Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Han var meget middelmådig i superligaen og det var elendigt set af Birmingham at hente ham ... han er langsom både i topfart og i vendinger og med en stærkt middelmådig teknik.
    Mener han nåede op på 0 mål i The Championship, hvor han selvklart sjældent startede men dog fik en del kampe.

    Nej tak :D!
    TM v. Brock Madsen. Som TM agerede i går mener du så at vi er bedre stillet med ham som 3. angriber
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Kan se der er en video på TV3sport hvor Tøffe mener noget om hvem vi skal købe. Jeg kan ikke få videoen til at virke. Nogen der hørte det ?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Kan se der er en video på TV3sport hvor Tøffe mener noget om hvem vi skal købe. Jeg kan ikke få videoen til at virke. Nogen der hørte det ?
        jada, jeg tror også de nævnt tidligere i tråden, men Tøffe mener at Remmer fra FCK, og Gytkjær fra LBK. Han nævner ganske rigtigt at en evt. tilgang ag Remmer vil betyde rokeringer i højre siden. Gytkjær er lidt overskud i LBK, Tøffe anføre at han kan score og spiller en lidt mere tilbagetrukken rolle end AK og Fester

        edit: jeg er nu lidt træt af disse "eksperter" der har meninger "til højre og venstre" om vores klub (og alle andre klubber)
        Last edited by manner; 02-08-2016, 06:33.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          jada, jeg tror også de nævnt tidligere i tråden, men Tøffe mener at Remmer fra FCK, og Gytkjær fra LBK. Han nævner ganske rigtigt at en evt. tilgang ag Remmer vil betyde rokeringer i højre siden. Gytkjær er lidt overskud i LBK, Tøffe anføre at han kan score og spiller en lidt mere tilbagetrukken rolle end AK og Fester

          edit: jeg er nu lidt træt af disse "eksperter" der har meninger "til højre og venstre" om vores klub (og alle andre klubber)
          Tak tak.

          Er med på Remmer. Kender ikke Gytkjær godt nok, men er umiddelbart ikke så inetresseret.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
            Jeg skal lige forstå dig ret; du mener i bedste fald, Jönsson er middelmådig/okay teknisk og i kombinationsspillet? For uagtet af, om du falder på halen over ham eller ej, så er det netop hans evner i disse aspekter af spillet, der fremhæves som hans styrker (blandt andet jævnfør præsentationen af ham i OB), så hvis du ser Borring som værende på samme niveau her, og du samtidig anerkender hans åbenlyse kvaliteter i gennembruds- indlægs- og hovedspillet, så må jeg da give Sheed ret i, at vi har at gøre med "noget af en pakke".

            I mine øjne er Jönsson blandt de dygtigste i ligaen, hvad angår teknik, kombinationsspil og spilforståelse. Selv om han i Aabs mesterskabssæson blot tegnede sig for 6 mål og 4 oplæg som angriber, blev han alligevel opfattet som en nøglespiller, fordi han havde så vigtig en rolle som bindeled mellem midtbane og angreb.
            Jeg hader at være den type, ikk? Men noget siger mig, at jeg havde ret i min vurdering af Jönsson.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Tak tak.

              Er med på Remmer. Kender ikke Gytkjær godt nok, men er umiddelbart ikke så inetresseret.
              Remmer må være fint, men er det så Desler på hk eller skal Remmer tage den og dermed skubbe Greve tæt på glemslens mørke, og måske den dobbelte målscorer fra i går
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Remmer må være fint, men er det så Desler på hk eller skal Remmer tage den og dermed skubbe Greve tæt på glemslens mørke, og måske den dobbelte målscorer fra i går
                Han kunne også bare være med til at styrke truppen, øge bredden og dermed konkurrencen....ingen bør vel være selvskrevet til truppen så greve skal da bare tage kampen op og bevise han skal spille....længere er den vel ikke.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Remmer må være fint, men er det så Desler på hk eller skal Remmer tage den og dermed skubbe Greve tæt på glemslens mørke, og måske den dobbelte målscorer fra i går
                  Remmer kunne måske skubbe Desler ind som 8´er. Ved godt Desler siger han betragter sig som back nu, men han er så vidt jeg husker "født" som central spiller op gennem ungdomsrækkerne.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    Han kunne også bare være med til at styrke truppen, øge bredden og dermed konkurrencen....ingen bør vel være selvskrevet til truppen så greve skal da bare tage kampen op og bevise han skal spille....længere er den vel ikke.
                    Ja, det er jo vilkår for en proff. fodboldspiller
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      Remmer kunne måske skubbe Desler ind som 8´er. Ved godt Desler siger han betragter sig som back nu, men han er så vidt jeg husker "født" som central spiller op gennem ungdomsrækkerne.
                      Synes vi skal holde på Desler på højre back. Han gør det super godt der! Synes hellere vi skal købe en decideret 8'er!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                        Remmer kunne måske skubbe Desler ind som 8´er. Ved godt Desler siger han betragter sig som back nu, men han er så vidt jeg husker "født" som central spiller op gennem ungdomsrækkerne.
                        Nej!! Ingen eksperimenter på den centrale 8'er position.. Vi skal have klasse ind fra dag 1..
                        Hvis Remmer kommer må Desler op på en af kanterne..
                        Selvom det ville være lækkert med en spiller som Remmer tror jeg ikke at det er der vi skal bruge krudtet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Nej!! Ingen eksperimenter på den centrale 8'er position.. Vi skal have klasse ind fra dag 1..
                          Hvis Remmer kommer må Desler op på en af kanterne..
                          Selvom det ville være lækkert med en spiller som Remmer tror jeg ikke at det er der vi skal bruge krudtet
                          Man skal vel i bund og grund bruge krudtet der, hvor holdet kan forstærkes...bl.a. der, hvor holdet SKAL forstærkes, men også gerne der, hvis der byder sig en mulighed, hvor det KAN forstærkes. Jeg ved godt, at OB ikke har en uudtømmelig pengetank, men jeg mener, at man da altid skal søge at forstærke sig, hvis der byder sig muligheder herfor. Og går dette ud over en spiller, der ellers spiller rimeligt fast, ja så må den spiller jo altså bare steppe up og vise, at det er ham, der skal spille, og ikke nyindkøbet. Koldt og kynisk, ja...men sådan er fodbold også.

                          Pt. er der en del pladser, hvor man i mine øjne bør søge at forstærke sig. De spillere, der evt. måtte komme i overskud, må søge nye græsgange.
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                            Jeg hader at være den type, ikk? Men noget siger mig, at jeg havde ret i min vurdering af Jönsson.
                            Jeg ved ikke, jeg kunne godt tænke mig at se Jönsson i en mere central rolle, som hængende angriber f.eks, i stedet for kant, som muligvis er en total fejlcast, før jeg personligt ville sende ham på møddingen.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Man skal vel i bund og grund bruge krudtet der, hvor holdet kan forstærkes...bl.a. der, hvor holdet SKAL forstærkes, men også gerne der, hvis der byder sig en mulighed, hvor det KAN forstærkes. Jeg ved godt, at OB ikke har en uudtømmelig pengetank, men jeg mener, at man da altid skal søge at forstærke sig, hvis der byder sig muligheder herfor. Og går dette ud over en spiller, der ellers spiller rimeligt fast, ja så må den spiller jo altså bare steppe up og vise, at det er ham, der skal spille, og ikke nyindkøbet. Koldt og kynisk, ja...men sådan er fodbold også.

                              Pt. er der en del pladser, hvor man i mine øjne bør søge at forstærke sig. De spillere, der evt. måtte komme i overskud, må søge nye græsgange.
                              Jeg er generelt helt enig. Kan der forstærkes, skal der bare forstærkes uanset hvem det går ud over.. Derfor har jeg heller ingen problem med at sige at vi skal have en ny midtbanespiller ind der vil skubbe JJT ned som 4. Valg. Han er pt bare ikke god nok til at være starter på et top 6 hold wannabe..

                              Men når JH snakker om 1-2 spillere mere i dette vindue er en løsning på VK og central midtbane klart det vigtigste IMO..
                              Jönsson må op og kæmpe om pladserne i angrebet sammen med TM,AK og Fester. For på VK er han bare ringe

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Jeg ved ikke, jeg kunne godt tænke mig at se Jönsson i en mere central rolle, som hængende angriber f.eks, i stedet for kant, som muligvis er en total fejlcast, før jeg personligt ville sende ham på møddingen.

                                MvH ChrisOB
                                Fuldstændig enig. Nu gjorde TM det sgu okay igår men Jönsson burde have været rykket op ved siden af Fester

                                Comment

                                Working...
                                X