Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det er noget af en broget flok de får samlet i Esbjerg. Hvis de kan få det til at fungere på få uger kan vi stikke kontinuitet op hvor solen aldrig skinner. Så er vi blevet ført bag lyset af genierne i Ådalen.
    PS. Mon ham den emsige kommer efter mig nu?
    Tænker du på mig?
    Jeg synes ikke der er noget xenofobisk eller lignende i det du skriver, så nej ...
    Men du har ret ... når jeg ser det så kommenterer jeg på det, da det er noget af det værste i et samfund.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
      Kan godt være de har hentet nogen gode spillere, kender nada til dem, men umiddelbart......han er gal, de rykker ikke nødvendigvis ud, men det er alt for multi-kultur, virker det i en kort periode er det held, på længere sigt dør de på det, men Ted er nok ligeglad, han pleaser sit eget netværk og er selv væk igen når det ramler.
      Haha ... så skal vi til det igen :D.
      Hvordan er det at netop multikultur kan fungere i ALLE andre større ligaer, men på mystisk vis ikke i Danmark ... er det fordi Pia K. siger at det går ikke :D?

      Gør nu dig selv den tjeneste, at tjekke op på hvor mange nationaliteter der er i de forskellige ligaer rundt omkring i Europa ... noget tyder på at du ikke er klar over det.

      Men præciser endelig, hvorfor kan det lige præcis ikke fungere i DK, men ALLE andre steder virker det fint!
      Undskyld, men jeg bliver træt når jeg læser den slags åbenlyst vrøvl!

      Læs f.eks det her ...

      http://www.sportingintelligence.com/2013/01/21/new-research-foreign-players-at-record-levels-across-european-football-210102/

      Eller det her ...

      http://www.espnfc.com/english-premie...pe-top-leagues

      Last edited by Entusiastens; 29-01-2017, 20:07.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Haha ... så skal vi til det igen :D.
        Hvordan er det at netop multikultur kan fungere i ALLE andre større ligaer, men på mystisk vis ikke i Danmark ... er det fordi Pia K. siger at det går ikke :D?

        Gør nu dig selv den tjeneste, at tjekke op på hvor mange nationaliteter der er i de forskellige ligaer rundt omkring i Europa ... noget tyder på at du ikke er klar over det.

        Men præciser endelig, hvorfor kan det lige præcis ikke fungere i DK, men ALLE andre steder virker det fint!
        Undskyld, men jeg bliver træt når jeg læser den slags åbenlyst vrøvl!

        Læs f.eks det her ...

        http://www.sportingintelligence.com/2013/01/21/new-research-foreign-players-at-record-levels-across-european-football-210102/

        Eller det her ...

        http://www.espnfc.com/english-premie...pe-top-leagues
        Point taken, i hvert fald til dels.

        Grunden til du "hidser dig op", er nok mest min manglende evne til at formulere mig

        Selvfølgelig kan et "multi-kulti" hold sagtens have succes i Danmark. Uden at tænke nærmere over det, så er der sikkert talrige eksempler f.eks. i Ishockey og håndbold.

        Jeg tror bare ikke på projektet i Esbjerg, det er ikke kun på grund af de mange nationaliteter, det er også hastigheden de gør det med, den manglene/skiftende ledelse på alle niveauer, ringe økonomi og måske også fodboldfagligt niveau.

        Jeg vil dog påstå, at tog jeg til Moskva i morgen for at spille på et sportshold, så skulle jeg have lidt mere tid til at falde til end ham den nye russiske makker, der altid havde boet i Moskva...........jo det vil jeg mene. På sigt skulle jeg nok blive god nok, men det Esbjerg gør nu, nej, det er håbløst, det tror jeg fremtiden vil vise.

        Comment


          Tja. Esbjerg tænker kortsigtet for at overleve. De handler, hvor man i OB lukker øjnene for problemerne. Og forsøger at bilde alle ind, at vi er på rette vej.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Haha ... så skal vi til det igen :D.
            Hvordan er det at netop multikultur kan fungere i ALLE andre større ligaer, men på mystisk vis ikke i Danmark ... er det fordi Pia K. siger at det går ikke :D?

            Gør nu dig selv den tjeneste, at tjekke op på hvor mange nationaliteter der er i de forskellige ligaer rundt omkring i Europa ... noget tyder på at du ikke er klar over det.

            Men præciser endelig, hvorfor kan det lige præcis ikke fungere i DK, men ALLE andre steder virker det fint!
            Undskyld, men jeg bliver træt når jeg læser den slags åbenlyst vrøvl!

            Læs f.eks det her ...

            http://www.sportingintelligence.com/2013/01/21/new-research-foreign-players-at-record-levels-across-european-football-210102/

            Eller det her ...

            http://www.espnfc.com/english-premie...pe-top-leagues
            Det han mener er jo bare, at EfB går ind til et stramt forår med en masse lejesoldater fra en række forskellige lande, der næppe snakker godt sammen eller når at blive sammenspillet og velfungerende over de næste 5 mdr, hvor de formodentlig kommer til at have en række knald-eller-fald kampe. Der er ingen der har antydet at fremmede mennesker er farlige eller dysfunktionelle.

            Behøver jeg minde dig om, at der også findes en position mellem SJW's og KKK-medlem som de to ekstremer?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
              Tja. Esbjerg tænker kortsigtet for at overleve. De handler, hvor man i OB lukker øjnene for problemerne. Og forsøger at bilde alle ind, at vi er på rette vej.
              Du kan da ikke påstå at OB ikke forsøger at løse problemerne .. hvis du er ved dine fulde fem. Der er forskellige metoder, og jeg foretrækker til enhver tid KN og JHs måde fremfor EfBs
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Du kan da ikke påstå at OB ikke forsøger at løse problemerne .. hvis du er ved dine fulde fem. Der er forskellige metoder, og jeg foretrækker til enhver tid KN og JHs måde fremfor EfBs
                Jeg er enig med dig i de selvfølgelig prøver at løse problemerne.....MEN vil tillade mig at sætte et stort ? ved hvorvidt 1. Metoden er den rigtige og 2. Dem der skal løse problemerne KN & JH er de rigtige til jobbet......og tiden rinder stille og roligt ud...
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Du kan da ikke påstå at OB ikke forsøger at løse problemerne .. hvis du er ved dine fulde fem. Der er forskellige metoder, og jeg foretrækker til enhver tid KN og JHs måde fremfor EfBs
                  Jesper Hansens måde at arbejde på, svarer til. At have 10 store huller i sit tag, og kun have en lille spand at sætte under når det regner.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Point taken, i hvert fald til dels.

                    Grunden til du "hidser dig op", er nok mest min manglende evne til at formulere mig

                    Selvfølgelig kan et "multi-kulti" hold sagtens have succes i Danmark. Uden at tænke nærmere over det, så er der sikkert talrige eksempler f.eks. i Ishockey og håndbold.

                    Jeg tror bare ikke på projektet i Esbjerg, det er ikke kun på grund af de mange nationaliteter, det er også hastigheden de gør det med, den manglene/skiftende ledelse på alle niveauer, ringe økonomi og måske også fodboldfagligt niveau.

                    Jeg vil dog påstå, at tog jeg til Moskva i morgen for at spille på et sportshold, så skulle jeg have lidt mere tid til at falde til end ham den nye russiske makker, der altid havde boet i Moskva...........jo det vil jeg mene. På sigt skulle jeg nok blive god nok, men det Esbjerg gør nu, nej, det er håbløst, det tror jeg fremtiden vil vise.
                    Nu nævner du EfB, og at det går for stærkt med for mange nye spillere på én gang... vi kan lige trække Vejle ind i ligningen. Startede denne sæson fra scratch, stort set, med en broget skare af nye spillere af forskellige nationaliteter. Det går altså ikke forrygende derovre. Men det tror jeg mere hænger sammen med mange nye spillere, end det alene hænger sammen med mange nationaliteter. Flere forskellige nationaliteter alene, tror jeg ikke på er problemet - det er indslusningshastigheden, der er problemet, i mine øjne.

                    Og egentlig tør jeg godt sammenligne en lille bitte smule med OB. Det er naturligt, at der sker lidt udskiftninger i enhver trup. Men det er også naturligt, at man holder fast i en rimelig fast base i en trup - kernen, om man vil det. Og den kerne må rigtigt gerne have en vis kvalitet, som de nyankomne kan læne sig op af. Det synes jeg faktisk ikke vi har set i OB. Der har været en voldsom udrensning i klubben...ovenpå flere andre udrensninger. Det har ikke været klogt, synes jeg. Omvendt, så har der heller ikke været alverden af spillere, der har været værd at holde fast i med næb og klør.
                    Last edited by obforever; 30-01-2017, 09:25.
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Du kan da ikke påstå at OB ikke forsøger at løse problemerne .. hvis du er ved dine fulde fem. Der er forskellige metoder, og jeg foretrækker til enhver tid KN og JHs måde fremfor EfBs
                      Der er forskel på at sige, at man forsøger at løse problemerne, hvilket er rigtigt nok, og så "handling". Handling indikerer, at man rent faktisk henter det ind, man så åbenlyst har brug for, man gør det med rettidigt omhu og bruger ikke tid på enten at undre sig offentligt over, hvorfor vi ikke præsterer eller forsøge at male et helt andet billede af tingenes tilstand, end hvad der er åbenlyst for de fleste: OB er på ingen måder på vej fremad.

                      Hvis du skulle anklage nogen for ikke at være ved deres fulde fem, så skulle du imo bruge mere tid på at pege på vores ledelse.

                      Og call me crazy, men jeg har en bange fornemmelse af, at det bliver den gale mand i Esbjerg, der kommer til at få det sidste grin og ikke os. Fordi man som nedrykningskandidat udelukkende skal tænke kortsigtet. Det er immervæk nemmere at bygge op, når man befinder sig i landets bedste række.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                        Jeg er enig med dig i de selvfølgelig prøver at løse problemerne.....MEN vil tillade mig at sætte et stort ? ved hvorvidt 1. Metoden er den rigtige og 2. Dem der skal løse problemerne KN & JH er de rigtige til jobbet......og tiden rinder stille og roligt ud...
                        Det ved vi ikke i det helt konkrete tilfælde, men jeg er sikker på at snart sagt alle erfaringer siger at der størst succesrate med "det lange seje træk". Det må selvf. ikke gå ud over det kortsigtede når situationen er som den er og der skal bare en angriber ind .. her og nu.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Det ved vi ikke i det helt konkrete tilfælde, men jeg er sikker på at snart sagt alle erfaringer siger at der størst succesrate med "det lange seje træk". Det må selvf. ikke gå ud over det kortsigtede når situationen er som den er og der skal bare en angriber ind .. her og nu.
                          Hvor langt tid mener du at det lange seje træk skal vare før der begynder at vise sig en fremgang og en stamme på holdet som der kan bygges op omkring ?
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Det ved vi ikke i det helt konkrete tilfælde, men jeg er sikker på at snart sagt alle erfaringer siger at der størst succesrate med "det lange seje træk". Det må selvf. ikke gå ud over det kortsigtede når situationen er som den er og der skal bare en angriber ind .. her og nu.
                            Det er kun tilfældet for hold, der ikke hænger med røven i vandskorpen. Man skal aldrig tænke på det lange seje træk, hvis det bliver på bekostning af det kortsigtede. Der er jo ingen i OB, der overhovedet tager ordet oh begrebet "nedrykning" alvorligt. Det har kun handlet om "vi er bedre end hvad tabellen viser". Og det agerer man så efter. Der findes ikke noget langt sejt træk, hvis vi rykker ned.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Det er kun tilfældet for hold, der ikke hænger med røven i vandskorpen. Man skal aldrig tænke på det lange seje træk, hvis det bliver på bekostning af det kortsigtede. Der er jo ingen i OB, der overhovedet tager ordet oh begrebet "nedrykning" alvorligt. Det har kun handlet om "vi er bedre end hvad tabellen viser". Og det agerer man så efter. Der findes ikke noget langt sejt træk, hvis vi rykker ned.

                              MvH ChrisOB
                              + 1
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Kadrii lyder som en der er tung at danse med. Måske meget godt han ikke kommer til OB

                                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/a...-fck-kontrakt/

                                Comment

                                Working...
                                X