Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Jeg skal da også være ærlig... jeg er begyndt at blive mere bekymret over at pladserne efter 6. pladsen også er begyndt at stikke af...

    Mon der er en Plan C eller D, et eller andet sted..?
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Jeg skal da også være ærlig... jeg er begyndt at blive mere bekymret over at pladserne efter 6. pladsen også er begyndt at stikke af...

      Mon der er en Plan C eller D, et eller andet sted..?
      Ville det ikke kræve at der var en Plan B til at starte med?

      Comment


        ja sidste år sagde Jesper "jeg er tilfreds" Hansen, at vejen til toppen gik henover midten. I virkeligheden har det vist sig, at vejen til bunden gik hen over midten :-)

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Jeg skal da også være ærlig... jeg er begyndt at blive mere bekymret over at pladserne efter 6. pladsen også er begyndt at stikke af...

          Mon der er en Plan C eller D, et eller andet sted..?
          Nej ingen plan B , C , D .. Ingen kunne jo se dette komme . Vi er meget overraskede , vi har bare været uheldige , tilfredsheden med truppen er intakt den er til top 6 .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Vasi Se indlæg
            Ville det ikke kræve at der var en Plan B til at starte med?
            Det er selvfølgelig klart ja...

            Det tror jeg nu egentlig også der er/har været...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              Helt enig top 6 er smidt væk for længst - nu skal der bare skrabes så mange point sammen så vi undgår at ryge ud i nogle knald eller fald kampe om overlevelse.
              Ja det skal nok tiltrække nye spillere , fans og sponsorere når vi i foråret puttes i medrykningspulje med SIF , Horsens og FCN ...
              Er du gal der bliver rift om billetterne til stadion og massiv tv dækning .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Det er selvfølgelig klart ja...

                Det tror jeg nu egentlig også der er/har været...
                Den må jeg have misset ?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Nej ingen plan B , C , D .. Ingen kunne jo se dette komme . Vi er meget overraskede , vi har bare været uheldige , tilfredsheden med truppen er intakt den er til top 6 .
                  Jeg forestiller mig tanken om en EL kval/finale om 7. pladsen, har været inde i tankerne som en Plan-B... Jeg har egentlig hele tiden forestillet mig at hele taktikken var at smede en top-7-8 trup sammen, som så skulle hente det sidste via den "magi" KN havde i AaB... Magien den er så væk, og truppen er pt. hverken til top-7 eller 8... og jeg er da også dels enig, for jeg tror bestemt ikke der blev gjort tanker omkring at vi nu sidder nede i slammet, og egentlig bare skal minimere så vi ikke er bagud på point når nedrykningsspillet starter...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Jeg forestiller mig tanken om en EL kval/finale om 7. pladsen, har været inde i tankerne som en Plan-B... Jeg har egentlig hele tiden forestillet mig at hele taktikken var at smede en top-7-8 trup sammen, som så skulle hente det sidste via den "magi" KN havde i AaB... Magien den er så væk, og truppen er pt. hverken til top-7 eller 8... og jeg er da også dels enig, for jeg tror bestemt ikke der blev gjort tanker omkring at vi nu sidder nede i slammet, og egentlig bare skal minimere så vi ikke er bagud på point når nedrykningsspillet starter...
                    OB har seriøst intet at gøre i Europa i nuværende forfatning. Det ville være synd for holdet, for klubben, for dansk fodbold.
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      Jeg håber for guds skyld heller ikke at vi skulle på nogen som helst måde spille os i EL, det ville blive pinligt. - Hellere en solid 6. Plads, selvom en vundet pokalfinale da ville pynte på så mange dårlige år!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Jeg skal da også være ærlig... jeg er begyndt at blive mere bekymret over at pladserne efter 6. pladsen også er begyndt at stikke af...

                        Mon der er en Plan C eller D, et eller andet sted..?
                        Om vi slutter 7 eller 10 er vel ret beset ligegyldigt....vi skal bare holde os laaangt væk fra de allernederst pladser

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          OB har seriøst intet at gøre i Europa i nuværende forfatning. Det ville være synd for holdet, for klubben, for dansk fodbold.
                          Enig... jeg tænker bare det er hvad tankerne hos OB har været...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            Om vi slutter 7 eller 10 er vel ret beset ligegyldigt....vi skal bare holde os laaangt væk fra de allernederst pladser
                            Så er en 7. plads nu også bedre end en 10...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Så er en 7. plads nu også bedre end en 10...
                              Ikke sikker på jeg kan se joken 😊 desværre

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                Ikke sikker på jeg kan se joken �� desværre
                                Næ, du har ret... der er jo ikke noget sjovt over det...
                                Last edited by Kaspernon; 25-09-2016, 17:04.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X