Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Enig , men syntes det er blevet lidt legalt at gemme sig bag statistikker , hvilket man skal være påpasselig med når man gentagende gange taber .
    Man skal helt sikkert hele vejen rundt i statistikkerne og ikke være selektiv med det formål, at fremstille situationen i et mere positivt lys ... det som OB desværre har gjort.
    Last edited by Entusiastens; 05-11-2016, 18:25.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Hvor ser du det?
      EFB havde 100 afleveringer på AAB`s banehalvdel.
      AAB havde 259 på EFB`s ...

      Er det fordi du kun læste procenterne men ikke de absolutte tal?

      Ingen tvivl om at AAB dominerede den her kamp, som jeg ser det, men tillod omstillinger.
      Nu så jeg tilfældigvis kampen... i mine øjne var EfB's sejr fuldt fortjent. Statistikken siger absolut intet reelt om kampen - udover de tørre facts.
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Med 14-1 i hjørnespark og 16-9 i skud ... så har de vel været tæt på Esbjergs mål af og til :D?
        Det skulle man jo tro 😜 Det er SL.dks statistik. Jeg mener der står 20 min. i EfBs bagerste 1/3 del af banen, mod 24 i AaBs
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Det skulle man jo tro  Det er SL.dks statistik. Jeg mener der står 20 min. i EfBs bagerste 1/3 del af banen, mod 24 i AaBs
          Den har jeg ikke lige set ... men det virker ikke sandsynligt når de kun har den 1/3 af tiden og kun havde 100 afleveringer på AAB`s banehalvdel, hvor AAB har 2,5 gange flere :).
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Den har jeg ikke lige set ... men det virker ikke sandsynligt når de kun har den 1/3 af tiden og kun havde 100 afleveringer på AAB`s banehalvdel, hvor AAB har 2,5 gange flere :).
            Du vil bare ikke gi dig hva? Nu er i altså nogen der har set kampen. Der er bred enighed om at Esbjerg vandt fuldt fortjent. AaB spiller en forfærdelig kamp og er i dyb krise efterhånden.
            Statistik er en udmærket ting. Men man skal stadig tage det for hvad det er. Man kan ihvertfald ikke læse om et resultat er retfærdigt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
              Nu så jeg tilfældigvis kampen... i mine øjne var EfB's sejr fuldt fortjent. Statistikken siger absolut intet reelt om kampen - udover de tørre facts.
              Jeg så også kampen. Og er helt enig. Kommentatorerne var da også enige om Esbjerg var bedst. De var meget kritiske ved AaB, og sagde de spillede en ringe kamp.

              Comment


                hullet til silkeborg på 11. pladsen (!!!!!) er nu på 5 point, ja vi har en kamp i baghånden - men hvis man på nogen måde var i tvivl om vigtigheden af en sejr i morgen så understreger det det da vidst meget godt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  hullet til silkeborg på 11. pladsen (!!!!!) er nu på 5 point, ja vi har en kamp i baghånden - men hvis man på nogen måde var i tvivl om vigtigheden af en sejr i morgen så understreger det det da vidst meget godt.
                  Ja den kamp skal bare give 3 point. Den er sindssygt vigtig.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Du vil bare ikke gi dig hva? Nu er i altså nogen der har set kampen. Der er bred enighed om at Esbjerg vandt fuldt fortjent. AaB spiller en forfærdelig kamp og er i dyb krise efterhånden.
                    Statistik er en udmærket ting. Men man skal stadig tage det for hvad det er. Man kan ihvertfald ikke læse om et resultat er retfærdigt.
                    Det bunder i at jeg er dybt forelsket i fakta :) ... hvis du kan komme med noget der peger i andre retninger så, er det selvfølgelig relevant.
                    Man kan godt synes at sejren er fortjent på baggrund af kontraer, men jeg mener nu fortsat at man skal have styr på fakta omkring stats.

                    Det er helt okay at være uenig!
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Mål ændre kampe. AaB burde havet været foran da Esbjerg scorede. Efter målet var der klar forskel på holdene i Esbjergs favør. Jeg tager gerne en ufortjent sejr i dag.

                      Comment


                        Fakta er at EfB var bedst...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          FAKTA

                          På mange parametre er OB blandt Superligaens bedste – bare ikke på de to af de vigtigste: Mål og point.

                          Bolderobringer per kamp: 12,9 (nummer 1 i Superligaen)

                          Meter løbet per kamp: 120.439 (2)

                          Vellykkede afleveringer: 79 pct. (3)

                          Tacklinger per kamp: 19,9 (3)

                          Skudforsøg per kamp: 14,6 (4)

                          Boldbesiddelse: 53 pct. (4)

                          Skud på mål per kamp: 3,9 (10)

                          Point per kamp: 0,69 (13)

                          Mål per kamp: 0,8 (14)

                          Scoringseffektivitet: 5 pct. (14)

                          Kilde: superliga.dk
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            FAKTA

                            På mange parametre er OB blandt Superligaens bedste – bare ikke på de to af de vigtigste: Mål og point.

                            Bolderobringer per kamp: 12,9 (nummer 1 i Superligaen)

                            Meter løbet per kamp: 120.439 (2)

                            Vellykkede afleveringer: 79 pct. (3)

                            Tacklinger per kamp: 19,9 (3)

                            Skudforsøg per kamp: 14,6 (4)

                            Boldbesiddelse: 53 pct. (4)

                            Skud på mål per kamp: 3,9 (10)

                            Point per kamp: 0,69 (13)

                            Mål per kamp: 0,8 (14)

                            Scoringseffektivitet: 5 pct. (14)

                            Kilde: superliga.dk
                            Shit vi er ineffektive!! De fire første punkter kan vi vel takke Makrini for?

                            Comment


                              Vi venter blot på at spillerne rammer tidligere bedrifter :

                              "
                              “I bund og grund kigger vi på, hvad folk tidligere har gjort. Det er ikke godt nok lige i øjeblikket, men vi ved at potentialet er der, og det bliver vi ved at jagte”, siger Kent Nielsen."
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Vi venter blot på at spillerne rammer tidligere bedrifter :

                                "
                                “I bund og grund kigger vi på, hvad folk tidligere har gjort. Det er ikke godt nok lige i øjeblikket, men vi ved at potentialet er der, og det bliver vi ved at jagte”, siger Kent Nielsen."
                                Tidligere bedrifter kan vi desværre ikke bruge til noget... Vi lever "desværre" til tider i nutiden

                                Comment

                                Working...
                                X