, at Søren Plovgaard - NA's kollega på stiften - faktisk laver dette tweet om søndagen kl. 14.18.

                              https://twitter.com/SrenPlovgaard/st...51490418122752

                              Så kan man sige, at det er lidt kluntet formuleret af NA, som muligvis har skrevet artiklen dagen før, at den bliver trykt - og rodet rundt i datid og sådan. :-)
                              Ja så den godt søndag men syntes satme stadig det er amatør arbejde. Den går måske overfor den almindlige læser men os hardcore fanger altså sådanne ting lige med det samme

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Han kan vel ikke spille for 3 forskellige klubber på et kalender år?
                                Jeg fik svar fra DBU. Det går på sæson, ikke kalenderår. Det bliver "nulstillet" ved starten af en ny sæson, så selvom han kommer til at spille for tre klubber på et kalenderår, hvis han skifter væk fra BIF, så ville det kun være to klubber i én sæson, og dermod helt fint. Han behøver ikke dispensation.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X