Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Men husk nu på hvordan vi gerne vil spille og om det er noget af det Borring kan ... min vurdering er at det nærmest ikke kan være et dårligere match.
    Borring er god til at være på kanten og løbe lige ud ... af og til slå et godt indlæg og så er han vist god med hovedet.
    Borring er IKKE en god kombinationsspiller ... eller god på små områder.
    Borring er måske den kantspiller i SL der har mest kridtstøv på venstrestøvlen. Han er ikke god til at trække ind i banen dom KN gerne vil have ..alligevel tror jeg han kunne forstærke truppen og give en variation i spillet hvis det bliver for "nipset" inde midt på banen. Han er god med hovedet og rutineret og så har BIF vil gået ham i en anstændig form efter hans lange periode uden kampe
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Av av av. Det var lige sådan en vi gerne ville have haft

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ressiv-fodbold

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Borring er måske den kantspiller i SL der har mest kridtstøv på venstrestøvlen. Han er ikke god til at trække ind i banen dom KN gerne vil have ..alligevel tror jeg han kunne forstærke truppen og give en variation i spillet hvis det bliver for "nipset" inde midt på banen. Han er god med hovedet og rutineret og så har BIF vil gået ham i en anstændig form efter hans lange periode uden kampe
        Helt enig. Sådan ville jeg også synes han ville være en gevinst i truppen, udover hans store rutine i en ung trup, heller ikke ville være dumt. Jeg synes det er lidt ærgerligt, da han jo slog igennem her og er retti fynbo, men han ville som flere er inde på, nok ikke starte inde i et klassisk KN-system, og jeg synes jo også det vil være hensigtsmæssigt med spillere som kan gå direkte ind i start-11'eren. Desuden er jeg også stadig mere hungrende efter 8'ere eller angribere, så at fcm napper ham ligger jeg ikke Søvnløs over

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
          Han blev brugt i en angriberrolle i Randers i en del kampe, og han har både et god indlæg, et godt spark, og et virkelig godt hovedspil. Og så er han altså bedre med bolden, end folk giver ham kredit for.

          Men du har ret så langt, som at systemet skulle lægges lidt om for at indpasse ham, og at han nok ikke vil blive fast i Kents "startsystem". Sammenholdt med hans garanteret høje løn, er det også grunden til, at jeg ikke græder over, at vi ikke hentede ham. Det ændrer bare ikke på, at han er klart bedre end tre ud af fire af vores kantspillere.
          Borring har jo stort set aldrig scoret mange mål, tjek bare stats fra tidligere år, så jeg kan bestemt heller ikke se ham i angrebet ... han er IKKE en kølig afslutter, har bare et godt spark af og til.
          Bedre ... hmm, det er jo netop det.
          Jeg synes han er utroligt ensidig og bestemt ikke bedre til det til kanter i Kents system skal kunne ... i mine øjne.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Av av av. Det var lige sådan en vi gerne ville have haft

            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ressiv-fodbold
            det er muligt der ikke er aktive mods til stede, men så er vi selv forpligtet til lidt selvjustits og poste sådan en i OT ...men ja han ligner en stærk signing af TB/Zorniger
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              det er muligt der ikke er aktive mods til stede, men så er vi selv forpligtet til lidt selvjustits og poste sådan en i OT ...men ja han ligner en stærk signing af TB/Zorniger
              Jeg er sgu født uden det selvjustitsgen

              And if that makes me an outlaw then so be it

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                Dog meget skræmmende, at opfindsomheden ikke er til at finde andre og bedre folk end Borring. Er vores scouting virkelig stadig så ringe?
                Om vores scouting er ringe? Det er måske lidt groft sagt efter vi det sidste halve år har landet adskillige direkte forstærkninger til første holdet - vel og mærke spillere som ingen havde hørt det fjerneste om før de blev præsenteret. En stor del af de spillere er folk der passer direkte ind hvor vi tidligere har været svagest og er samtidig folk der passer til den type fodbold vi faktisk spiller - når man samtidig ser på hvor ofte vi faktisk er begyndt at hente ungdomsspillere til vores U-hold fra andre klubber vil jeg vove påstanden at vi modsat tidligere faktisk har en skide dygtig scouting afdeling.

                Mon brok over vores scouting ikke er bygget på en frustration over at vores klub har fået lukket vandrørene en del mere af og vi derfor ikke hører noget når vi forventer nyheder?

                Generelt er jeg meget optimistisk sammenlignet med hvordan vi har ageret de seneste år - det virker til at vi har fået en sportslig ledelse der forstår at balancere økonomien og bruge de penge der bliver brugt langt mere fornuftigt end tidligere.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg mente lige så meget at vi ikke kunne følge med på økonomien ift FCM/Borring..
                  Men helt klart skal vi have nogle økonomiske muskler at lege med her til sidst da vi har solgt godt og virkelig har gjort plads i lønbudgettet
                  men ved vi at OB var med i kapløbet om ham? Syntes ikke at kunne se ham passe ind på holdet - så fint med mig at han er taget tilbage på heden

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Av av av. Det var lige sådan en vi gerne ville have haft

                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ressiv-fodbold
                    tja nu er BIF begyndt på hele det "leje" cirkus - faktisk ret glad for vi ser ud til at være over det stadie - og håber ikke vi vender tilbage til det igen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      men ved vi at OB var med i kapløbet om ham? Syntes ikke at kunne se ham passe ind på holdet - så fint med mig at han er taget tilbage på heden
                      Vi skulle efter sigende have været ganske tæt på at hente ham

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        tja nu er BIF begyndt på hele det "leje" cirkus - faktisk ret glad for vi ser ud til at være over det stadie - og håber ikke vi vender tilbage til det igen
                        Ja både og.. Har det også super godt med de aftaler der er lavet længe. Undtagen den korte Makrini aftale selvfølgelig..
                        Men ser ikke noget problem i at hente en enkelt ind på leje hvis han bare umiddelbart har et niveau der er over dem vi har nu

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
                          Om vores scouting er ringe? Det er måske lidt groft sagt efter vi det sidste halve år har landet adskillige direkte forstærkninger til første holdet - vel og mærke spillere som ingen havde hørt det fjerneste om før de blev præsenteret. En stor del af de spillere er folk der passer direkte ind hvor vi tidligere har været svagest og er samtidig folk der passer til den type fodbold vi faktisk spiller - når man samtidig ser på hvor ofte vi faktisk er begyndt at hente ungdomsspillere til vores U-hold fra andre klubber vil jeg vove påstanden at vi modsat tidligere faktisk har en skide dygtig scouting afdeling.

                          Mon brok over vores scouting ikke er bygget på en frustration over at vores klub har fået lukket vandrørene en del mere af og vi derfor ikke hører noget når vi forventer nyheder?

                          Generelt er jeg meget optimistisk sammenlignet med hvordan vi har ageret de seneste år - det virker til at vi har fået en sportslig ledelse der forstår at balancere økonomien og bruge de penge der bliver brugt langt mere fornuftigt end tidligere.
                          Hvem er det som vi aldrig har hørt om? El Makrini vil jeg give dig, Yao kom ind til en prøvetræning, så den er mere tvivlsom, ellers har jeg da personligt kendt til samtlige spillere vi har hentet.

                          Nej, jeg brokker mig ikke over vores scouting, fordi at jeg ikke hører en masse rygter, jeg brokker mig over vores scouting fordi, at de spillere JH hidtil har hentet har været med en skrækkelig ringe hitrate. Efter Kent og John er kommet til, er vi tilfældigvis begyndt at hente spillere fra den hjemlige andedam, som de utvivlsomt har et godt kendskab til, der slår til, men det ændrer ikke på, at hitraten på de spillere vi har hentet uden fra landets grænser har været ringe, både i JHs tid og i årene før. Folk som El Makrini og Grytebust der blev hentet uden for landets grænser har bestemt været fine, men kom ikke og fortæl mig, at vi ikke har pisset pengene væk ved at hente folk som Koval, Skogseid, Lado, Tørnes, Matti, Dalgaard og Djuric.

                          Fair nok hvis du tilskriver JH og vores scouting en masse kredit. Jeg har svært ved at overbevise mig selv om, at han ud af det blå pludselig har opfundet den dybe tallerken. Det at vi fik et nyt trænerteam ind, som er kendt som nogle af de mest grundige herhjemme, og nogle af dem der er ude og se mest fodbold, tror jeg på har gjort forskellen. Både ift. kendskabet til spillerne herhjemme, klarheden over hvilke typer der passer ind, og så er Kent jo indiskutabelt et trækplaster ift. sine tidligere spillere.

                          Jeg har sgu også svært ved at se, at det at vi har hentet nogle ungdomsspillere udefra, er et vidnesbyrd om god scouting, endnu. Ja, vi har hentet nogle unge folk i bl.a. Vejle, hvor vi i øvrigt har fået nogle folk ind i ungdomsafdelingen fra, men er det de mest talentfulde? Christian Kudsk og Agon Mucolli spiller da, så vidt jeg ved, stadigvæk i VB. Her vil jeg i hvert fald godt vente med at fælde min dom.

                          Jeg er bare personligt skuffet over, at man tilsyneladende ikke har kunne identificere end bedre offensiv forstærkning end Borring, som jeg har svært ved at se kunne blive succesfuld i den måde vi spiller på. Men det er jo smag og behag. Jeg har bare heller ikke endnu set et afkast af, at vi har fået en fuldtidsscout ansat. Jönsson, KEP og Tverskov tror jeg nok skal blive fine signinger, men der kommer et tidspunkt, hvor vi ikke kan blive ved med at trække på Kents relationer og det kendskab vi har til spillerne herhjemme. Det kunne f.eks. være nu vi er kommet til det tidspunkt, hvis noget af det bedste vi kan støve op herhjemme er Borring. Det synes jeg personligt ikke, at vi bør spise os selv af med.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Hvem er det som vi aldrig har hørt om? El Makrini vil jeg give dig, Yao kom ind til en prøvetræning, så den er mere tvivlsom, ellers har jeg da personligt kendt til samtlige spillere vi har hentet.

                            Nej, jeg brokker mig ikke over vores scouting, fordi at jeg ikke hører en masse rygter, jeg brokker mig over vores scouting fordi, at de spillere JH hidtil har hentet har været med en skrækkelig ringe hitrate. Efter Kent og John er kommet til, er vi tilfældigvis begyndt at hente spillere fra den hjemlige andedam, som de utvivlsomt har et godt kendskab til, der slår til, men det ændrer ikke på, at hitraten på de spillere vi har hentet uden fra landets grænser har været ringe, både i JHs tid og i årene før. Folk som El Makrini og Grytebust der blev hentet uden for landets grænser har bestemt været fine, men kom ikke og fortæl mig, at vi ikke har pisset pengene væk ved at hente folk som Koval, Skogseid, Lado, Tørnes, Matti, Dalgaard og Djuric.

                            Fair nok hvis du tilskriver JH og vores scouting en masse kredit. Jeg har svært ved at overbevise mig selv om, at han ud af det blå pludselig har opfundet den dybe tallerken. Det at vi fik et nyt trænerteam ind, som er kendt som nogle af de mest grundige herhjemme, og nogle af dem der er ude og se mest fodbold, tror jeg på har gjort forskellen. Både ift. kendskabet til spillerne herhjemme, klarheden over hvilke typer der passer ind, og så er Kent jo indiskutabelt et trækplaster ift. sine tidligere spillere.

                            Jeg har sgu også svært ved at se, at det at vi har hentet nogle ungdomsspillere udefra, er et vidnesbyrd om god scouting, endnu. Ja, vi har hentet nogle unge folk i bl.a. Vejle, hvor vi i øvrigt har fået nogle folk ind i ungdomsafdelingen fra, men er det de mest talentfulde? Christian Kudsk og Agon Mucolli spiller da, så vidt jeg ved, stadigvæk i VB. Her vil jeg i hvert fald godt vente med at fælde min dom.

                            Jeg er bare personligt skuffet over, at man tilsyneladende ikke har kunne identificere end bedre offensiv forstærkning end Borring, som jeg har svært ved at se kunne blive succesfuld i den måde vi spiller på. Men det er jo smag og behag. Jeg har bare heller ikke endnu set et afkast af, at vi har fået en fuldtidsscout ansat. Jönsson, KEP og Tverskov tror jeg nok skal blive fine signinger, men der kommer et tidspunkt, hvor vi ikke kan blive ved med at trække på Kents relationer og det kendskab vi har til spillerne herhjemme. Det kunne f.eks. være nu vi er kommet til det tidspunkt, hvis noget af det bedste vi kan støve op herhjemme er Borring. Det synes jeg personligt ikke, at vi bør spise os selv af med.
                            Kan sagtens følge dig det meste af vejen. Men lad os nu se om 5 uger hvad det samlede resultat er for vinduet.. Vi ved det meste sker i August og at vores start 11 stadig er blandt de bedste i Danmark så ingen grund til at gå i panik... Men bliver da super spændende at se om vi har en scout der er sine penge værd. Med løn og udgifter til rejser, forplejning mm skal sådan en nok koste over 1 mill om året..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Hvem er det som vi aldrig har hørt om? El Makrini vil jeg give dig, Yao kom ind til en prøvetræning, så den er mere tvivlsom, ellers har jeg da personligt kendt til samtlige spillere vi har hentet.

                              Nej, jeg brokker mig ikke over vores scouting, fordi at jeg ikke hører en masse rygter, jeg brokker mig over vores scouting fordi, at de spillere JH hidtil har hentet har været med en skrækkelig ringe hitrate. Efter Kent og John er kommet til, er vi tilfældigvis begyndt at hente spillere fra den hjemlige andedam, som de utvivlsomt har et godt kendskab til, der slår til, men det ændrer ikke på, at hitraten på de spillere vi har hentet uden fra landets grænser har været ringe, både i JHs tid og i årene før. Folk som El Makrini og Grytebust der blev hentet uden for landets grænser har bestemt været fine, men kom ikke og fortæl mig, at vi ikke har pisset pengene væk ved at hente folk som Koval, Skogseid, Lado, Tørnes, Matti, Dalgaard og Djuric.

                              Fair nok hvis du tilskriver JH og vores scouting en masse kredit. Jeg har svært ved at overbevise mig selv om, at han ud af det blå pludselig har opfundet den dybe tallerken. Det at vi fik et nyt trænerteam ind, som er kendt som nogle af de mest grundige herhjemme, og nogle af dem der er ude og se mest fodbold, tror jeg på har gjort forskellen. Både ift. kendskabet til spillerne herhjemme, klarheden over hvilke typer der passer ind, og så er Kent jo indiskutabelt et trækplaster ift. sine tidligere spillere.

                              Jeg har sgu også svært ved at se, at det at vi har hentet nogle ungdomsspillere udefra, er et vidnesbyrd om god scouting, endnu. Ja, vi har hentet nogle unge folk i bl.a. Vejle, hvor vi i øvrigt har fået nogle folk ind i ungdomsafdelingen fra, men er det de mest talentfulde? Christian Kudsk og Agon Mucolli spiller da, så vidt jeg ved, stadigvæk i VB. Her vil jeg i hvert fald godt vente med at fælde min dom.

                              Jeg er bare personligt skuffet over, at man tilsyneladende ikke har kunne identificere end bedre offensiv forstærkning end Borring, som jeg har svært ved at se kunne blive succesfuld i den måde vi spiller på. Men det er jo smag og behag. Jeg har bare heller ikke endnu set et afkast af, at vi har fået en fuldtidsscout ansat. Jönsson, KEP og Tverskov tror jeg nok skal blive fine signinger, men der kommer et tidspunkt, hvor vi ikke kan blive ved med at trække på Kents relationer og det kendskab vi har til spillerne herhjemme. Det kunne f.eks. være nu vi er kommet til det tidspunkt, hvis noget af det bedste vi kan støve op herhjemme er Borring. Det synes jeg personligt ikke, at vi bør spise os selv af med.
                              Jeg er enig med dig i, at god scouting nok har været lidt en mangelvare. Man skal dog også have med i ligningen, at de første år under JH har handlet rigtigt meget om nedskæringer på budgettet på alle fronter, hvilket sandsynligvis også har kostet på scoutingområdet. Der blev først ansat en scout (igen), da vi var ved at komme igennem det turn-around. Synes også, at der lidt omstndigheder der taler til JH's forsvar i rekrutteringen af spillere, men vil da give dig, at der er noget, der kunne tyde på, at hans eget netværk (og evner) i den mellemliggende periode ikke har været godt nok til at løfte opgave helt. Set i det lys, er det også meget smart at holde sig lidt til det hjemmelige marked, når vi skal ud og hente et halvt nyt hold. Men ja, nu må der så også gerne komme lidt ekstra wow.

                              Tror ikke nødvendigvis, at man skal ligge så meget i den Borring historie. Vi ved ikke, hvor interesserede vi faktisk er/har været - hvis overhovedet. Jeg tvivler stadig.
                              Derudover er vi ikke en position, hvor vi bare kan vælge og vrage, så det er naturligt, at vi holder os bredt orienteret på markedet, så man kan veje de forskellige muligheder lidt op mod hinanden.
                              Der skal nok ske noget inden vinduet lukker (og formentligt også inden sååå længe), og til den tid vil vi jo være klogere, men jeg er nu stadig forholdsvis positiv.

                              Comment


                                Ved godt det er lidt skod. Men er der nogen der gider at opdatere mig på reele rygter sidden i torsdags? Har været på en uges ferie.
                                Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                                Kristian Morre

                                Comment

                                Working...
                                X