Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Sådan noget her var ALDRIG sket i OB

    http://sport.tv2.dk/fodbold/2016-12-...e-andre-planer
    Hvis det ikke bare var for at lave lidt sjov, så er jeg sgu glad for at det ikke sker i OB ... mest for spillernes skyld :)!
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Som udgangspunkt kan jeg ikke se noget logisk i det på det fodboldsmæssige plan.

      Men symbolværdien i det. Den kan ikke købes for penge..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Som udgangspunkt kan jeg ikke se noget logisk i det på det fodboldsmæssige plan.

        Men symbolværdien i det. Den kan ikke købes for penge..
        Det kan du godt have ret i, at der er en symbolværdi i det ... men den er jo ikke automatisk positiv.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Lidt begrundelse på her

          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...natten/6433279

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Det kan du godt have ret i, at der er en symbolværdi i det ... men den er jo ikke automatisk positiv.
            symbolværdi eller måske crowdpleasing ... vi kan jo slet ikke udelukke at det sker i OB, måske er der ikke behov for at gå i medierne med det.
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              symbolværdi eller måske crowdpleasing ... vi kan jo slet ikke udelukke at det sker i OB, måske er der ikke behov for at gå i medierne med det.
              Det sker ikke i OB, og hvis det gjorde, så var der alle grunde til at tippe Leif og CO om det. På den tid på aftenen, der ligger de fleste af vores spillere og putter i deres FCK sengetøj, resten ligger i AaB's sengetøj. Ens for dem alle er, at de drømmer om, hvad næste løncheck skal bruges på. Kent tror jeg ikke har skiftet sengetøj siden 92, og det forstår jeg godt! Jesper Hansen sover under en dyne uden betræk, det er simpelthen fråds og en luksus han har skåret væk. Jeg forestiller mig ikke, at Jesper kan sove om natten. Jeg tror nærmere at han ligger og stirre stift op i loftet ind til vækkeuret ringer.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Det sker ikke i OB, og hvis det gjorde, så var der alle grunde til at tippe Leif og CO om det. På den tid på aftenen, der ligger de fleste af vores spillere og putter i deres FCK sengetøj, resten ligger i AaB's sengetøj. Ens for dem alle er, at de drømmer om, hvad næste løncheck skal bruges på. Kent tror jeg ikke har skiftet sengetøj siden 92, og det forstår jeg godt! Jesper Hansen sover under en dyne uden betræk, det er simpelthen fråds og en luksus han har skåret væk. Jeg forestiller mig ikke, at Jesper kan sove om natten. Jeg tror nærmere at han ligger og stirre stift op i loftet ind til vækkeuret ringer.
                Nej du har ret .. DET sker ikke i OB, og tak for det. Resten du skriver forstår jeg er skrevet i frustration over den fuldstændigt fejlslagne sæson.
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Nej du har ret .. DET sker ikke i OB, og tak for det. Resten du skriver forstår jeg er skrevet i frustration over den fuldstændigt fejlslagne sæson.
                  Dét, har du helt ret i.. Men jeg tror faktisk, at vi tager et skridt i den rigtige retning i dag!

                  Comment


                    Pt 8 point og 5 mål i minus op til SIF på den 10.plads som fritager os for nedrykningsfinaler
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Pt 8 point og 5 mål i minus op til SIF på den 10.plads som fritager os for nedrykningsfinaler
                      Ved godt der er en del kampe endnu men det ligner det altså mere og mere

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Ved godt der er en del kampe endnu men det ligner det altså mere og mere
                        vi er jo ved at være derhenne at vi ikke engang selv kan afgøre det når vi når til nedrykningsgruppespillet....hvis bare formkurven begynder at pege den rigtige vej - så kan det nåes endnu....meeeen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          vi er jo ved at være derhenne at vi ikke engang selv kan afgøre det når vi når til nedrykningsgruppespillet....hvis bare formkurven begynder at pege den rigtige vej - så kan det nåes endnu....meeeen
                          Vi har 8 kampe i grundspillet og derefter 6 i en af taberslutspilsgrupperne .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Pt 8 point og 5 mål i minus op til SIF på den 10.plads som fritager os for nedrykningsfinaler
                            Ja hvis de holder hjem og vi samtidig ikke vinder, så tror jeg sgu løbet er kørt... Så bliver der ikke nogen 10. plads til os i grundspillet, men vi må jo så forsøge at hænge i bedst muligt, så gruppen ikke er afgjort på forhånd... men nu skal vi jo først lige have kampen skudt i gang. Jeg tør ikke spå om de to hold i aften, andet end at jeg tror det ene går "amok" mens det andet sejler. Hvem der gør hvad aner jeg ikke...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Ja hvis de holder hjem og vi samtidig ikke vinder, så tror jeg sgu løbet er kørt... Så bliver der ikke nogen 10. plads til os i grundspillet, men vi må jo så forsøge at hænge i bedst muligt, så gruppen ikke er afgjort på forhånd... men nu skal vi jo først lige have kampen skudt i gang. Jeg tør ikke spå om de to hold i aften, andet end at jeg tror det ene går "amok" mens det andet sejler. Hvem der gør hvad aner jeg ikke...
                              Ja det kan blive både en dreng og en pige i aften . I en tilskuerfattig Forestilling

                              SIF holdt hjem
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Vi har 8 kampe i grundspillet og derefter 6 i en af taberslutspilsgrupperne .
                                yes og baseret på de sidste mange mange kampe så bliver det ikke til mange point

                                Comment

                                Working...
                                X