Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Jeg noterer mig straks at jeg i dag er blevet beskyldt for at være for posetiv i en udmelding herinde :-)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Jeg noterer mig straks at jeg i dag er blevet beskyldt for at være for posetiv i en udmelding herinde :-)
      Barmhjertige julestemning overalt... ;-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Mon ikke guld og sølv nu er fordelt .
        Så er der nogle hold som skal spille om en måske EL. givende 3 plads , eller ??
        Last edited by Magge; 11-12-2016, 20:05.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Mon ikke guld og sølv nu er fordelt .
          Så er der nogle hold som skal spille om en måske EL. givende 3 plads , eller ??
          Tror nu ikke at bookmakerner begynder at udbetale endnu. Men FCM ser sgu ikke for gode ud.
          De har også kun fået 3 point de sidste 5-6 kampe. Det vil sige 1 sejr. Gad vide hvem det var imod? Hmmmmmm

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Tror nu ikke at bookmakerner begynder at udbetale endnu. Men FCM ser sgu ikke for gode ud.
            De har også kun fået 3 point de sidste 5-6 kampe. Det vil sige 1 sejr. Gad vide hvem det var imod? Hmmmmmm
            Det er utroligt de har givet Thorup så lang snor. Den trup skal jo være sikker 2'er i Danmark. Det fik de ikke sidste år, og i år ser det endnu sværere ud. De har jo skuffet mere end os næsten!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
              Det er utroligt de har givet Thorup så lang snor. Den trup skal jo være sikker 2'er i Danmark. Det fik de ikke sidste år, og i år ser det endnu sværere ud. De har jo skuffet mere end os næsten!
              Lidt æbler og pærer vel. Syntes nu klart vi napper det guld med AGF og FCM på de næste pladser.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Tror nu ikke at bookmakerner begynder at udbetale endnu. Men FCM ser sgu ikke for gode ud.
                De har også kun fået 3 point de sidste 5-6 kampe. Det vil sige 1 sejr. Gad vide hvem det var imod? Hmmmmmm
                AC Horsens?
                siden 1887

                Comment


                  Nogen som har læst dette ?

                  http://www.fyens.dk/modules/mobile/article?articleid=3106523
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Så kom der handling fra bestyrelsen , dog hos de forkerte striber AaB fyrer deres træner . Måske ikke direkte relevant i en OB tråd men Aab er vel et af de hold vi pt ser ud til at havne i taberpulje med .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Så kom der handling fra bestyrelsen , dog hos de forkerte striber AaB fyrer deres træner . Måske ikke direkte relevant i en OB tråd men Aab er vel et af de hold vi pt ser ud til at havne i taberpulje med .
                      Det har fra starten været en mærkelig ansættelse. Gaarde har ikke været heldig/god for Aab mht.køb og salg af spillere og trænere.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Det har fra starten været en mærkelig ansættelse. Gaarde har ikke været heldig/god for Aab mht.køb og salg af spillere og trænere.
                        AAB er sluttet i den bedste halvdel hvert år efter mesterskabet ... ved ikke hvor stor en andel han havde i det, men efterfølgende har det da ikke være katastrofalt, som man med rette kan kalde Jesper Hansens handler.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          AAB er sluttet i den bedste halvdel hvert år efter mesterskabet ... ved ikke hvor stor en andel han havde i det, men efterfølgende har det da ikke være katastrofalt, som man med rette kan kalde Jesper Hansens handler.
                          Nævn mig en god handel han har lavet. Sælger sine spillere for en slik, eller formår ikke at forlænge med profiler. De folk han har hentet er ikke fuldfoder erstatninger. Har ansat en træner som nu er fyret. Jeg synes han gør det lige så ringe som JH. Nej faktisk dårligere. JH har hentet Grytebust/Tverskov/Makrini/Joan.

                          Comment


                            Bare det at han ikke har signet svenskeren, kep og Trane taler til mandens forsvar. Holdet har bedre spillere end os, og han har mindre penge at gøre godt med. Har ikke styr på om han har lavet kontakter med alle spillerne, eller om der stadig er Lynge kontrakter i spil. Basdogog er i øvrigt spændende. Der er en god lang artikel i JP hvor der står at spillere er hentet i samarbejde med træneren, så han er heller ikke enerådig.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Bare det at han ikke har signet svenskeren, kep og Trane taler til mandens forsvar. Holdet har bedre spillere end os, og han har mindre penge at gøre godt med. Har ikke styr på om han har lavet kontakter med alle spillerne, eller om der stadig er Lynge kontrakter i spil. Basdogog er i øvrigt spændende. Der er en god lang artikel i JP hvor der står at spillere er hentet i samarbejde med træneren, så han er heller ikke enerådig.
                              Han ville gerne forlænge med jønsson og KEP. Men de ville ikke. Han har som sagt solgt spillere meget billigt og ikke formået at erstatte dem med kvalitet. Jeg synes han er en af de dårligste sports direktører i superligaen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Nævn mig en god handel han har lavet. Sælger sine spillere for en slik, eller formår ikke at forlænge med profiler. De folk han har hentet er ikke fuldfoder erstatninger. Har ansat en træner som nu er fyret. Jeg synes han gør det lige så ringe som JH. Nej faktisk dårligere. JH har hentet Grytebust/Tverskov/Makrini/Joan.
                                JH`s træfsikkerhed har været uhørt lav, det er jo også en massiv del af årsagen til at vi bl.a. ligger LAANGT efter AAB, som i øvrigt ser det som et mål at have minimum 50% egen avl i truppen, det er jo så også sportsdirektørens opgave og der har de været langt dygtigere.
                                I forhold til indkøb udefra ...
                                Spalvis
                                Blåbjerg
                                Anders K. (delvist)
                                Risgård
                                Enevoldsen (delvist)
                                Bassogog (har et stort potentiale)
                                Edison Flores (tror jeg bliver en gevinst, han startede også godt men blev så skadet.).

                                Altså umiddelbart er det markant flere end Jesper Hansen (selv uden at have medtaget en del kontrakter med ungdomsspiller hvor der er flere lovende imellem), og det selv om Hansen vel har lavet langt flere indkøb.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X