Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kadrii lyder som en der er tung at danse med. Måske meget godt han ikke kommer til OB

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...-fck-kontrakt/
    Tsk.... han er vist ikke i en position, hvor han kan tillade sig at kræve noget som helst...
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
      Tsk.... han er vist ikke i en position, hvor han kan tillade sig at kræve noget som helst...
      Nej det tænkte jeg også

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Kadrii lyder som en der er tung at danse med. Måske meget godt han ikke kommer til OB

        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...-fck-kontrakt/
        Det er FCK fuldstændig kolde overfor. De lader ham rådne op på bænken. tankevækkende at Kadrii ikke kan se, hvordan han spilder sit talent.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Point taken, i hvert fald til dels.

          Grunden til du "hidser dig op", er nok mest min manglende evne til at formulere mig

          Selvfølgelig kan et "multi-kulti" hold sagtens have succes i Danmark. Uden at tænke nærmere over det, så er der sikkert talrige eksempler f.eks. i Ishockey og håndbold.

          Jeg tror bare ikke på projektet i Esbjerg, det er ikke kun på grund af de mange nationaliteter, det er også hastigheden de gør det med, den manglene/skiftende ledelse på alle niveauer, ringe økonomi og måske også fodboldfagligt niveau.

          Jeg vil dog påstå, at tog jeg til Moskva i morgen for at spille på et sportshold, så skulle jeg have lidt mere tid til at falde til end ham den nye russiske makker, der altid havde boet i Moskva...........jo det vil jeg mene. På sigt skulle jeg nok blive god nok, men det Esbjerg gør nu, nej, det er håbløst, det tror jeg fremtiden vil vise.
          Det er jeg glad for at høre.
          Jeg er enig i at det tager tid at spille et hold sammen, de skal jo lære hinanden at kende ... men multi-kulti fungerer ganske enkelt fremragende, fordi folk reelt godt kan sammen, uanset hvor meget xenofoberne tror noget andet :).
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Det er jeg glad for at høre.
            Jeg er enig i at det tager tid at spille et hold sammen, de skal jo lære hinanden at kende ... men multi-kulti fungerer ganske enkelt fremragende, fordi folk reelt godt kan sammen, uanset hvor meget xenofoberne tror noget andet :).
            Der er ingen der har ytret at det ikke fungere, eller ikke kan fungere... Hvorfor slå det sådan op..?
            Hvem er xenofoberne du omtaler..? Så vidt jeg husker er der herinde kun tale om at en enkelt har ytret sig stærkt om emnet, og det var specifikt om afrikanere, og ikke i multi-kulti forstand...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Der er ingen der har ytret at det ikke fungere, eller ikke kan fungere... Hvorfor slå det sådan op..?
              Hvem er xenofoberne du omtaler..? Så vidt jeg husker er der herinde kun tale om at en enkelt har ytret sig stærkt om emnet, og det var specifikt om afrikanere, og ikke i multi-kulti forstand...
              Læs hvad Polle har skrevet :).
              Xenofoberne er i samfundet generelt ... de findes selvfølgelig også her, men det er ikke specifikt møntet på forum.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Læs hvad Polle har skrevet :).
                Xenofoberne er i samfundet generelt ... de findes selvfølgelig også her, men det er ikke specifikt møntet på forum.
                Ja, jeg har læst både det ene og andet indlæg, og han siger det selvfølgelig godt kan fungere ;-)
                Nå okay... det var også bare lige for at sikre mig at vi ikke er nogen der uretsmæssigt er røget med på listen, men det tager jeg så som at vi ikke er, og så er jeg tilfreds :-)
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Ja, jeg har læst både det ene og andet indlæg, og han siger det selvfølgelig godt kan fungere ;-)
                  Nå okay... det var også bare lige for at sikre mig at vi ikke er nogen der uretsmæssigt er røget med på listen, men det tager jeg så som at vi ikke er, og så er jeg tilfreds :-)
                  Det blev det præciseret/rettet til, men det var bestemt ikke det der blev skrevet i første omgang ...
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Det er kun tilfældet for hold, der ikke hænger med røven i vandskorpen. Man skal aldrig tænke på det lange seje træk, hvis det bliver på bekostning af det kortsigtede. Der er jo ingen i OB, der overhovedet tager ordet oh begrebet "nedrykning" alvorligt. Det har kun handlet om "vi er bedre end hvad tabellen viser". Og det agerer man så efter. Der findes ikke noget langt sejt træk, hvis vi rykker ned.

                    MvH ChrisOB
                    Du skriver stort set det samme som jeg ang. det kortsigtede og langsigtede.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Hvor langt tid mener du at det lange seje træk skal vare før der begynder at vise sig en fremgang og en stamme på holdet som der kan bygges op omkring ?
                      Jeg er enig i at det har været en langsom fødsel .. optimalt havde vi været der nu, men intet er optimalt for OB pt. Vi er langt nede i fødekæden, selvpå SL-niveauet. Spillere der ikke levere som forventet, og spillere der netop levere som forventet og som derfor sælges. Der er bare mange ting der skal gå op i en højere enhed for at det kan lykkes. Fremgang har der dog været på nogen parametre, men de er så blevet "overtrumfet" af 2 urimeligt meget svigtende topangribere
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Jeg er enig i at det har været en langsom fødsel .. optimalt havde vi været der nu, men intet er optimalt for OB pt. Vi er langt nede i fødekæden, selvpå SL-niveauet. Spillere der ikke levere som forventet, og spillere der netop levere som forventet og som derfor sælges. Der er bare mange ting der skal gå op i en højere enhed for at det kan lykkes. Fremgang har der dog været på nogen parametre, men de er så blevet "overtrumfet" af 2 urimeligt meget svigtende topangribere
                        Nej, det er noget vrøvl. Vores angribere er absolut en del af problemet, men de er ikke problemet. Det er hele holdet kollektivt og i ligeså høj grad midtbanespillerne og backs som er skyld i det pauvre offensive udbytte. Vi får ikke skabt gode nok chancer, og vi får ikke bragt de rigtige folk i de rigtige afslutningspositioner. Når spillet ikke kører og vi ikke bruger bolden godt nok, mister spillerne selvtillid, deriblandt vores angribere.

                        Det er en verden til forskel fra at have en type som Falk der altid greb takstokken offensivt, fandt rum og altid søgte at sætte sine medspillere op. Ligesom det også var ekstremt afgørende for Kents succes i AaB, at han havde typer som Kusk og Thomsen. De typer har vi bare ikke nu, og vi evner åbenbart heller ikke at finde dem.

                        Comment


                          Jeg synes faktisk at vi i mange kampe, specielt i 2. halvdel af efteråret, kom frem til nok chancer men brændte på det skammeligt. Jeg synes OB spiller lovende, men lige mangler det sidste, som mere eller mindre falder tilbage på at Jönne, AK og Fester har været hamrende ineffektive og burde sammenlagt vel have scoret 7-8 mål mere, bare set ud fra oplagte chancer. Dertil kommer 50 % chancerne som de to sidstnævnte scorede mange på i sidste sæson.

                          Så kan vi få minimeret defensive fejl, samt begynde at score på de chancer som der bør scores på, så rykker vi ikke ned. Ja, begynder vi bare at score på vores store chancer, så rykker vi ikke ned.

                          Jeg tror på projektet, trods bump på vejen.

                          Comment


                            Hvis det var så simpelt, tror jeg sgu, at man bare havde koncentreret sig om at hente et par angribere i det her vindue for at sprede risikoen ud. Den køber jeg dog ikke. At man kun scorer 16 mål i 21 kampe, kan ikke bare tørres af på 2-3 spillere. Særligt ikke når to af dem lavede 26 mål tilsammen i sidste sæson. Vi har åbenlyst et problem ift. at få gjort dem gode.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Nej, det er noget vrøvl. Vores angribere er absolut en del af problemet, men de er ikke problemet. Det er hele holdet kollektivt og i ligeså høj grad midtbanespillerne og backs som er skyld i det pauvre offensive udbytte. Vi får ikke skabt gode nok chancer, og vi får ikke bragt de rigtige folk i de rigtige afslutningspositioner. Når spillet ikke kører og vi ikke bruger bolden godt nok, mister spillerne selvtillid, deriblandt vores angribere.

                              Det er en verden til forskel fra at have en type som Falk der altid greb takstokken offensivt, fandt rum og altid søgte at sætte sine medspillere op. Ligesom det også var ekstremt afgørende for Kents succes i AaB, at han havde typer som Kusk og Thomsen. De typer har vi bare ikke nu, og vi evner åbenbart heller ikke at finde dem.
                              Jeg vil så omvendt mene at dit indlæg tenderer at være noget vrøvl .. vi HAR haft chancerne og vi har haft overvægt i spil i de fleste kampe, og spillerne har vist en kampgejst og en løbevillighed der ikke overgås af mange hold i SL. Vi har vidst siden Falk skiftede at vi ikke ville være i stand til at lande en 1:1 erstatning, og at vi gennem indkøb skulle forsøge at forstærke os uden at have en stærk individualist OG holdspiller som Falk var for os. Det er ikke lykkedes særlig godt på en enkelt plads og det har spoleret meget for vores angibere der ikke har evnet at levere det de får deres hyre for
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                                Jeg synes faktisk at vi i mange kampe, specielt i 2. halvdel af efteråret, kom frem til nok chancer men brændte på det skammeligt. Jeg synes OB spiller lovende, men lige mangler det sidste, som mere eller mindre falder tilbage på at Jönne, AK og Fester har været hamrende ineffektive og burde sammenlagt vel have scoret 7-8 mål mere, bare set ud fra oplagte chancer. Dertil kommer 50 % chancerne som de to sidstnævnte scorede mange på i sidste sæson.

                                Så kan vi få minimeret defensive fejl, samt begynde at score på de chancer som der bør scores på, så rykker vi ikke ned. Ja, begynder vi bare at score på vores store chancer, så rykker vi ikke ned.

                                Jeg tror på projektet, trods bump på vejen.
                                Er det dig, Jesper H?
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X