Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kadrii er altid velkommen. Håber vi ser ham igen en dag.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Hellere Kadrii end Borring IMO
      Ser egentligt hellere man tænker lidt "ud af boksen" uden jeg så skal kloge mig på hvem der så kunne være mulige signinger....men det får jeg jo så heller ikke min løn for
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Ikke et rygte, men nærmere end observering.

        Jeg er netop ankommet til stadion og på vej i bilen kørte jeg forbi en tysk Ford Mondeo med FC Köln logo på siden. Det kan være alt fra en agent, til spiller, til blot en tilfældig makker.

        Det jeg mærke I var:

        - Han var alene i bilen
        - Han så ikke specielt gammel ud til trods for fuldskæg. Jeg tænker derfor ikke agent
        - Han kørte ind på stadion til hovedindgangen.
        - Han lignede Milos Joicic af hvad jeg har kunne tjekke på billeder af spillere på deres website.

        Bemærk: Jeg kan SAGTENS tage fejl!
        http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

        Comment


          Den 8'er vi mangler? Det kunne sagtens være ham. Han har aldrig rigtig slået til i Köln men der var store forventninger til ham da han kom til klubben. Krydser alt hvad der kan krydses for det var ham du så ;-)

          Comment


            Jojic vil jeg nok tro er et stykke fra vores liga alligevel. Et rimeligt stort navn, der med garanti får en kæmpe løn. Ville godt nok være nye tider, hvis vi kunne begynde at kæmpe med om sådanne spillere.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
              Ikke et rygte, men nærmere end observering.

              Jeg er netop ankommet til stadion og på vej i bilen kørte jeg forbi en tysk Ford Mondeo med FC Köln logo på siden. Det kan være alt fra en agent, til spiller, til blot en tilfældig makker.

              Det jeg mærke I var:

              - Han var alene i bilen
              - Han så ikke specielt gammel ud til trods for fuldskæg. Jeg tænker derfor ikke agent
              - Han kørte ind på stadion til hovedindgangen.
              - Han lignede Milos Joicic af hvad jeg har kunne tjekke på billeder af spillere på deres website.

              Bemærk: Jeg kan SAGTENS tage fejl!
              Mindst lige så fedt et rygte som diverse spillere i Taxi, set på banegårde osv

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
                Ikke et rygte, men nærmere end observering.

                Jeg er netop ankommet til stadion og på vej i bilen kørte jeg forbi en tysk Ford Mondeo med FC Köln logo på siden. Det kan være alt fra en agent, til spiller, til blot en tilfældig makker.

                Det jeg mærke I var:

                - Han var alene i bilen
                - Han så ikke specielt gammel ud til trods for fuldskæg. Jeg tænker derfor ikke agent
                - Han kørte ind på stadion til hovedindgangen.
                - Han lignede Milos Joicic af hvad jeg har kunne tjekke på billeder af spillere på deres website.

                Bemærk: Jeg kan SAGTENS tage fejl!
                Kender ham ikke, har kun lige slået ham op på transfermarkt. Ligner meget det vores hold SKRIGER på.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Kender ham ikke, har kun lige slået ham op på transfermarkt. Ligner meget det vores hold SKRIGER på.
                  Milos Josic? Som FC Köln købte af Dortmund sidste sommer for 3 mio euro ifølge Transfermarkt, og som har kontraktudløb i 2019?
                  Hvor i alverden skulle vi få råd til sådan en spiller fra? Med mindre det er leje, giver det 0 mening.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Milos Josic? Som FC Köln købte af Dortmund sidste sommer for 3 mio euro ifølge Transfermarkt, og som har kontraktudløb i 2019?
                    Hvor i alverden skulle vi få råd til sådan en spiller fra? Med mindre det er leje, giver det 0 mening.
                    Kunne vel sagtens være leje.. Men ellers enig

                    Comment


                      Kunne det have været ham her?

                      Martin Davidsen@mpbdavidsen 5 t.5 timer siden
                      Tysk scout på plads. Han vil ikke sige hvilken klub han er fra - eller om han kigger på nogen specifik. Holder sig nok bare opdateret #obsif



                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Kunne det have været ham her?

                        Martin Davidsen@mpbdavidsen 5 t.5 timer siden
                        Tysk scout på plads. Han vil ikke sige hvilken klub han er fra - eller om han kigger på nogen specifik. Holder sig nok bare opdateret #obsif



                        MvT
                        Kunne godt tyde på det, men det er bare rimeligt afslørende, hvis han umiddelbart efter kører væk i en bil med FC Kölns logo på

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Milos Josic? Som FC Köln købte af Dortmund sidste sommer for 3 mio euro ifølge Transfermarkt, og som har kontraktudløb i 2019?
                          Hvor i alverden skulle vi få råd til sådan en spiller fra? Med mindre det er leje, giver det 0 mening.
                          Kender ham ikke! Videregiver bare min observation som jeg synes kunne være interessant.
                          http://www.kildemosen.dk - Odenses hyggeligste serieklub!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Shots Se indlæg
                            Kender ham ikke! Videregiver bare min observation som jeg synes kunne være interessant.
                            Helt klart - ingen kritik. Det ER interessant.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Mindst lige så fedt et rygte som diverse spillere i Taxi, set på banegårde osv
                              Men de rygter har der jo faktisk sommetider været hold i :D
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                                Men de rygter har der jo faktisk sommetider været hold i :D
                                Yes

                                Det var også ment som en hyldest til denne form for rygter/observationer

                                Comment

                                Working...
                                X