Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvem er anfører i kommende sæson?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    2,5 år for sent, tak for nedturen Jesper Hansen
    Alligevel imponerende lige at flette en JH sviner ind i denne sammenhæng. Du er vild nok.
    Får han også en sviner når krydderbollerne brænder på søndag morgen?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      2,5 år for sent, tak for nedturen Jesper Hansen
      Nu er KEP vel helt sikker en spiller Kent ville have og det var Kent som valgte KEP til anfører. For mig var Kent-Jesper-kombibationen et ulykke for klubben men vi må vel kigge hvem af begge har ansvaret for hvad. Der er ting hvor de er sammen "skyldig" og ting hvor det peger mere til den ene eller den anden af begge. Anførervalget ligger vel helt alene i trænerens ansvar så synes din kritik henvender sig ikke til den rigtige i denne sag.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
        Alligevel imponerende lige at flette en JH sviner ind i denne sammenhæng. Du er vild nok.
        Får han også en sviner når krydderbollerne brænder på søndag morgen?
        “... Og led os ikke ind i fristelse, men fri os fra Jesper Hansen.”
        OB: Danske mestre i 2075/6

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Nu er KEP vel helt sikker en spiller Kent ville have og det var Kent som valgte KEP til anfører. For mig var Kent-Jesper-kombibationen et ulykke for klubben men vi må vel kigge hvem af begge har ansvaret for hvad. Der er ting hvor de er sammen "skyldig" og ting hvor det peger mere til den ene eller den anden af begge. Anførervalget ligger vel helt alene i trænerens ansvar så synes din kritik henvender sig ikke til den rigtige i denne sag.
          Helt enig. Lige præcis kep, og det at gøre ham til anfører, lugter mere af kent end jh.
          JH skal have de svinere han fortjener, og der er masser. Men når han får skyld for alt, drukner de retsmæssige svinere i alt fyldet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
            Helt enig. Lige præcis kep, og det at gøre ham til anfører, lugter mere af kent end jh.
            JH skal have de svinere han fortjener, og der er masser. Men når han får skyld for alt, drukner de retsmæssige svinere i alt fyldet.
            At give KEP 3 år til en stor løn, er under alle omstændigheder JHs ansvar, uanset hvad træneren måtte mene og ønske. AaB ville ikke give KEP den kontrakt dengang, de kunne allerede godt se, hvor det var på vej henad. Desværre var OB dumme nok.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
              Helt enig. Lige præcis kep, og det at gøre ham til anfører, lugter mere af kent end jh.
              JH skal have de svinere han fortjener, og der er masser. Men når han får skyld for alt, drukner de retsmæssige svinere i alt fyldet.
              Selvfølgelig var det Kent’s ønskespiller , men jeg har svært ved at tro at Kent forhandlede kontrakten på plads med KEP .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Selvfølgelig var det Kent’s ønskespiller , men jeg har svært ved at tro at Kent forhandlede kontrakten på plads med KEP .
                Tja, ny tiltrådt træner (kent) kommer og siger: ham her SKAL vi have, han skal være anfører, kulturbærer, holdet skal bygges op om ham osv., så synes jeg ikke det er så skørt at han får en solid løn og er højt i lønhirakiet. At det så var en forfærdelig fejltagelse, det er vi sikkert enige om.

                Jeg sammenligner lidt situationen med tilgangen af Drachmann. Ny træner, der har ham som ønskespiller og gør ham til anfører. Drachmann ligner så bare umiddelbart et noget bedre cast til rollen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                  Tja, ny tiltrådt træner (kent) kommer og siger: ham her SKAL vi have, han skal være anfører, kulturbærer, holdet skal bygges op om ham osv., så synes jeg ikke det er så skørt at han får en solid løn og er højt i lønhirakiet. At det så var en forfærdelig fejltagelse, det er vi sikkert enige om.

                  Jeg sammenligner lidt situationen med tilgangen af Drachmann. Ny træner, der har ham som ønskespiller og gør ham til anfører. Drachmann ligner så bare umiddelbart et noget bedre cast til rollen.
                  Helt enig. Kent var et fejlcast.

                  Comment


                    Vores nye anfører har lige postet et billede fra Plastic Park i Herning med teksten "C'mon" 🙃

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlæg
                      Vores nye anfører har lige postet et billede fra Plastic Park i Herning med teksten "C'mon" 
                      Hvor er det postet

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                        Hvor er det postet
                        Hans story på instagram

                        Comment


                          Vi har haft en snak med Kenneth Emil omkring hele anførersituationen, og han slår fast, at der ikke har været noget dramatisk i det, og han er faktisk en lille smule lettet over det. Samtidig slår han fast, at han bliver i klubben.

                          http://obstruktion.dk/kep-en-lille-l...anfoerer-mere/

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                            Tja, ny tiltrådt træner (kent) kommer og siger: ham her SKAL vi have, han skal være anfører, kulturbærer, holdet skal bygges op om ham osv., så synes jeg ikke det er så skørt at han får en solid løn og er højt i lønhirakiet. At det så var en forfærdelig fejltagelse, det er vi sikkert enige om.

                            Jeg sammenligner lidt situationen med tilgangen af Drachmann. Ny træner, der har ham som ønskespiller og gør ham til anfører. Drachmann ligner så bare umiddelbart et noget bedre cast til rollen.
                            Der er jeg så absolut uenig. KEP har gjort det glimrende i sin OB-tid: han kom med noget attitude og gejst og har været 100% professionel hele vejen. Nu er der lukket op for pengepungen, og så må vi se, hvordan 'Mini-Mourinho' forvalter det. Kent havde tydeligvis lidt strammere økonomiske rammer, og i den situation på det tidspunkt syntes og synes jeg, at KEP var en helt fin fyr, som kom med nogle nosser til en lidt pæn og farveløs trup.

                            Jeg kan ikke se, hvordan det var en fejltagelse; for så er fejltagelsen for mig mere, at Thorborg og co. først åbner læderet nu og vil have højere kvalitet, i stedet for at gøre det dengang eller tidligere. Under de betingelser Kent havde, så var KEP et fint køb. Og han har gjort det fint samlet set i trøjen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Der er jeg så absolut uenig. KEP har gjort det glimrende i sin OB-tid: han kom med noget attitude og gejst og har været 100% professionel hele vejen. Nu er der lukket op for pengepungen, og så må vi se, hvordan 'Mini-Mourinho' forvalter det. Kent havde tydeligvis lidt strammere økonomiske rammer, og i den situation på det tidspunkt syntes og synes jeg, at KEP var en helt fin fyr, som kom med nogle nosser til en lidt pæn og farveløs trup.

                              Jeg kan ikke se, hvordan det var en fejltagelse; for så er fejltagelsen for mig mere, at Thorborg og co. først åbner læderet nu og vil have højere kvalitet, i stedet for at gøre det dengang eller tidligere. Under de betingelser Kent havde, så var KEP et fint køb. Og han har gjort det fint samlet set i trøjen.
                              Fejlen er at hente 4 spillere i Aab som var mætte, eller over the Hill. Thrane var ikke mæt, med bare ikke god nok. Det samme kan man sige om stand Up Kenneth, AaBs fans grint højt af os, da vi købte en spiller som var faldet stødt i niveau. KEP havde for travlt med KEP show. Ikke tilfældigt at vi ikke kunne komme igen når vi var bagud, og holdet var klart overvurderet pga. Kendte navne

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Der er jeg så absolut uenig. KEP har gjort det glimrende i sin OB-tid: han kom med noget attitude og gejst og har været 100% professionel hele vejen. Nu er der lukket op for pengepungen, og så må vi se, hvordan 'Mini-Mourinho' forvalter det. Kent havde tydeligvis lidt strammere økonomiske rammer, og i den situation på det tidspunkt syntes og synes jeg, at KEP var en helt fin fyr, som kom med nogle nosser til en lidt pæn og farveløs trup.

                                Jeg kan ikke se, hvordan det var en fejltagelse; for så er fejltagelsen for mig mere, at Thorborg og co. først åbner læderet nu og vil have højere kvalitet, i stedet for at gøre det dengang eller tidligere. Under de betingelser Kent havde, så var KEP et fint køb. Og han har gjort det fint samlet set i trøjen.
                                Synes også stemningen er for meget imod KEP nu.

                                Når det er sagt, han var ikke voldsomt god da han kom. Derefter var der faktisk en rigtig fin periode - kredit for det herfra.

                                Nu er det lidt paradoksalt. Jeg synes ikke han skal spille, men jeg synes også han bliver gjort til syndebuk.

                                Nu har jeg set rigtig fine ting fra Ludwig og der er perspektiv i knægten og han skal spille hver gang, men kæft det var skidt i Vendsyssel, den skal KEP ikke tage.

                                Lever fint med KEP som gardering frem til næste sommer.

                                Comment

                                Working...
                                X