Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
    Tidligere bedrifter kan vi desværre ikke bruge til noget... Vi lever "desværre" til tider i nutiden
    Nix og man ignorere at de tidligere bedrifter blev begået på andre pladser for nogles vedkommende , på andre hold og med andre langt bedre spillere til at sætte dem i scene
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Nix og man ignorere at de tidligere bedrifter blev begået på andre pladser for nogles vedkommende , på andre hold og med andre langt bedre spillere til at sætte dem i scene
      Præcis..

      Comment


        De to angribere var altså gode på samme pladser sidste år men holdet er på en væsentlig måde for anderledes.

        Og ingen på holdet kan skyde hårdt og præcist til en bold - mere.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...tspillet-se-ud
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            De to angribere var altså gode på samme pladser sidste år men holdet er på en væsentlig måde for anderledes.

            Og ingen på holdet kan skyde hårdt og præcist til en bold - mere.
            Falk bandt 2 modstandere, så der var mere plads til dem sidste år. De blev også fodret godt - tror Festers første 6 mål sidste år var chancer man ikke kan brænde. De er begge ok angribere, men ikke som top angriber. De er begge udmærkede 2-3 angribere. Kommer de til at spille sammen med en som trække opmærksomheden, så vil de blomstre op igen. Så der er hårdt bruge for en første angriber og en god offensiv midt. Skal vi have et rigtigt hold, så skal der også 2 nye backs og en CF til. Bum - det er dyrt at JH har lige så godt styr på spillermarked og fodbold forstand, som en borgmester i Odense havde styr på hans telefonregning.

            Comment


              Ja Tipsbladets eksempel svarer nok meget godt til hvad vi kan se frem til.
              Direkte nedrykning eller playoff mod hold fra 1.div. Må gå ud fra at det er over 2 kampe

              Comment


                Det er jo dybt deprimerende, men vi ligner på alle måder en klar favorit til direkte nedrykning. Håber snart Jesper Hansen får sparket og en kompetent sportschef ansættes, som så kan vurdere om Kent skal fortsætte med en forstærket trup efter transfervinduet, eller om der skal en ny trænerkonstallation til.
                Situationen er desperat og hvis ledelsen tror bunden nu er nået, så husker jeg tydeligt sidst vi rykkede ned, hvordan elendigheden bare blev ved og ved selv da man troede at det umuligt kunne fortsætte.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                  Det er jo dybt deprimerende, men vi ligner på alle måder en klar favorit til direkte nedrykning. Håber snart Jesper Hansen får sparket og en kompetent sportschef ansættes, som så kan vurdere om Kent skal fortsætte med en forstærket trup efter transfervinduet, eller om der skal en ny trænerkonstallation til.
                  Situationen er desperat og hvis ledelsen tror bunden nu er nået, så husker jeg tydeligt sidst vi rykkede ned, hvordan elendigheden bare blev ved og ved selv da man troede at det umuligt kunne fortsætte.
                  Jeg tror desværre at mange stadig går i den tro inderst inde at vi nok skal komme igang og vi er for gode til at ligge hvor vi gør.. "OB kan jo ikke rykke ned"
                  Den gik jeg også med under Troels og Ove. Jeg troede aldrig rigtig på at vi skulle en tur i 1.div.. inderst inde..

                  Men troen er væk nu. Helt væk..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Ja Tipsbladets eksempel svarer nok meget godt til hvad vi kan se frem til.
                    Direkte nedrykning eller playoff mod hold fra 1.div. Må gå ud fra at det er over 2 kampe
                    ja vi er allerede meget tæt på.....hullet op til de 2 første i den pulje vi havner i skal ikke blive meget større før end de 6 kampe i nedrykningsspillet reelt bliver uden betydning. Ja der er 6 kampe og 18 point at spille om - men da der nok bliver hentet point på kryds og tværs så vil 5-6 point hurtigt kunne vise sig tæt på umuligt at hente. Og kommer vi op på 8-9 point så....

                    Noget lidt andet - men det kan faktisk hurtigt vise sig at alt det med at få flere interessante opgør bliver godt og grundigt spoleret - leger vi de stillinger holder så er der reel spænding om det bliver SIF eller AGF i den ene pulje - mens de 3 andre deltagere i de rigtige nedrykningskampe mere eller mindre er fundet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Jeg tror desværre at mange stadig går i den tro inderst inde at vi nok skal komme igang og vi er for gode til at ligge hvor vi gør.. "OB kan jo ikke rykke ned"
                      Den gik jeg også med under Troels og Ove. Jeg troede aldrig rigtig på at vi skulle en tur i 1.div.. inderst inde..

                      Men troen er væk nu. Helt væk..
                      den bliver jeg ved med at høre - næsten hver gang der er en ekspert der udtaler sig om OB....men hvad forventer de? Og hvornår forventer de det sker - hvor tror de helt ærligt vi kan nå at hente....

                      Jeg har heller ingen tro på det mere....ikke før der bliver tilført noget ny energi og noget mere kvalitet. Man kan da godt forstå hvis de spillere ikke har mere selvtillid tilbage - det må jo være blevet suget ud af dem efter så mange kampe, først uden mål og så helt generelt uden point.
                      - Og der havde det sgu da været rart med en lidt bredere trup så man kunne give en festersen eller jönsson eller hvem som helst en pause - når nu det ikke virkerde for dem. Kunne også have styrket konkurrencen så man ikke var sikret en plads selv om man ikke leverede.

                      On that note; lagde mærke til TM ikke var på bænken i weekenden....skadet/syg eller er det gået op for kent at han nok ikke liiiige var løsningen alligevel.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        den bliver jeg ved med at høre - næsten hver gang der er en ekspert der udtaler sig om OB....men hvad forventer de? Og hvornår forventer de det sker - hvor tror de helt ærligt vi kan nå at hente....

                        Jeg har heller ingen tro på det mere....ikke før der bliver tilført noget ny energi og noget mere kvalitet. Man kan da godt forstå hvis de spillere ikke har mere selvtillid tilbage - det må jo være blevet suget ud af dem efter så mange kampe, først uden mål og så helt generelt uden point.
                        - Og der havde det sgu da været rart med en lidt bredere trup så man kunne give en festersen eller jönsson eller hvem som helst en pause - når nu det ikke virkerde for dem. Kunne også have styrket konkurrencen så man ikke var sikret en plads selv om man ikke leverede.

                        On that note; lagde mærke til TM ikke var på bænken i weekenden....skadet/syg eller er det gået op for kent at han nok ikke liiiige var løsningen alligevel.
                        Bredebro spillede næsten 90 min igår for reserverne. Så gætter på at han bare var sat af...

                        Men at læse det interview hvor Kent piver over at vi har en duo der sidste sæson lavede 26 mål gør mig sgu en smule småirriteret når han så ikke får spørgsmålet om kvaliteten af en trup skal findes i bredden ligsom fx Randers der kører på nogenlunde samme budget som os.. De har 5 angribere med kvalitet og hentede lige så mange nye som os i sommers..

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Bredebro spillede næsten 90 min igår for reserverne. Så gætter på at han bare var sat af...

                          Men at læse det interview hvor Kent piver over at vi har en duo der sidste sæson lavede 26 mål gør mig sgu en smule småirriteret når han så ikke får spørgsmålet om kvaliteten af en trup skal findes i bredden ligsom fx Randers der kører på nogenlunde samme budget som os.. De har 5 angribere med kvalitet og hentede lige så mange nye som os i sommers..
                          + 1
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            den bliver jeg ved med at høre - næsten hver gang der er en ekspert der udtaler sig om OB....men hvad forventer de? Og hvornår forventer de det sker - hvor tror de helt ærligt vi kan nå at hente....

                            Jeg har heller ingen tro på det mere....ikke før der bliver tilført noget ny energi og noget mere kvalitet. Man kan da godt forstå hvis de spillere ikke har mere selvtillid tilbage - det må jo være blevet suget ud af dem efter så mange kampe, først uden mål og så helt generelt uden point.
                            - Og der havde det sgu da været rart med en lidt bredere trup så man kunne give en festersen eller jönsson eller hvem som helst en pause - når nu det ikke virkerde for dem. Kunne også have styrket konkurrencen så man ikke var sikret en plads selv om man ikke leverede.

                            On that note; lagde mærke til TM ikke var på bænken i weekenden....skadet/syg eller er det gået op for kent at han nok ikke liiiige var løsningen alligevel.
                            Du mener alt det, som vi var nogen, der efterlyste allerede før sæsonen var gået i gang? Mere bredde, mere konkurrence? Man lagde alle æggene i én kurv, én narresut; at Kent kunne få start elveren med den nyeligt tiltrådte anfører i spidsen og en tynd, svensk pind af en mand gøre sig ud for vores "top 6 potentiale", hvis bare vi havde "tålmodighed" nok?

                            Jeg vil stadighed undre mig over, hvordan nogen overhovedet kunne se et top 6 potentiale i den trup? Jeg gjorde ikke. Okay, jeg havde så ikke lige forventet, at vi røg helt til bunds, men når vi ser på, hvordan tingene rent faktisk har udartet sig, så har jeg svært ved at se det tilfældige i, at vi ligger som vi gør. Kvalitet, kvalitet, kvalitet. Og jeg har lige så svært ved at se os blive bedre eller at det nuværende set up er i stand til at forstærke os til sommer.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                              Du mener alt det, som vi var nogen, der efterlyste allerede før sæsonen var gået i gang? Mere bredde, mere konkurrence? Man lagde alle æggene i én kurv, én narresut; at Kent kunne få start elveren med den nyeligt tiltrådte anfører i spidsen og en tynd, svensk pind af en mand gøre sig ud for vores "top 6 potentiale", hvis bare vi havde "tålmodighed" nok?

                              Jeg vil stadighed undre mig over, hvordan nogen overhovedet kunne se et top 6 potentiale i den trup? Jeg gjorde ikke. Okay, jeg havde så ikke lige forventet, at vi røg helt til bunds, men når vi ser på, hvordan tingene rent faktisk har udartet sig, så har jeg svært ved at se det tilfældige i, at vi ligger som vi gør. Kvalitet, kvalitet, kvalitet. Og jeg har lige så svært ved at se os blive bedre eller at det nuværende set up er i stand til at forstærke os til sommer.

                              MvH ChrisOB
                              yup - nu efterlyste jeg det sådan set også selv ;)

                              jeg mener stadig der blev lagt godt fra land ( på papiret så det ret godt ud), problemet var at JH og kent skulle have fortsat med at handle og ikke bare lukke truppen og håbe det nok kom fordi man fik trænet lidt mere.

                              Top 6 mente jeg var muligt - men langt fra at vi var selvskrevne til med den trup man havde sammensat - så at vi havner udenfor den overrasker mig ikke - men at vi havner SÅ langt udefra den - DET overrasker mig alligevel - og der må man bare igen sige at der er spillere man kan forlange mere af - længere er den sådan set ikke.
                              Havde det så været nok til top 6 hvis AK og fester havde lavet lidt flere mål -noooooope det kommer jeg aldrig til at tro på - men vi må formode det trods alt havde kaste lidt flere point og sejre af sig.

                              - Og så hørte jeg lige del 1 ad Fodbold FM på 24syv i dag - her snakker de OB, Niels F. fik sagt han OB stadig kan "nå det" mens både Mads Junker og Dan Hammer var noget mere fornuftige at høre på.
                              - Her kom de også ind på den længere snor der ser ud til at være i år pga slutspillet - og at den nok kan give en falsk tryghed - for netop hvor meget forestiller de sig at man kan nå at hente....plus hente forstærkninger i vinter vinduet - det har jo faktisk mistet værdi da vi kun har 5 kampe tilbage efter jul før slutspillet begynder.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Bredebro spillede næsten 90 min igår for reserverne. Så gætter på at han bare var sat af...

                                Men at læse det interview hvor Kent piver over at vi har en duo der sidste sæson lavede 26 mål gør mig sgu en smule småirriteret når han så ikke får spørgsmålet om kvaliteten af en trup skal findes i bredden ligsom fx Randers der kører på nogenlunde samme budget som os.. De har 5 angribere med kvalitet og hentede lige så mange nye som os i sommers..
                                hvad havde han regnet med? At vi bare køre sæsonen igennem uden karantæner, skader eller formdyk?? Det siger da sig selv at man vil blive ramt af ALLE de ting - og så skal der være noget at skifte ind af. Når man så som Kent spiller med 2 angribere - så er det LAAAANGT fra nok at have 1 at skifte ind af - og når denne ene så kvalitetmæssigt ikke er i nærheden af at være god nok - så er det jo helt væk fra vinduet.

                                Kom igen Kent!

                                Comment

                                Working...
                                X