Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Som det ser ud, vil jeg sige 6-9. pladsen...
    Nok mere realistisk ja

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Nok mere realistisk ja
      Arh sådan som vi spiller lige fortiden skal vi være heldige hvis den hedder over 10 pladsen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
        Arh sådan som vi spiller lige fortiden skal vi være heldige hvis den hedder over 10 pladsen
        Selv om jeg er en af de sure og kritiske herinde for tiden tror jeg også på at Kent nok skal få præsteret lidt over de næste 22 kampe.. Kan ikke se at FCN,VFF,Horsens,Silkeborg og EfB slutter over os så derfor siger jeg 6-9 umiddelbart

        Comment


          Det skal nok gå det hele :o) - om 2 kampe ligger vi nr 4 og alle er glade. Kun FCK stikker af:

          Nr Klub Kampe Point
          1 F.C. København 6 16
          2 FC Midtjylland 6 11
          3 Brøndby 6 10
          8 OB 6 10
          5 Lyngby 6 9
          6 AGF 6 9
          7 Randers FC 6 9
          4 AaB 6 8
          9 Viborg 6 8
          10 AC Horsens 6 7
          11 FC Nordsjælland 6 4
          13 Esbjerg 6 4
          12 SønderjyskE 6 3
          14 Silkeborg 6 1

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
            Det skal nok gå det hele :o) - om 2 kampe ligger vi nr 4 og alle er glade. Kun FCK stikker af:

            Nr Klub Kampe Point
            1 F.C. København 6 16
            2 FC Midtjylland 6 11
            3 Brøndby 6 10
            8 OB 6 10
            5 Lyngby 6 9
            6 AGF 6 9
            7 Randers FC 6 9
            4 AaB 6 8
            9 Viborg 6 8
            10 AC Horsens 6 7
            11 FC Nordsjælland 6 4
            13 Esbjerg 6 4
            12 SønderjyskE 6 3
            14 Silkeborg 6 1
            Mener du seriøst Esbjerg slår Aab?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
              Mener du seriøst Esbjerg slår Aab?
              Ja, jeg tror at EFB tager de tre point mod Aab. Todd begynder at få sat sit præg på holdet og Aab mangler trods alt en spiller eller to ifht OL i brasilien. På et eller andet tidspunkt, skal de første 3 point til Esbjerg komme :o)
              Men hele min pointe med listen var, at om to kampe kan alt se meget anderledes ud - vi er stadig tidligt i sæsonen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                Ja, jeg tror at EFB tager de tre point mod Aab. Todd begynder at få sat sit præg på holdet og Aab mangler trods alt en spiller eller to ifht OL i brasilien. På et eller andet tidspunkt, skal de første 3 point til Esbjerg komme :o)
                Men hele min pointe med listen var, at om to kampe kan alt se meget anderledes ud - vi er stadig tidligt i sæsonen.
                Det har du også ret i.

                Men Esbjerg mangler jo også deres målmand der er til OL, og deres reserve er altså ikke sådan helt vild i mine øjne.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                  Ja, jeg tror at EFB tager de tre point mod Aab. Todd begynder at få sat sit præg på holdet og Aab mangler trods alt en spiller eller to ifht OL i brasilien. På et eller andet tidspunkt, skal de første 3 point til Esbjerg komme :o)
                  Men hele min pointe med listen var, at om to kampe kan alt se meget anderledes ud - vi er stadig tidligt i sæsonen.
                  Om to kampe er vi godt en fjerdedel inde i den sæson, der skal give os den top 6, så selv om det er tidligt, så er der ikke ret mange hold, der slutter i den bedste halvdel efter de ingen sejre har fået efter en fjerdedel af sæsonen. I hvert fald ikke i en så jævnbyrdig en liga under top 4.

                  Og du mener så vi får det overordentligt svært med at vinde kampen efter den mod FCN, for dér skal vi til Esbjerg for at møde et hold under præg af Todd. Right?

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Om to kampe er vi godt en fjerdedel inde i den sæson, der skal give os den top 6, så selv om det er tidligt, så er der ikke ret mange hold, der slutter i den bedste halvdel efter de ingen sejre har fået efter en fjerdedel af sæsonen. I hvert fald ikke i en så jævnbyrdig en liga under top 4.

                    Og du mener så vi får det overordentligt svært med at vinde kampen efter den mod FCN, for dér skal vi til Esbjerg for at møde et hold under præg af Todd. Right?

                    MvH ChrisOB
                    Hehe - i see your point. Men, mod Aab lavede vi to kampe brølere der resulterede i to mål imod os. Det sker ikke igen. Og EFB vinder ikke to kampe i træk pt. Så lad dem bare få en sejr imod Aab og så kan de tabe til os.
                    Som sagt, jeg er helt med på, at der er en del resultater der skal flaske sig og er mere et resultat af, at det kan gå ret hurtigt mht placeringen i tabellen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                      Hehe - i see your point. Men, mod Aab lavede vi to kampe brølere der resulterede i to mål imod os. Det sker ikke igen. Og EFB vinder ikke to kampe i træk pt. Så lad dem bare få en sejr imod Aab og så kan de tabe til os.
                      Som sagt, jeg er helt med på, at der er en del resultater der skal flaske sig og er mere et resultat af, at det kan gå ret hurtigt mht placeringen i tabellen.
                      DET kan det - men der skal heller ikke mange flere skuffende resultater til før det begynder at se omend meget svært ud....

                      Comment


                        Jeg vil da godt følge dig mågen at det hele kan ændre sig hurtigt, men som mhbp skriver, så kan det jo desværre ændre sig begge veje.

                        Jeg kigger derfor kun en kamp frem og allerede det er en svær kamp, mod et hold der svinger mere end vi gør.

                        Comment


                          http://mobil.bold.dk/video/19782/
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Så fik AGF også slået hul ned til os .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Så fik AGF også slået hul ned til os .
                              Som nok bare bliver større og større med tiden

                              Comment


                                efter næste kamp er vi mere end 1/3 inde i grundspillet....skal man have bare den mindste smule tro tilbage på at top 6 kan lade sig gøre - så skal der 3 point på kontoen mod fcm.

                                Svært men så fantastiske har de ikke været så umuligt er det ikke. 3 sejre i de næste 4....så kan det være jeg begynder at tro på det igen - fcm, sønderjydske og agf.......bif den får vi ikke noget med fra (gør vi nu nok heller ikke de 3 andre)

                                Comment

                                Working...
                                X