Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvem er anfører i kommende sæson?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Kan jo være at man stadig satser på at Mandé skal stå på søndag

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Kan jo være at man stadig satser på at Mandé skal stå på søndag
      Et godt bud. Dog mener jeg stadig der er chance/risiko for at en Gryte-handel går i vasken. Husk også på et par katastrofale udspark/afleveringer i seneste kamp.
      Mod bedre hold end Vejle eller i bedre turneringer var der scoret mål der.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Et godt bud. Dog mener jeg stadig der er chance/risiko for at en Gryte-handel går i vasken. Husk også på et par katastrofale udspark/afleveringer i seneste kamp.
        Mod bedre hold end Vejle eller i bedre turneringer var der scoret mål der.
        Der må simpelthen være hold i Tyskland/Belgien/Holland der har 5-6 mill plus noget bonus til sådan en spiller.
        Det her siger mere om OB end om Grytebusts evner

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Rolig nu, KEP spiller igen inden længe .... i Baltic Sea Cup for u21-spillere hvor det er tilladt have 2 ældre spillere med.
          Man må have en målmand og 3 markspillere med der er ældre. KEP er også udtaget

          Comment


            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...bussen/7283606

            Comment


              Efter at have set interviewet i sin helhed kan jeg da godt komme i tvivl om hvor meget mere vi får at se til KEP
              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                Efter at have set interviewet i sin helhed kan jeg da godt komme i tvivl om hvor meget mere vi får at se til KEP
                Enig. KEP er her ikke sæsonen ud.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                  Enig. KEP er her ikke sæsonen ud.
                  Det bestemmer KEP jo selv i sidste ende, og jeg tvivler på, at der er nogen anden klub der vil betale meget mere end halvdelen af, hvad han får om måneden indtil næste sommer. Så han bliver sgu nok, selvom det virker uholdbart.

                  Comment


                    Mon ikke han lader kontrakten løbe ud, og får malket de sidste penge. Han siger jo mere eller mindre at han stopper når den udløber.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                      Efter at have set interviewet i sin helhed kan jeg da godt komme i tvivl om hvor meget mere vi får at se til KEP
                      Syntes ikke han skulle medvirke i dette indslag JMA er lige kommet. Syntes han går til grænsen han sige ikke at KN er en bedre træner på punkter som træninsmængde spillestil og kommunikation, men fornemmer klart at det er det han mener.

                      Det er dumt og egoistisk, specielt når jma er ny og der sker mange ændringer og tiltag så burde en anfører og erfaren spiller støtte fuldt op om træneren.

                      Ellers er det da generelt ok at frustrerede spillerer over manglende spillet, udtrykker sig.
                      Last edited by Ricardo; 29-08-2018, 14:57.

                      Comment


                        Jeg har de sidste 2 år skrevet, at KEP ikke er værdig som anfører. Han viser jo også her, at alt drejer sig om ham. Den type kan ikke trække andre med op. Han er efter min mening indbegrebet af vores slappe evne til at jagte resultater.

                        Comment


                          Lyder som at KEP viser én gang mere sine evner at samle kort og karantæner...
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Det blev så Janus...
                            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/janus-...anfoerer-i-ob/
                            Tror måske jeg havde valgt Jeppe, men tænker Janus kommer til at gøre det fint.
                            Farvel til KEP??

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                              Det blev så Janus...
                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/janus-...anfoerer-i-ob/
                              Tror måske jeg havde valgt Jeppe, men tænker Janus kommer til at gøre det fint.
                              Farvel til KEP??
                              Det helt rigtige valg.

                              Dette er blevet flået af armen på tudeprinssesen. Uden tvivl

                              Comment


                                Jeppe Tverskov bliver vicekaptajn og Sten Grytebust fortsætter som en del af anførergruppen, og det betyder, at Janus Drachmann har et par af de spillere med omkring sig, der har været i klubben i længere tid

                                Lyder da ikke som om at et salg er lige på trapperne...

                                Comment

                                Working...
                                X