Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    tror jeg ikke du gjorde - jeg ville bare gerne vide det - takker for svaret

    pt ville vi så møde sønderjydske, AGF og Esbjerg.....fandme ikke en let pulje - lad os håbe vi får gang i den på et tidspunkt - og så må JH sgu ud og panik handle i januar - nu han ikke kunne tage sig sammen i sommer vinduet. Bider os i røven endnu engang - torsk!
    Det bliver jo også noget der vil blive spekuleret i til aller sidst - for ville da klart hellere havne i den anden pulje som pt består af silkeborg, viborg, fcn og horsens

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Håber ikke JH nogensinde skal handle mere for os .
      nej han kører jo hele selskabet i sænk med sine elendige indkøb og deraf manglende indtægter. Men mon ikke tilliden er nærmest uendelig, så vi hænger på ham.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        tror jeg ikke du gjorde - jeg ville bare gerne vide det - takker for svaret

        pt ville vi så møde sønderjydske, AGF og Esbjerg.....fandme ikke en let pulje - lad os håbe vi får gang i den på et tidspunkt - og så må JH sgu ud og panik handle i januar - nu han ikke kunne tage sig sammen i sommer vinduet. Bider os i røven endnu engang - torsk!
        Ok, ingen problemer så...

        Ville kalde den gruppe 50/50, hvis det var fra scratch... bagud med 5 point, så bliver det fanme ikke let nej...
        Nu må vi se hvordan det går, det er da heldigvis stadig muligt at lave om på det scenarie, men jeg er bestemt ikke tryk ved situationen...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Håber ikke JH nogensinde skal handle mere for os .
          Nej, det håber jeg virkelig heller ikke. Det var nok også mit bedste argument for, at vi ikke burde handle i de sidste dage i vinduet. Bare for at der var en chance for, at de midler vi har til rådighed, kunne blive forvaltet af en anden end den lallende amatør, her til vinter.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Ok, ingen problemer så...

            Ville kalde den gruppe 50/50, hvis det var fra scratch... bagud med 5 point, så bliver det fanme ikke let nej...
            Nu må vi se hvordan det går, det er da heldigvis stadig muligt at lave om på det scenarie, men jeg er bestemt ikke tryk ved situationen...
            et hurtigt kig på resten af programmet frem mod julepausen - så vil jeg mene det ikke er helt umuligt at vi holder ferie med 20 point.......laaangt fra godt nok - men i vores situation ville det sgu være lækkert.

            Men det kræver der er nogle der begynder at score mål - ellers kan det hele jo være ligemeget

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              et hurtigt kig på resten af programmet frem mod julepausen - så vil jeg mene det ikke er helt umuligt at vi holder ferie med 20 point.......laaangt fra godt nok - men i vores situation ville det sgu være lækkert.

              Men det kræver der er nogle der begynder at score mål - ellers kan det hele jo være ligemeget
              Det ville bestemt være lækkert, og det ville også ligne noget der ville fordoble vores point gennemsnit... men om jeg tror på det ved jeg så ikke helt. Tænker en 15-16 point...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Det ville bestemt være lækkert, og det ville også ligne noget der ville fordoble vores point gennemsnit... men om jeg tror på det ved jeg så ikke helt. Tænker en 15-16 point...
                AGF, Silkeborg, Lyngby, Esbjerg, FCN og Viborg.....hold vi under normale omstændigheder bør have en chance mod.


                Men igen - lige pt slår vi ingen - heller ikke silkeborg.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  AGF, Silkeborg, Lyngby, Esbjerg, FCN og Viborg.....hold vi under normale omstændigheder bør have en chance mod.


                  Men igen - lige pt slår vi ingen - heller ikke silkeborg.
                  Jeg tror de kampe der giver os 7-8 point... og så får vi et enkelt eller to i de sværere kampe...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Jeg tror de kampe der giver os 7-8 point... og så får vi et enkelt eller to i de sværere kampe...
                    jeg tager alt med lige pt

                    tror heller ikke de kampe giver maks point - men i en situation hvor vi faktisk spillede med om toppen så var det kampe man kunne forvente sejre i

                    Comment


                      Lidt svært at se hvor vi skal lave vores point :

                      Først mødte vi de hold mange havde forventet pointene skulle hentes imod og vi scorede da også nogle mål samt hentede en flot og fornem sejr over FCN' s talentfulde u21 hold , men vores dygtige træner mente så at derefter kom kampene mod modstandere som stod bedre til vores spil ( FCK , FCM , BIF , sdj ) men uforståeligt for alle lykkedes det ikke at score et eneste mål i de kampe . Nu venter rækkens to sidste modstandere AGF og RFC så må vi se hvad det bringer .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Esbjerg bagud med 2-0 mod Fcn. Vi holder vores flotte 12.plads.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Esbjerg bagud med 2-0 mod Fcn. Vi holder vores flotte 12.plads.
                          Til gengæld kommer der hul op til 11. pladsen...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            et hurtigt kig på resten af programmet frem mod julepausen - så vil jeg mene det ikke er helt umuligt at vi holder ferie med 20 point.......laaangt fra godt nok - men i vores situation ville det sgu være lækkert.

                            Men det kræver der er nogle der begynder at score mål - ellers kan det hele jo være ligemeget
                            Dejligt positivt regne stykke - håber vi tager de første point mod AGF. Syntes trods alt at der er meget vilje i truppen, og også noget kvalitet

                            Comment


                              Det er sgu syret, at en klub med Kryger, O'Brien og Nymann på holdet, har dobbelt så mange point som os.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Superstats har lavet et lille system, hvor man kan gå ind og indtaste procenter på hvad udfald man tror kampene får, og derefter beregne chancen for hvilke slutspil vi ender i...

                                Bruger man de forudindtastede tal (som er et udtryk for præstationerne i de første 9 runder) og spiller sæsonen igennem 10000 gange(10 klik) så giver det ikke overraskende OB mellem 99.1-99.9 % chance for nedrykningsspil... Jeg ved så alligevel ikke om jeg er helt enig med den computer der har regnet det ud, feks. er SIF lige lovlig store favoritter mod os, vil jeg mene, hvis de da overhovedet skulle være det... men det er da meget sjovt at nørkle med...

                                http://www.superstats.dk/hvem-kommer-i-slutspil/

                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X