Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    JH`s træfsikkerhed har været uhørt lav, det er jo også en massiv del af årsagen til at vi bl.a. ligger LAANGT efter AAB, som i øvrigt ser det som et mål at have minimum 50% egen avl i truppen, det er jo så også sportsdirektørens opgave og der har de været langt dygtigere.
    I forhold til indkøb udefra ...
    Spalvis
    Blåbjerg
    Anders K. (delvist)
    Risgård
    Enevoldsen (delvist)
    Bassogog (har et stort potentiale)
    Edison Flores (tror jeg bliver en gevinst, han startede også godt men blev så skadet.).

    Altså umiddelbart er det markant flere end Jesper Hansen (selv uden at have medtaget en del kontrakter med ungdomsspiller hvor der er flere lovende imellem), og det selv om Hansen vel har lavet langt flere indkøb.
    Spalvis 1 god sæson. Var det Gaarde der hentede ham?
    Blåbjerg????? Seriøst?
    AK? Som JH også har hentet?
    Basdogog er meget uortodoks. Har ikke imponeret.
    Flores har intet vist.
    Gaarde er bare en spiller der er parkeret som sports direktør. Han har intet vist udover at ansætte en træner fra en bundklub og smide Kuhn på porten. Mage til klovn skal man lede længe efter.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Spalvis 1 god sæson. Var det Gaarde der hentede ham?
      Blåbjerg????? Seriøst?
      AK? Som JH også har hentet?
      Basdogog er meget uortodoks. Har ikke imponeret.
      Flores har intet vist.
      Gaarde er bare en spiller der er parkeret som sports direktør. Han har intet vist udover at ansætte en træner fra en bundklub og smide Kuhn på porten. Mage til klovn skal man lede længe efter.
      Sådan kan det sagtens siges ... JH-bashing imø
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Spalvis 1 god sæson. Var det Gaarde der hentede ham?
        Blåbjerg????? Seriøst?
        AK? Som JH også har hentet?
        Basdogog er meget uortodoks. Har ikke imponeret.
        Flores har intet vist.
        Gaarde er bare en spiller der er parkeret som sports direktør. Han har intet vist udover at ansætte en træner fra en bundklub og smide Kuhn på porten. Mage til klovn skal man lede længe efter.
        Men vi er vel enige om, at AaB med Gaarde er blevet mestre, pokalmestre, kom pænt langt i Europa league, og så to 5.pladser, og det i en periode, hvor de har måtte lave en meget hård økonomisk opstramning.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Men vi er vel enige om, at AaB med Gaarde er blevet mestre, pokalmestre, kom pænt langt i Europa league, og så to 5.pladser, og det i en periode, hvor de har måtte lave en meget hård økonomisk opstramning.
          Vi er vel også enige om at OBs økonomiske opbremsning er startet senere end AaBs, og som sådan er år forud for OB med udviklingen klub og trup ... eller hur
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Spalvis 1 god sæson. Var det Gaarde der hentede ham?
            Blåbjerg????? Seriøst?
            AK? Som JH også har hentet?
            Basdogog er meget uortodoks. Har ikke imponeret.
            Flores har intet vist.
            Gaarde er bare en spiller der er parkeret som sports direktør. Han har intet vist udover at ansætte en træner fra en bundklub og smide Kuhn på porten. Mage til klovn skal man lede længe efter.
            Blåbjerg er ikke en topspiller men han er solid og har allerede flere optrædender på u-21.
            AK ja, som var en succes i AAB, men ser ud til at være det i mindre og mindre grad i OB, bl.a. på grund af skader.
            Bassogog er hurtig og teknisk han skal nok blive både en succes og stærkt salgbar.
            Flores startede godt og blev så skadet, lad os se.
            Spalvis blev hentet op fra ungdomsafdelingen af Gaarde, han var en kæmpe succes og blev solgt for over 10 millioner, det er lidt dumt at argumentere imod det :)

            Der er ingen tvivl om, hvis man ser på hitraten, at Gaarde rammer oftere end Jesper Hansen ... man kan jo også bare kigge på stillingen.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Blåbjerg er ikke en topspiller men han er solid og har allerede flere optrædender på u-21.
              AK ja, som var en succes i AAB, men ser ud til at være det i mindre og mindre grad i OB, bl.a. på grund af skader.
              Bassogog er hurtig og teknisk han skal nok blive både en succes og stærkt salgbar.
              Flores startede godt og blev så skadet, lad os se.
              Spalvis blev hentet op fra ungdomsafdelingen af Gaarde, han var en kæmpe succes og blev solgt for over 10 millioner, det er lidt dumt at argumentere imod det :)

              Der er ingen tvivl om, hvis man ser på hitraten, at Gaarde rammer oftere end Jesper Hansen ... man kan jo også bare kigge på stillingen.
              Desler, JJT og Greve er så JHs fortjeneste, sammen med Gryte og ElMak og Tverskov
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Måske er Gaarde en af de dårligste. Det mener jeg nu ikke. Men vi kan vel alle blive enige om at vi har det absolutte dårligste.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Vi er vel også enige om at OBs økonomiske opbremsning er startet senere end AaBs, og som sådan er år forud for OB med udviklingen klub og trup ... eller hur
                  giver ikke nogen mening....

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Vi er vel også enige om at OBs økonomiske opbremsning er startet senere end AaBs, og som sådan er år forud for OB med udviklingen klub og trup ... eller hur
                    http://finans.dk/artikel/ECE4630527/...-skal-styrkes/

                    Umiddelbart er det på cirka samme tid, (eller faktisk ser det ud til at OB startede noget tidligere (red.)) og i den periode har de gjort det utroligt meget bedre end os.
                    Last edited by Entusiastens; 15-12-2016, 18:55.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      http://finans.dk/artikel/ECE4630527/...-skal-styrkes/

                      Umiddelbart er det på cirka samme tid, (eller faktisk ser det ud til at OB startede noget tidligere (red.)) og i den periode har de gjort det utroligt meget bedre end os.
                      Jeg er på ingen måde et økonomisk geni og jeg vil på ingen måde postulere at du har u-ret, men at en AaB-topchef siger at de skal udvide kapitalgrundlaget siger vel ikke meget om hvornår deres økonomiske opbremsning er startet ... jeg er dog enig med dig inat AaB har klaret sig langt bedre end OB de seneste mange år
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Jeg er på ingen måde et økonomisk geni og jeg vil på ingen måde postulere at du har u-ret, men at en AaB-topchef siger at de skal udvide kapitalgrundlaget siger vel ikke meget om hvornår deres økonomiske opbremsning er startet ... jeg er dog enig med dig inat AaB har klaret sig langt bedre end OB de seneste mange år
                        Der sker i hvert fald noget der, men jeg har ikke tjekket årene før ... jeg skal ikke afvise at de har skåret ned flere gange, men OB startede i hvert fald mere end 1 år før den her nedskæring.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/stort-interview-kent-nielsen-vil-foere-ob-tilbage-til-toppen

                          OB er nået længere end AaB i 2010
                          Den 53-årige københavner med bopæl i Aarhus mener, at man kan sammenligne hans opgave i OB med den han fik stillet i efteråret 2010, hvor han overtog cheftrænerposten i AaB. Dog mener han, at OB står stærkere nu end AaB gjorde dengang.
                          - OB er nået noget længere i processen end AaB var, da jeg kom. Da jeg startede i Aalborg, var der lønudgifter på 42 millioner kroner om året. Da vi blev mestre, var lønudgifterne nede på 21 millioner. I OB er man kommet et stykke ad vejen. Udgifter og indtægter hænger bedre sammen.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Jo og det er udmærket, gryte er endda fremragende, især set i lyset af at JH købte målmænd ind efter om man ejede et par målmandshandsker. Tværskov og Makrini er bestået, men selv blind Horsens høne finder korn. Min afdøde oldemor havde også ramt plet i nogle handler. Det korte af det lange er at han spare klubben ihjel, og han har ikke fået sammensat en trup som kan klare sig i top 6 som var målet. Det koster på alle områder - mit mavesår, fans, økonomi, mit humør, og spilleres lyst til at skrive med os.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              giver ikke nogen mening....
                              Synes du selv din ​bemærkning bringer noget oplysning ... eller hur mein Führer. GENOPBYGNING tager tid var min tanke
                              Last edited by manner; 15-12-2016, 20:03.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Blåbjerg er ikke en topspiller men han er solid og har allerede flere optrædender på u-21.
                                AK ja, som var en succes i AAB, men ser ud til at være det i mindre og mindre grad i OB, bl.a. på grund af skader.
                                Bassogog er hurtig og teknisk han skal nok blive både en succes og stærkt salgbar.
                                Flores startede godt og blev så skadet, lad os se.
                                Spalvis blev hentet op fra ungdomsafdelingen af Gaarde, han var en kæmpe succes og blev solgt for over 10 millioner, det er lidt dumt at argumentere imod det :)

                                Der er ingen tvivl om, hvis man ser på hitraten, at Gaarde rammer oftere end Jesper Hansen ... man kan jo også bare kigge på stillingen.
                                Øhh nej. Vi er bare uenige. Det er kun gået en vej siden Lynge gik på pension.

                                Comment

                                Working...
                                X