Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Hvem er anfører i kommende sæson?
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKan jo være at man stadig satser på at Mandé skal stå på søndag
Mod bedre hold end Vejle eller i bedre turneringer var der scoret mål der.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægEt godt bud. Dog mener jeg stadig der er chance/risiko for at en Gryte-handel går i vasken. Husk også på et par katastrofale udspark/afleveringer i seneste kamp.
Mod bedre hold end Vejle eller i bedre turneringer var der scoret mål der.
Det her siger mere om OB end om Grytebusts evner
Comment
-
Efter at have set interviewet i sin helhed kan jeg da godt komme i tvivl om hvor meget mere vi får at se til KEPDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlægEnig. KEP er her ikke sæsonen ud.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægEfter at have set interviewet i sin helhed kan jeg da godt komme i tvivl om hvor meget mere vi får at se til KEP
Det er dumt og egoistisk, specielt når jma er ny og der sker mange ændringer og tiltag så burde en anfører og erfaren spiller støtte fuldt op om træneren.
Ellers er det da generelt ok at frustrerede spillerer over manglende spillet, udtrykker sig.Last edited by Ricardo; 29-08-2018, 14:57.
Comment
-
Lyder som at KEP viser én gang mere sine evner at samle kort og karantæner..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Det blev så Janus...
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/janus-...anfoerer-i-ob/
Tror måske jeg havde valgt Jeppe, men tænker Janus kommer til at gøre det fint.
Farvel til KEP??
Comment
-
Oprindeligt indsendt af neverland Se indlægDet blev så Janus...
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/janus-...anfoerer-i-ob/
Tror måske jeg havde valgt Jeppe, men tænker Janus kommer til at gøre det fint.
Farvel til KEP??
Dette er blevet flået af armen på tudeprinssesen. Uden tvivl
Comment
Comment