Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Omvendt fik de mange heldige point i starten af sæsonen. Senere blev spillet bedre, men de begyndte at sætte point til. I aften var de horribelt dårlige. Hvis de ikke får rettet op kan de rykker ned.
    Helt uenig ... de har langt mere at komme med end f.eks OB.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      Omvendt fik de mange heldige point i starten af sæsonen. Senere blev spillet bedre, men de begyndte at sætte point til. I aften var de horribelt dårlige. Hvis de ikke får rettet op kan de rykker ned.

      Hvilke kampe var de heldige i?
      Jeg har lige gennemgået samtlige på superliga.dk og vil bestemt ikke mene at de er i overskud pointmæssigt i forhold til spil og chancer ...
      Mod Esbjerg dominerer de jo stort set hele kampen, f.eks.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Det er jeg ikke helt enig i. Jeg synes de har spillet en dårlig omgang fodbold.. nu troede de at holdet ville få vind i sejlene, når messiahs var tilbage i truppen - det blev så kun værre. Resultatmæssigt i hvert fald.
        Jeg så ikke kampen i aften ... men stats viser jo at de dominerer ret tungt, at de så ikke formår at udnytte det og ikke forhindrer et par gode kontraer er en anden ting, men spiller de den her 10 gange, så taber de den ikke 5.

        En dårlig omgang fodbold? ... hmm, i forhold til hvad?
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Jeg så ikke kampen i aften ... men stats viser jo at de dominerer ret tungt, at de så ikke formår at udnytte det og ikke forhindrer et par gode kontraer er en anden ting, men spiller de den her 10 gange, så taber de den ikke 5.

          En dårlig omgang fodbold? ... hmm, i forhold til hvad?
          Du så ikke kampen? Og alligevel vil du kloge dig? Du kan jo bare se på tallene for OB. Vi burde ligge i toppen med vores udmærkede tal. Det kan man ikke bruge til noget. Jeg tror AaB vandt kampen mod Esbjerg 14-1 i hjørnespark. Er det at dominerer? Nej for Esbjerg fik et par kæmpe kontraer på et par hjørne.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Jeg så ikke kampen i aften ... men stats viser jo at de dominerer ret tungt, at de så ikke formår at udnytte det og ikke forhindrer et par gode kontraer er en anden ting, men spiller de den her 10 gange, så taber de den ikke 5.

            En dårlig omgang fodbold? ... hmm, i forhold til hvad?
            Er de tal og statistikker ikke ved at blive lidt for flittigt brugt af taberne for at dække over at man ganske enkelt ikke er gode nok ?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Du så ikke kampen? Og alligevel vil du kloge dig? Du kan jo bare se på tallene for OB. Vi burde ligge i toppen med vores udmærkede tal. Det kan man ikke bruge til noget. Jeg tror AaB vandt kampen mod Esbjerg 14-1 i hjørnespark. Er det at dominerer? Nej for Esbjerg fik et par kæmpe kontraer på et par hjørne.
              14-1 i hjørnespark.
              67-33 i boldbesiddelse.
              16-9 i skud.

              Ja, det er at dominere ... det er tung dominans!
              Men det er jo bare den ene kamp ... det generelle billede er mere relevant.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Er de tal og statistikker ikke ved at blive lidt for flittigt brugt af taberne for at dække over at man ganske enkelt ikke er gode nok ?
                Det ved jeg ikke ... jeg synes faktisk det er meget relevant at se hvad tallene egentlig fortæller en, da de kan sige meget om om det man nu gerne ville så også skete, ikke alt ... men ganske meget.
                Får vi presset op, dominerer vi på bolden, får vi afsluttet og hvor tæt på mål ... holder vi modstanderen fra afslutninger ... hvor foregår spillet osv.
                Jo mere detaljerede de stats er, jo bedre ... selvfølgelig.
                På superliga.dk er de efterhånden ganske gode og jeg vil tro at klubberne har endnu mere de kan studere.

                Så ja stats kan bestemt bruges til noget, både når det går godt eller skidt, med spillet eller resultatmæssigt ... eller begge.

                ... dominerer man tungt, som eksempelvis i går ... så vinder man også langt mere end man taber, det er jo heller ikke for sjov at EFB kun har gjort meget lidt af det i år.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Det ved jeg ikke ... jeg synes faktisk det er meget relevant at se hvad tallene egentlig fortæller en, da de kan sige meget om om det man nu gerne ville så også skete, ikke alt ... men ganske meget.
                  Får vi presset op, dominerer vi på bolden, får vi afsluttet og hvor tæt på mål ... holder vi modstanderen fra afslutninger ... hvor foregår spillet osv.
                  Jo mere detaljerede de stats er, jo bedre ... selvfølgelig.
                  På superliga.dk er de efterhånden ganske gode og jeg vil tro at klubberne har endnu mere de kan studere.

                  Så ja stats kan bestemt bruges til noget, både når det går godt eller skidt, med spillet eller resultatmæssigt ... eller begge.

                  ... dominerer man tungt, som eksempelvis i går ... så vinder man også langt mere end man taber, det er jo heller ikke for sjov at EFB kun har gjort meget lidt af det i år.
                  Enig , men syntes det er blevet lidt legalt at gemme sig bag statistikker , hvilket man skal være påpasselig med når man gentagende gange taber .
                  Last edited by Magge; 05-11-2016, 13:32.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    14-1 i hjørnespark.
                    67-33 i boldbesiddelse.
                    16-9 i skud.

                    Ja, det er at dominere ... det er tung dominans!
                    Men det er jo bare den ene kamp ... det generelle billede er mere relevant.
                    Og alligevel kunne AaB sagtens have tabt kampen 5-0. Nej det dominerede ikke kampen. De trillede bolden på tværs på midten. Det kan alle hold jo gøre. De skal være gladen for de heldige point de fik i starten af sæsonen. Ellers kunne de ha ligget helt i bund.

                    Comment


                      Statistik er nogen gange svær at omsætte. Vi løber næstmest, men øjensynligt ofte som en høne uden hoved. Vi løb mere end FCK, med de har flere spurter end os. Vi har tonsvis af alibi afleveringer, men det hjælper ikke meget at kontrollere bolden når man er bagud.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Og alligevel kunne AaB sagtens have tabt kampen 5-0. Nej det dominerede ikke kampen. De trillede bolden på tværs på midten. Det kan alle hold jo gøre. De skal være gladen for de heldige point de fik i starten af sæsonen. Ellers kunne de ha ligget helt i bund.
                        Det er korrekt .. statistikken viser også at EfB havde bolden mere i AaBs forsvarszone end omvendt.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Det er korrekt .. statistikken viser også at EfB havde bolden mere i AaBs forsvarszone end omvendt.
                          Med 14-1 i hjørnespark og 16-9 i skud ... så har de vel været tæt på Esbjergs mål af og til :D?
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Og alligevel kunne AaB sagtens have tabt kampen 5-0. Nej det dominerede ikke kampen. De trillede bolden på tværs på midten. Det kan alle hold jo gøre. De skal være gladen for de heldige point de fik i starten af sæsonen. Ellers kunne de ha ligget helt i bund.
                            Hvilke heldige point? ... du er nødt til at eksemplificere, så må vi jo undersøge om det holder vand ... jeg gik alle kampe igennem og ser ikke at de har flere point end de fortjener.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Det er korrekt .. statistikken viser også at EfB havde bolden mere i AaBs forsvarszone end omvendt.
                              Hvor ser du det?
                              EFB havde 100 afleveringer på AAB`s banehalvdel.
                              AAB havde 259 på EFB`s ...

                              Er det fordi du kun læste procenterne men ikke de absolutte tal?

                              Ingen tvivl om at AAB dominerede den her kamp, som jeg ser det, men tillod omstillinger.
                              Last edited by Entusiastens; 05-11-2016, 17:58.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Statistik er nogen gange svær at omsætte. Vi løber næstmest, men øjensynligt ofte som en høne uden hoved. Vi løb mere end FCK, med de har flere spurter end os. Vi har tonsvis af alibi afleveringer, men det hjælper ikke meget at kontrollere bolden når man er bagud.
                                Vi rammer aldrig målet, det siger en hel del!
                                Man kan bestemt bruge statistik til meget ... det der er vigtigt er ikke at være selektiv, så man kun fremhæver det positive i sin analyse.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X