Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Præcis, men så synes jeg netop også, at du manipulerer med mit indlæg Jeg falder netop IKKE på halen over bl.a. Jønssons teknik (som jeg sidestiller-ish med Borrings), hvilket jo netop ikke gør Borring til 'noget af en pakke'. Jeg synes bare, at de ligger på samme niveau, hvilket jeg plæderer for, er et hæderligt niveau.
    Jeg skal lige forstå dig ret; du mener i bedste fald, Jönsson er middelmådig/okay teknisk og i kombinationsspillet? For uagtet af, om du falder på halen over ham eller ej, så er det netop hans evner i disse aspekter af spillet, der fremhæves som hans styrker (blandt andet jævnfør præsentationen af ham i OB), så hvis du ser Borring som værende på samme niveau her, og du samtidig anerkender hans åbenlyse kvaliteter i gennembruds- indlægs- og hovedspillet, så må jeg da give Sheed ret i, at vi har at gøre med "noget af en pakke".

    I mine øjne er Jönsson blandt de dygtigste i ligaen, hvad angår teknik, kombinationsspil og spilforståelse. Selv om han i Aabs mesterskabssæson blot tegnede sig for 6 mål og 4 oplæg som angriber, blev han alligevel opfattet som en nøglespiller, fordi han havde så vigtig en rolle som bindeled mellem midtbane og angreb.
    SLO

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Præcis, men så synes jeg netop også, at du manipulerer med mit indlæg Jeg falder netop IKKE på halen over bl.a. Jønssons teknik (som jeg sidestiller-ish med Borrings), hvilket jo netop ikke gør Borring til 'noget af en pakke'. Jeg synes bare, at de ligger på samme niveau, hvilket jeg plæderer for, er et hæderligt niveau.
      Ok. I så fald ville jeg være dybt ængstelig, hvis jeg var i dine sko, hvis jeg ikke troede på, at vores direkte Falk-afløser, havde et bedre teknisk niveau end Borring. Jönsson er jo ikke ligefrem i nærheden af at have den fart, de vendinger og kvaliteter én mod én som Falk har.

      Havde vi ikke Jönsson, ville jeg være alvorligt være nervøs for vores offensive beskaffenhed. Jeg kan ganske enkelt ikke få øje på, hvem der ellers skulle binde spillet sammen for os. Jeg vil påstå, at det alligevel kræver en teknik der er noget over folk som Borrings og Greves for at kunne indgå i så mange kombinationer og relationer, som en spiller som Falk gjorde, og som jeg også forventer, at vi vil se Jönsson gøre.
      Last edited by Sheed; 14-07-2016, 11:00.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
        Med haddi og Lukas væk plus Ari til lægetjek lugter det lidt af en spændende uge vedr. Spiller tilgange - F5 F5 F5 :-D
        Ja lad os bare hente Borring og M. George.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Ok. I så fald ville jeg være dybt ængstelig, hvis jeg var i dine sko, hvis jeg ikke troede på, at vores direkte Falk-afløser, havde et bedre teknisk niveau end Borring. Jönsson er jo ikke ligefrem i nærheden af at have den fart, de vendinger og kvaliteter én mod én som Falk har.

          Havde vi ikke Jönsson, ville jeg være alvorligt være nervøs for vores offensive beskaffenhed. Jeg kan ganske enkelt ikke få øje på, hvem der ellers skulle binde spillet sammen for os. Jeg vil påstå, at det alligevel kræver en teknik der er noget over folk som Borrings og Greves for at kunne indgå i så mange kombinationer og relationer, som en spiller som Falk gjorde, og som jeg også forventer, at vi vil se Jönsson gøre.
          Jeg er rørende enig, og jeg vil tilføje, at jeg absolut ikke håber, at vi henter Borring. Hvorfor skal vi bruge vores hårdtopsparede lønkroner på et 31-årigt overbid med en teknik på Greve-niveau?

          Istedet håber jeg, at vi satser hundrede procent på Greve, som jeg virkelig håber slår endegyldigt igennem denne sæson.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Et rigtigt lækkert scenarie for os ville være, hvis Todd er helt forelsket i Borring. Det vil nok kræve nogle midler Esbjerg ikke har pt. men det kunne et salg til os af Mensah til gengæld finansiere.

            Her snakker vi en spiller der kunne passe ind i konceptet, men samtidig tilbyde noget af det, som det er mere tvivlsomt, om vi har. En super spændende spiller, når det kører for ham.
            Todd har også allerede udtalt, at han gerne henter Borring: http://www.jv.dk/artikel/2343639:Spo...es-til-Esbjerg

            I min bog ser Esbjerg ud som oplagt næste destination for Borring.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
              Jeg er rørende enig, og jeg vil tilføje, at jeg absolut ikke håber, at vi henter Borring. Hvorfor skal vi bruge vores hårdtopsparede lønkroner på et 31-årigt overbid med en teknik på Greve-niveau?

              Istedet håber jeg, at vi satser hundrede procent på Greve, som jeg virkelig håber slår endegyldigt igennem denne sæson.
              ..Og skal vi så ikke holde Borrings udseende ude af diskussionen om hans fodboldmæssige evner.

              Borring er vel god for 5-10 mål i en sæson. Mål vi godt kan bruge. P.t. er han da 1 niveau over Greve.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg
                Jeg skal lige forstå dig ret; du mener i bedste fald, Jönsson er middelmådig/okay teknisk og i kombinationsspillet? For uagtet af, om du falder på halen over ham eller ej, så er det netop hans evner i disse aspekter af spillet, der fremhæves som hans styrker (blandt andet jævnfør præsentationen af ham i OB), så hvis du ser Borring som værende på samme niveau her, og du samtidig anerkender hans åbenlyse kvaliteter i gennembruds- indlægs- og hovedspillet, så må jeg da give Sheed ret i, at vi har at gøre med "noget af en pakke".

                I mine øjne er Jönsson blandt de dygtigste i ligaen, hvad angår teknik, kombinationsspil og spilforståelse. Selv om han i Aabs mesterskabssæson blot tegnede sig for 6 mål og 4 oplæg som angriber, blev han alligevel opfattet som en nøglespiller, fordi han havde så vigtig en rolle som bindeled mellem midtbane og angreb.
                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Ok. I så fald ville jeg være dybt ængstelig, hvis jeg var i dine sko, hvis jeg ikke troede på, at vores direkte Falk-afløser, havde et bedre teknisk niveau end Borring. Jönsson er jo ikke ligefrem i nærheden af at have den fart, de vendinger og kvaliteter én mod én som Falk har.

                Havde vi ikke Jönsson, ville jeg være alvorligt være nervøs for vores offensive beskaffenhed. Jeg kan ganske enkelt ikke få øje på, hvem der ellers skulle binde spillet sammen for os. Jeg vil påstå, at det alligevel kræver en teknik der er noget over folk som Borrings og Greves for at kunne indgå i så mange kombinationer og relationer, som en spiller som Falk gjorde, og som jeg også forventer, at vi vil se Jönsson gøre.
                Hmm, okay. Jeg vil ikke afvise, at jeg tager fejl af Jønsson, når nu flertallet advokerer anderledes end jeg selv. Lad os se, når sæsonen går i gang. Jeg bliver da glædeligt overrasket. Synes nu ellers jeg havde set nok AaB-kampe til at vurdere hans teknik, men so be it. Prove me wrong, Rasmus.

                Comment


                  Faldt over denne kommentar på sydsiden online:

                  B (SydSiden Online)
                  skrevet af ferocia, , 13.07.2016, 13:00
                  Jeg har en kammerat der er i det sportslige setup i en første divisionsklub. Han har generelt fingeren rigtig godt på pulsen.

                  Han har fortalt at Brøndby har afsøgt muligheden for, at afskibbe Borring, men da man ikke kan få et beløb for ham der er større end den sign on bonus han fik, samt at han får en relativ lav løn ift hans kompetencer, så har man valgt at beholde ham - i hvert fald indtil vinter.

                  Da man hentede Borring havde man i øvrigt næsten skrevet kontrakt med en dansk træner, men pludselig ombestemte Zorninger sig (hvilke than jo siden hen har udtalt) og man valgte ham istedet. Derfor kan Borring handlen også virke lidt mærkelig, når man umiddelbart efter henter en træner der spiller uden kanter.

                  Samme kammerat har i øvrigt fortalt skrækhistorier om hvordan Per Rud ikke bare brugte enorme summer på "etablerede" spillere, men lavede helt vanvittige handler med ungdomsspillere - bl.a. Stückler, Halse og Anker.

                  Jeg var en anelse skeptisk overfor TB, men jeg tror mere og mere på, at han er helt vildt godt spottet af Jan Bech.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                    ..Og skal vi så ikke holde Borrings udseende ude af diskussionen om hans fodboldmæssige evner.

                    Comment


                      Forskellen fra nu og tidligere er den at vi ikke står i en akut situation, hvor vi enten mangler en klar 1. målmand, eller en angriber, eller hvad det nu har været... Derfor behøver vi ikke at have så travlt, men jeg tror nu også der kommer mere ind, men skal ikke kunne sige hvor voldsom lugten er lige her og nu, men der er jo også lang tid før vinduet lukker endnu...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Jesper Hansen håber ikke på at vi er færdige endnu.

                        http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...-paa-markedet/

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                          ..Og skal vi så ikke holde Borrings udseende ude af diskussionen om hans fodboldmæssige evner.

                          Borring er vel god for 5-10 mål i en sæson. Mål vi godt kan bruge. P.t. er han da 1 niveau over Greve.
                          Helt enig i det første...

                          Knap så enig i det næste... altså bortset fra hans første sæsoner i FcM, så har han kun været over 5 mål en enkelt gang i løbet af de sidste 7 sæsoner, så 5-10 stykker synes jeg nu nok er til den ret gode side at håbe på... også med tanke på han kun har et kvarters spilletid i benene de sidste 7-8 måneder...

                          Skal ikke kunne afgøre om han er et niveau over Greve, det kunne godt være... men er han også det om et år mon...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Jesper Hansen håber ikke på at vi er færdige endnu.

                            http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...-paa-markedet/
                            Så når Ari ryger er det 1-4 spillere ind. Så det er nok 2-3 stykker

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                              ..Og skal vi så ikke holde Borrings udseende ude af diskussionen om hans fodboldmæssige evner.

                              Borring er vel god for 5-10 mål i en sæson. Mål vi godt kan bruge. P.t. er han da 1 niveau over Greve.
                              http://www.superstats.dk/spillere/sp...alltime?id=976

                              Bortset fra at det er meget optimistisk at mene at han skulle score 5-10 mål, så er det også spørgsmålet om det er værd, at satse på en spiller som ikke passer ind i systemet.
                              Hvilke konsekvenser vil det have for stilen, kan borrings eventuelle mål opveje det ... osv.
                              Du kan nok godt høre hvad jeg tænker.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Så når Ari ryger er det 1-4 spillere ind. Så det er nok 2-3 stykker
                                Sikkert to talenter og to "voksne"... Håber på to voksne til star11
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X