Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvem er anfører i kommende sæson?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Det er endnu en ting, at han kan finde på at sætte sit eget behov større end klubben. Vi er sgu igang med en svær periode, og så sidder han og skaber endnu mere uro på viasat.

    Jeg har sgu altid godt kunne lide ham, men her har jeg sgu mistet meget for ham. Jeg troede han havde bedre værdier.
    Ja, præcis. Altså han gør jo ikke situationen bedre for sig selv, så jeg forstår ikke rigtig behovet for at skulle sidde og udbasunere, at han føler sig uretfærdigt behandlet. Med Ramon ude, skal der blot en mindre skade til en af de andre til, og så starter han inde igen, og hvem fanden af holdkammeraterne kan opretholde respekten for en mand, der på TV sidder og siger, at han er gjort til syndebuk og at der også har været andre, der har været ringe. Det er helt, helt unødvendigt.

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Ja, præcis. Altså han gør jo ikke situationen bedre for sig selv, så jeg forstår ikke rigtig behovet for at skulle sidde og udbasunere, at han føler sig uretfærdigt behandlet. Med Ramon ude, skal der blot en mindre skade til en af de andre til, og så starter han inde igen, og hvem fanden af holdkammeraterne kan opretholde respekten for en mand, der på TV sidder og siger, at han er gjort til syndebuk og at der også har været andre, der har været ringe. Det er helt, helt unødvendigt.
      Ikke når du drømmer om, at blive ekspert på tv, og komme med i XL.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Ikke når du drømmer om, at blive ekspert på tv, og komme med i XL.
        Det må være den ENESTE grund til det interview. Det er sgu ikke en anfører værdigt.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Jeg kan egentlig ikke se problemet med det KEP siger her.
          Modsat de fleste her, er jeg enig. Det er ok af KEP. Og der bør være plads til det. Om det hjælper ham tilbage til stampladsen tror jeg ikke. Synes ikke dette interview skal have nogen som helst indflydelse på det.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #95
            Obstruktion tilbyder KEP egen klumme...
            https://twitter.com/OBstruktionDK/st...793337345?s=19
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #96
              Wow! KEP sætter sig virkelig højere end holdet håber ikke han får en eneste kamp igen i vores stribet trøje.

              Farvel KEP

              Comment


                #97
                Kæft hvor er han dum at høre på. Han prøver da totalt at udstille JM, hvilket lykkes meget dårligt, da fakta jo dels er, at vi har spillet godt i de to kampe uden hans deltagelse. Samtidig mugger han over, at han nu skal løbe mere til træningen og i kampene. JM's skifte i spillestilen kommer åbenbart meget ubelejligt for KEP's aldrende krop.
                Mit bud er at han prøver at fremprovokere et skifte inden vinduet lukker. Silkeborg ville jo være helt oplagt.

                Tilføjelse: Hele hans væven rundt i om Kent + Henrik Hansen ikke havde været et bedre match er da helt absurd. Han er ikke bare færdig som anfører, han er helt færdig med at spille for JM.

                https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...bussen/7283606
                Last edited by obkbh; 28-08-2018, 22:06.
                This is what you have been trained for, makes us proud!

                Comment


                  #98
                  Ja, de udmeldinger var ikke gode ... ret specielt at han går på tv for at tale om ikke dårligt, så i hvert fald heller ikke positivt om en ny træner.

                  Der sker nok noget der.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #99
                    Rolig nu, KEP spiller igen inden længe .... i Baltic Sea Cup for u21-spillere hvor det er tilladt have 2 ældre spillere med.
                    Believe OB

                    œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                      KEP snakker lidt om, at han blev offer for den nye spillestil, samt bliver gjort til syndebuk. Jeg tør næsten ikke sige det, men han har en lille flig af ret i min verden. Ludwig var noget af en "oplevelse" i Vendsyssel.

                      Jeg kan så sagtens se logikken i at satse på Ludwig, det er der meget mere perspektiv i.

                      KEP burde også se sammenhængen og tie stille og kæmpe indadtil. Nu er han 5-valg resten af sin tid i OB og lige om lidt er han heller ikke anfører længere.

                      Lige for at understrege det, jeg synes heller ikke KEP hører til i idealopstillingen.
                      Jeg er ret enig faktisk. Som anfører kan jeg godt forstå det er frustrerende at blive gjort til syndebuk, når nu hans makker på ingen måde har overstrålet ham. Nu er vi bare skiftet til et tremandsforsvar og det har KEP slet ikke fart nok til at blive komfortabel med. Derfor er det helt i orden at man satser på Ludwig.
                      At han skal sidde og tude over det i et tv-program er jo KEP i en nøddeskal. Hvis han ikke er tilfreds, så går det ikke stille af sig. Det tror jeg både trup og træner er klar over og derfor tror jeg ikke det skaber det store ravage. Jeg er sikker på at han har haft en fin snak med JM. Han er tydeligvis ikke enig, men det behøver man jo heller ikke være så længe man bare kæmper med hvad man kan til træning. Nu har medierne lidt lir omkring OB at skrive og ævle om. Der er ellers langt imellem snapsene, så det kan da et eller andet

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Rolig nu, KEP spiller igen inden længe .... i Baltic Sea Cup for u21-spillere hvor det er tilladt have 2 ældre spillere med.
                        Mon ikke det bliver Mandé og Vacek? Sjovt de ikke har offentliggjort en trup

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Jeg er ret enig faktisk. Som anfører kan jeg godt forstå det er frustrerende at blive gjort til syndebuk, når nu hans makker på ingen måde har overstrålet ham. Nu er vi bare skiftet til et tremandsforsvar og det har KEP slet ikke fart nok til at blive komfortabel med. Derfor er det helt i orden at man satser på Ludwig.
                          At han skal sidde og tude over det i et tv-program er jo KEP i en nøddeskal. Hvis han ikke er tilfreds, så går det ikke stille af sig. Det tror jeg både trup og træner er klar over og derfor tror jeg ikke det skaber det store ravage. Jeg er sikker på at han har haft en fin snak med JM. Han er tydeligvis ikke enig, men det behøver man jo heller ikke være så længe man bare kæmper med hvad man kan til træning. Nu har medierne lidt lir omkring OB at skrive og ævle om. Der er ellers langt imellem snapsene, så det kan da et eller andet
                          Ludwig er jo også venstrebenet som er vigtigt i en 3 backskæde. Det er der ingen af de andre der er. Så derfor kan man vel ikke rigtig sige at Ludwig og KEP kæmper om samme plads. KEP kæmper for at overtage Tverskovs og Ramon/Lunds

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ludwig er jo også venstrebenet som er vigtigt i en 3 backskæde. Det er der ingen af de andre der er. Så derfor kan man vel ikke rigtig sige at Ludwig og KEP kæmper om samme plads. KEP kæmper for at overtage Tverskovs og Ramon/Lunds
                            Ja nok primært Ramon/Lunds plads, da de to andre er lidt givet allerede.

                            KEP er den dårligste (uden at have styr på Ramons niveau), og derfor er han bagerst i køen. Simple as that.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Mon ikke det bliver Mandé og Vacek? Sjovt de ikke har offentliggjort en trup
                              Vacek i hvert fald:

                              https://twitter.com/Odense_Boldklub/...488412160?s=19
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Ja nok primært Ramon/Lunds plads, da de to andre er lidt givet allerede.

                                KEP er den dårligste (uden at have styr på Ramons niveau), og derfor er han bagerst i køen. Simple as that.
                                Ja den er ikke meget længere. Han er ikke smidt under bussen. Han er bare den dårligste af dem der er tilrådighed

                                Comment

                                Working...
                                X