Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    hvad havde han regnet med? At vi bare køre sæsonen igennem uden karantæner, skader eller formdyk?? Det siger da sig selv at man vil blive ramt af ALLE de ting - og så skal der være noget at skifte ind af. Når man så som Kent spiller med 2 angribere - så er det LAAAANGT fra nok at have 1 at skifte ind af - og når denne ene så kvalitetmæssigt ikke er i nærheden af at være god nok - så er det jo helt væk fra vinduet.

    Kom igen Kent!
    Det er simpelthen latterligt at når der faktisk var en køber til Tm, så ikke at sende ham afsted. Enhver har kunne se at han aldrig vil få superliganiveau. Der burde kunne findes bedre, når en klub som Randers har 4 som alle er flere klasser bedre. Det er uambitiøst, ikke at have angribere tilknyttet som kan presse de normale startere. Både JH og Kent så resultatet af det sidste efterår, hvor vi bankede kasser ind

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Det er simpelthen latterligt at når der faktisk var en køber til Tm, så ikke at sende ham afsted. Enhver har kunne se at han aldrig vil få superliganiveau. Der burde kunne findes bedre, når en klub som Randers har 4 som alle er flere klasser bedre. Det er uambitiøst, ikke at have angribere tilknyttet som kan presse de normale startere. Både JH og Kent så resultatet af det sidste efterår, hvor vi bankede kasser ind
      Ligesom det var vanvid at afslå et tilbud på Emil Larsen ..
      Læg de tåbeligheder oven i rækken af elendige indkøb
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
        Det er simpelthen latterligt at når der faktisk var en køber til Tm, så ikke at sende ham afsted. Enhver har kunne se at han aldrig vil få superliganiveau. Der burde kunne findes bedre, når en klub som Randers har 4 som alle er flere klasser bedre. Det er uambitiøst, ikke at have angribere tilknyttet som kan presse de normale startere. Både JH og Kent så resultatet af det sidste efterår, hvor vi bankede kasser ind
        Ja

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          hvad havde han regnet med? At vi bare køre sæsonen igennem uden karantæner, skader eller formdyk?? Det siger da sig selv at man vil blive ramt af ALLE de ting - og så skal der være noget at skifte ind af. Når man så som Kent spiller med 2 angribere - så er det LAAAANGT fra nok at have 1 at skifte ind af - og når denne ene så kvalitetmæssigt ikke er i nærheden af at være god nok - så er det jo helt væk fra vinduet.

          Kom igen Kent!
          Har du ikke hørt den lange smøre om "Vi føler os godt dækket ind" og "Jønsson og Joan kan jo også spille pladsen"...
          Min mor kan jo også spille pladsen.. Det gør jo ikke holdet bedre

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Det er simpelthen latterligt at når der faktisk var en køber til Tm, så ikke at sende ham afsted. Enhver har kunne se at han aldrig vil få superliganiveau. Der burde kunne findes bedre, når en klub som Randers har 4 som alle er flere klasser bedre. Det er uambitiøst, ikke at have angribere tilknyttet som kan presse de normale startere. Både JH og Kent så resultatet af det sidste efterår, hvor vi bankede kasser ind
            Har de i realiteten ikke 5 der er på niveau eller bedre end vores? Stadig på samme budget....

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Har du ikke hørt den lange smøre om "Vi føler os godt dækket ind" og "Jønsson og Joan kan jo også spille pladsen"...
              Min mor kan jo også spille pladsen.. Det gør jo ikke holdet bedre
              jo den har jeg hørt en del gange....og som mange af deres andre "hits" så er jeg ved at være trætte af at høre dem

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Har de i realiteten ikke 5 der er på niveau eller bedre end vores? Stadig på samme budget....
                det kommer jo an på hvilket niveau vi kigger på. Det aktuelle - så vil tro de har en hel del der er bedre end vores angribere.

                Kigger vi på det niveua ak/fester tidligere har vist og vi derfor må formode de kan finde igen i bare tilnærmelsesmæssig grad så er vi ok med....på 2 pladser altså - de har stadig nogle flere at vælge imellem

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  yup - nu efterlyste jeg det sådan set også selv ;)

                  jeg mener stadig der blev lagt godt fra land ( på papiret så det ret godt ud), problemet var at JH og kent skulle have fortsat med at handle og ikke bare lukke truppen og håbe det nok kom fordi man fik trænet lidt mere.

                  Top 6 mente jeg var muligt - men langt fra at vi var selvskrevne til med den trup man havde sammensat - så at vi havner udenfor den overrasker mig ikke - men at vi havner SÅ langt udefra den - DET overrasker mig alligevel - og der må man bare igen sige at der er spillere man kan forlange mere af - længere er den sådan set ikke.
                  Havde det så været nok til top 6 hvis AK og fester havde lavet lidt flere mål -noooooope det kommer jeg aldrig til at tro på - men vi må formode det trods alt havde kaste lidt flere point og sejre af sig.

                  - Og så hørte jeg lige del 1 ad Fodbold FM på 24syv i dag - her snakker de OB, Niels F. fik sagt han OB stadig kan "nå det" mens både Mads Junker og Dan Hammer var noget mere fornuftige at høre på.
                  - Her kom de også ind på den længere snor der ser ud til at være i år pga slutspillet - og at den nok kan give en falsk tryghed - for netop hvor meget forestiller de sig at man kan nå at hente....plus hente forstærkninger i vinter vinduet - det har jo faktisk mistet værdi da vi kun har 5 kampe tilbage efter jul før slutspillet begynder.
                  Jeg har også den tanke, at den ekstra lange snor som Colin Todd, Kent og måske også Johnny Mølby (Viborg har ikke vundet en kamp siden de vandt i Brøndby i September; har tabt 6 ud af de sidste 7 kampe; 4 nederlag i træk), den i virkeligheden er den falske tryghed; som forhindrer og blokerer for, at man adresserer de presserende problemer head-on. Det betyder man ikke sonderer markedet; man tænker måske ikke så meget i fyringsbaner, som man gjorde tidligere, og så risikerer man at beholde en træner/personer, som i virkeligheden slet ikke burde være ansat ret meget længere.

                  Kontinuitet er kun en god ting, hvis det man kontinuerligt arbejder med er værd at arbejde videre med.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Er der nogle steder man kan se alle OB's mål fra sidste sæson ?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Er der nogle steder man kan se alle OB's mål fra sidste sæson ?
                      https://www.youtube.com/watch?v=ptQQdGXzK6w
                      Jeg kan finde efteråret 15, men ikke umiddelbart foråret.
                      Du kan dog se alle mål for alle hold på superliga.dk
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        https://www.youtube.com/watch?v=ptQQdGXzK6w
                        Jeg kan finde efteråret 15, men ikke umiddelbart foråret.
                        Du kan dog se alle mål for alle hold på superliga.dk
                        Tak . Vil lure på det når jeg får tid . Nogle som ved hvor mange mål Falk var med i sidste sæson , mål, assists , tredie sidste fod eller anden indflydelse ?
                        Det er jo en hel del af vores mål sidste sæson som kom fra Falk og det er bare ikke erstattet lige som Zohore med 7 mål ej heller er erstattet .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Tak . Vil lure på det når jeg får tid . Nogle som ved hvor mange mål Falk var med i sidste sæson , mål, assists , tredie sidste fod eller anden indflydelse ?
                          Det er jo en hel del af vores mål sidste sæson som kom fra Falk og det er bare ikke erstattet lige som Zohore med 7 mål ej heller er erstattet .

                          15 siger superstats.dk
                          Men der tælles tredjesidste fod eller anden indblanding ikke med ... som ofte er meget afgørende.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Silkeborg / Robert Skov er ved at skille Esbjerg ad. Han er meget talent fuld ham der Skov.

                            Comment


                              Colin Todd slagter endnu en gang sine spillere for åben skærm. Det er en anden tilgang til sine medarbejdere som vi er vant til her i Danmark. Men jeg synes heller ikke vi ser det ret tit i England. Han må virkelig være træt af sin trup.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Colin Todd slagter endnu en gang sine spillere for åben skærm. Det er en anden tilgang til sine medarbejdere som vi er vant til her i Danmark. Men jeg synes heller ikke vi ser det ret tit i England. Han må virkelig være træt af sin trup.
                                Når hollænderen smutter, så må de gerne få JH til at spare sig til succes - ligesom i OB og Horsens

                                Comment

                                Working...
                                X