Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvem er anfører i kommende sæson?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
    Det blev så Janus...
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/janus-...anfoerer-i-ob/
    Tror måske jeg havde valgt Jeppe, men tænker Janus kommer til at gøre det fint.
    Farvel til KEP??
    Bum!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Det helt rigtige valg.

      Dette er blevet flået af armen på tudeprinssesen. Uden tvivl
      KEP tager det nu altså meget pænt på twitter: (og kan vi ikke godt holde os fra at give egne spillere øgenavne?)

      Jeg har både været stolt og glad for min tid som anfører i klubben. Nu er tiden kommet til at give bindet videre. Og det her er altså en stærk anførergruppe. Ses søndag 🔵⚪️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
        KEP tager det nu altså meget pænt på twitter: (og kan vi ikke godt holde os fra at give egne spillere øgenavne?)

        Jeg har både været stolt og glad for min tid som anfører i klubben. Nu er tiden kommet til at give bindet videre. Og det her er altså en stærk anførergruppe. Ses søndag ⚪️
        Det fortjener han fuld fortjent efter det interview i XL som 100% har medført det her. Han har selv bedt om det

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
          KEP tager det nu altså meget pænt på twitter: (og kan vi ikke godt holde os fra at give egne spillere øgenavne?)

          Jeg har både været stolt og glad for min tid som anfører i klubben. Nu er tiden kommet til at give bindet videre. Og det her er altså en stærk anførergruppe. Ses søndag 🔵⚪️
          Enig.

          Comment


            Betyder rokeringen mon ikke også, at Festersen er på vej videre? Han var jo viceanfører før, og bliver ikke engang nævnt i artiklen. Hverken ifm skiftet eller som en del af anførergruppen.

            Jeg tror faktisk han ryger inden vinduet klapper i.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Betyder rokeringen mon ikke også, at Festersen er på vej videre? Han var jo viceanfører før, og bliver ikke engang nævnt i artiklen. Hverken ifm skiftet eller som en del af anførergruppen.

              Jeg tror faktisk han ryger inden vinduet klapper i.
              Giver vel også mening hvis man vil veksle Gryte til en ekstraordinær angriber ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Det fortjener han fuld fortjent efter det interview i XL som 100% har medført det her. Han har selv bedt om det
                Ærlig talt, så tror jeg ikke, at det interview havde nogen indflydelse på det. Det var sket alligevel. Personligt synes jeg heller ikke, det interview var så kritisk, som størstedelen herinde synes, og det tror jeg faktisk heller ikke, klubben synes.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                  Betyder rokeringen mon ikke også, at Festersen er på vej videre? Han var jo viceanfører før, og bliver ikke engang nævnt i artiklen. Hverken ifm skiftet eller som en del af anførergruppen.

                  Jeg tror faktisk han ryger inden vinduet klapper i.
                  Tror ikke han ryger nogen steder. Bare ingen grund til at gøre en marginalspiller med 1 år tilbage til en del af anførergruppen.
                  Når det er sagt er jeg en af dem der stadig er glad for Fester og håber han giver alt her det sidste år

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Ærlig talt, så tror jeg ikke, at det interview havde nogen indflydelse på det. Det var sket alligevel. Personligt synes jeg heller ikke, det interview var så kritisk, som størstedelen herinde synes, og det tror jeg faktisk heller ikke, klubben synes.
                    Det var sket alligevel ja. Men ikke nu. Nok til vinter.

                    Syntes faktisk det er lidt blåøjet ikke at tro disse 2 ting ikke hænger sammen. Tror heller ikke at ledelsen er oppe at ringe over det her. Men det har fået dem til at tage beslutningen nu istedet for til vinter. Og det er fint med mig

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Det var sket alligevel ja. Men ikke nu. Nok til vinter.

                      Syntes faktisk det er lidt blåøjet ikke at tro disse 2 ting ikke hænger sammen. Tror heller ikke at ledelsen er oppe at ringe over det her. Men det har fået dem til at tage beslutningen nu istedet for til vinter. Og det er fint med mig
                      Jeg er ret sikker på, at det var sket før til vinter. Interview eller ej.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                        Jeg er ret sikker på, at det var sket før til vinter. Interview eller ej.
                        Måske..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          Betyder rokeringen mon ikke også, at Festersen er på vej videre? Han var jo viceanfører før, og bliver ikke engang nævnt i artiklen. Hverken ifm skiftet eller som en del af anførergruppen.

                          Jeg tror faktisk han ryger inden vinduet klapper i.
                          En anfører skal spille fast. Det gør festersen ikke. Derfor ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                            Jeg er ret sikker på, at det var sket før til vinter. Interview eller ej.
                            Jo, og så må vi vel konstatere at KEP ikke er hurtigt men kan gøre andre hurtiger og fremskynde processer. ;-)
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeppe Tverskov bliver vicekaptajn og Sten Grytebust fortsætter som en del af anførergruppen, og det betyder, at Janus Drachmann har et par af de spillere med omkring sig, der har været i klubben i længere tid

                              Lyder da ikke som om at et salg er lige på trapperne...
                              Jeg tror nu ikke at det har så meget betydning for Grytebust-salgat han er med i en gruppe af ledende spillere. Han kan sælges på kort tid alligevel, og så er der en anden der overtager det hverv. Festersens udtrædelse af gruppen er til gengæld nok et ganske sikkert ikke fortsætter i klubben når hans kontrakt udløber til næste sommer .. hvis han ikke sælges nu.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                2,5 år for sent, tak for nedturen Jesper Hansen

                                Comment

                                Working...
                                X