Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Spørgsmålet er dog, om Kent N er klar til at fravige plan A - også de dage, hvor det ikke kører. Jeg tvivler. Derfor kunne jeg faktisk godt forestille mig, at man henter en, der minder, om de typer vi allerede har. Ved ikke lige om jeg tror, at det bliver Deblé dog.
    Det tror jeg virkelig, at du har ret i. Jeg tror i høj grad, at idéen om, at vi mangler en targetman er opstået blandt fans. Jeg tvivler på, at man er interesseret i en spiller der fylder meget fysisk, på bekostning af tekniske og relationelle færdigheder.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
      Spørgsmålet er dog, om Kent N er klar til at fravige plan A - også de dage, hvor det ikke kører. Jeg tvivler. Derfor kunne jeg faktisk godt forestille mig, at man henter en, der minder, om de typer vi allerede har. Ved ikke lige om jeg tror, at det bliver Deblé dog.
      Det tror jeg han er. Bare fordi man er en stor target mand kan det jo også være at man kan lidt med fødderne.. Vi så lidt af det med Zohore..
      Sådan en type ville være perfekt så vi havde 3 på lige fod. Syntes det virkede fint da Zohore var her..

      Det er heller ikke meget Festersen har scoret de sidste mange kampe. Han har manglet lidt overskud og friskhed IMO

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Det tror jeg han er. Bare fordi man er en stor target mand kan det jo også være at man kan lidt med fødderne.. Vi så lidt af det med Zohore..
        Sådan en type ville være perfekt så vi havde 3 på lige fod. Syntes det virkede fint da Zohore var her..

        Det er heller ikke meget Festersen har scoret de sidste mange kampe. Han har manglet lidt overskud og friskhed IMO
        Der vil jeg gerne henvise til Sheeds indlæg (#46) lige over dit. De er selvfølgelig ikke en ulempe at være stor og have fysik, men det er ikke sikkert (overhovedet), at det er primært det, som Kent kigger efter. Kan huske en kamp, hvor Zohore scorede efter et højt indlæg, hvor han var lidt skadesfro efter kampen, fordi spillerne havde fået at vide, at høje indlæg var et no-go - det er simpelthen ikke det, Kent vil have vi gør, når vi når op på den sidste tredjedel.

        Det er lidt det samme, når vi skriger efter en hurtig kant, der kan udfordre en-mod-en. Det er jo godt at kunne, men ikke de mest afgørende kvaliteter for en kant i vores/Kents system

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Lige denne her syntes jeg er realistisk. Den er mulig at eksekvere hvis man mener det skal til..
          Om der så er hold i rygtet og om vi overhovedet er interesseret er det største tvivlsspørgsmål
          Som andre har nævnt, så skal Viborg sælge til en direkte konkurrent, så prisen bliver så dyr, at jeg ikke ser det som værende realistisk.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
            Som andre har nævnt, så skal Viborg sælge til en direkte konkurrent, så prisen bliver så dyr, at jeg ikke ser det som værende realistisk.
            Kunne jo være at vi er ved at få lidt mønt for salg af AK eller Festersen .... Blot en tanke ... Og så vil han jo være en erstatning .. Fuldgod?
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Kunne jo være at vi er ved at få lidt mønt for salg af AK eller Festersen .... Blot en tanke ... Og så vil han jo være en erstatning .. Fuldgod?
              Jeg har svært forestille mig, at vi sælger AK med 4 år tilbage af kontrakten og med rigtigt mange millioner tilgode. I så fald snakker vi da et beløb godt over 10 mio. Festersen er nok mere sandsynlig, men med hans alder og den vigtighed jeg ikke er i tvivl om, at trænerteamet er bevidst om, tror jeg at en potentielt køber vil skulle strække sig ret langt.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Kunne jo være at vi er ved at få lidt mønt for salg af AK eller Festersen .... Blot en tanke ... Og så vil han jo være en erstatning .. Fuldgod?
                Jeg tror det er langt mere realistisk, at vi er ved at få noget mønt fra et salg af Ari eller Haddi, og henter den tredjeangriber vi mangler. Jeg tror ikke på, at der er bedre klubber end OB der lige nu er interesserede i AK eller Fester, og er villige til at betale hvad de koster. Jeg kan ikke se, hvem det skulle være. (Men mindre en udenlandsk klub har fået en hjerneblødning)
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                  Som andre har nævnt, så skal Viborg sælge til en direkte konkurrent, så prisen bliver så dyr, at jeg ikke ser det som værende realistisk.
                  Deblé har vist kun 1 år tilbage af sin kontrakt og jeg kan ikke forestille mig at beløbet er meget højere end Fester/Izunna niveau.. Hvis han ikke vil forlænge kunne det sagtens blive en mulighed..

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    Kunne jo være at vi er ved at få lidt mønt for salg af AK eller Festersen .... Blot en tanke ... Og så vil han jo være en erstatning .. Fuldgod?
                    Tvivler på at det ville være som erstatning for nogen. Hvis Jönsson skal være kant har vi brug for en angriber mere

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Jeg tror det er langt mere realistisk, at vi er ved at få noget mønt fra et salg af Ari eller Haddi, og henter den tredjeangriber vi mangler. Jeg tror ikke på, at der er bedre klubber end OB der lige nu er interesserede i AK eller Fester, og er villige til at betale hvad de koster. Jeg kan ikke se, hvem det skulle være. (Men mindre en udenlandsk klub har fået en hjerneblødning)
                      Helt enig. Og det ville da også være fuldstændig fantastisk hvis vi kunne sælge 2 spillere vi ikke kan bruge og få finansieret det offensive vi mangler

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Deblé har vist kun 1 år tilbage af sin kontrakt og jeg kan ikke forestille mig at beløbet er meget højere end Fester/Izunna niveau.. Hvis han ikke vil forlænge kunne det sagtens blive en mulighed..
                        Ja, det ændrer absolut på hvorvidt det er realistisk eller ej. Det betyder da en del for prisen .
                        Medmindre man sælger til PrL klubber virker det til...

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                          Ja, det ændrer absolut på hvorvidt det er realistisk eller ej. Det betyder da en del for prisen .
                          Medmindre man sælger til PrL klubber virker det til...
                          Specielt hvis han afviser at forlænge i VFF... Så er de vel nød til at sælge ham for 3mill ca hvis sådan et bud kom. De har lige solgt Lerager for 3 mill og han havde da minimum samme store salgspotentiale som Deblé efter den sæson han havde sidste sæson

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                            Jeg tror det er langt mere realistisk, at vi er ved at få noget mønt fra et salg af Ari eller Haddi, og henter den tredjeangriber vi mangler. Jeg tror ikke på, at der er bedre klubber end OB der lige nu er interesserede i AK eller Fester, og er villige til at betale hvad de koster. Jeg kan ikke se, hvem det skulle være. (Men mindre en udenlandsk klub har fået en hjerneblødning)
                            Det var nu også bare for at ruske lidt op i et lidt hensygnende forum :-) men der skal vidt mere til ...
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Det var nu også bare for at ruske lidt op i et lidt hensygnende forum :-) men der skal vidt mere til ...

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Arghh. Ikke fordi at jeg bruger alt min tid på at forsvare JH men han køber da spillere i ny og næ. Izunna,Festersen og Joan er købt for million beløb. Men kan da sagtens forstå at man hellere vil hente "gratis" spillere når man kan finde dem i samme kvalitet. Jeg håber og tror på at hvis den rigtige spiller mangler og vi ikke kan finde ham på gratis markedet så er JH klar på at købe ham hvis det er inden for rammerne
                                jeg ved det.....sat på spidsen for at understrege min pointe.....at det virke meget urealistisk vi henter ham.
                                Men naturligvis har JH betalt for at hente spillere til.

                                Comment

                                Working...
                                X