Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Sådan har jeg det også .. FCM ser ud til at gå shop-amok i Haderslev

    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ivaler/6509967
    Ja, som jeg skrev i en anden tråd, så kunne man godt ønske sådan et scenarie i OB, hvor man siger "fuck Jer, I vil ikke sælge - det skal vi nok lige vise Jer, at det vil I gerne!" - sådan som FCM lige har gjort det med de tre spillere. 5½ mio kr. er småpenge for 3 superligaspillere med en vis kvalitet (to af dem dog med kontraktudløb til sommer).
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Sådan har jeg det også .. FCM ser ud til at gå shop-amok i Haderslev

      http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ivaler/6509967

      Comment


        Greko til Sdj

        Comment


          Ret mig gerne. Men er der kun 3 dage og 14 timer tilbage af transfervinduet?
          DET er sgu uhyggeligt.... JH få min skepsis til at forsvinde.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Ret mig gerne. Men er der kun 3 dage og 14 timer tilbage af transfervinduet?
            DET er sgu uhyggeligt.... JH få min skepsis til at forsvinde.
            Intet der skal rettes...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Det kan blive både fugl og fisk. Den slags handler har et skær af lottokupon over sig. Havde de købt pusic vidste de hvad de fik. Ham her stod til gengæld uden klub. Håber vi finder en løsning der er mere sikker.
              De har ham på en forholdsvis kort kontrakt 1 år. Vil da mene at muligheden for at AAB får gang i ham, er større end at vi lykkedes med at få gang i prøvespilleren. Med 0 mål i sin seniorkarriere.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                De har ham på en forholdsvis kort kontrakt 1 år. Vil da mene at muligheden for at AAB får gang i ham, er større end at vi lykkedes med at få gang i prøvespilleren. Med 0 mål i sin seniorkarriere.
                Tvivler på vi skriver med svensken. Ellers kun som udvikling spiller. AaB manden tror de jo åbenbart ikke helt på selv med kun 1årig kontrakt. Slår han igennem i foråret kan han allerede forhandle med os om 6 måneder.

                Comment


                  Efb henter georgisk angriber plus 1 mere

                  http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...terer-spillere

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Efb henter georgisk angriber plus 1 mere

                    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...terer-spillere
                    Georgiren har scoret 11 mål og lavet 3 assist i 11 kampe, ret vild statistik, sådan en kunne vi også godt bruge. Dog spændende om han også slår til i Danmark.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                      Georgiren har scoret 11 mål og lavet 3 assist i 11 kampe, ret vild statistik, sådan en kunne vi også godt bruge. Dog spændende om han også slår til i Danmark.
                      Ingen tvivl om at det kan gå begge veje for EfB. Først der finder vi ud af om manden er gal eller genial..
                      Så lang tid behøver jeg ikke til at bedømme vores egen

                      Comment


                        Uanset om Van Leuwen er gal eller genial (hælder til det første), så vil det sgu være en falliterklæring, hvis vi ikke kan lave et bedre forår end Esbjerg.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Uanset om Van Leuwen er gal eller genial (hælder til det første), så vil det sgu være en falliterklæring, hvis vi ikke kan lave et bedre forår end Esbjerg.
                          Kæmpe falliterklæring. Og det værste ved det hele er at vi nok allerede kender svaret..
                          Vi er stort set ikke blevet forstærket og flere nøglespillere er enten skadet eller på skånekost..
                          JH lukker vinduet i morgen efter Helenius dealen og erklærer sig tilfreds med vores offensive tilføjelser(Weber,RJL og CN)
                          Og de fleste af os bruger foråret på at svine spillere og ledelsen til mens de graver hullet dybere og dybere ned til afgrunden

                          Det er sgu da en en spådom der vil noget... Eller er det virkelig bare forudsigelser der venter på at blive til facts..
                          Der er 2 dage tilbage og forventer kun at blive skuffet endnu engang

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Uanset om Van Leuwen er gal eller genial (hælder til det første), så vil det sgu være en falliterklæring, hvis vi ikke kan lave et bedre forår end Esbjerg.
                            Kan godt være de har hentet nogen gode spillere, kender nada til dem, men umiddelbart......han er gal, de rykker ikke nødvendigvis ud, men det er alt for multi-kultur, virker det i en kort periode er det held, på længere sigt dør de på det, men Ted er nok ligeglad, han pleaser sit eget netværk og er selv væk igen når det ramler.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Efb henter georgisk angriber plus 1 mere

                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...terer-spillere
                              Det er noget af en broget flok de får samlet i Esbjerg. Hvis de kan få det til at fungere på få uger kan vi stikke kontinuitet op hvor solen aldrig skinner. Så er vi blevet ført bag lyset af genierne i Ådalen.
                              PS. Mon ham den emsige kommer efter mig nu?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Det er noget af en broget flok de får samlet i Esbjerg. Hvis de kan få det til at fungere på få uger kan vi stikke kontinuitet op hvor solen aldrig skinner. Så er vi blevet ført bag lyset af genierne i Ådalen.
                                PS. Mon ham den emsige kommer efter mig nu?
                                Kun et spørgsmål om tid...

                                Comment

                                Working...
                                X