Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Rundens podcast fra Mediano, med Retow og Bruchman, OB debatteres fra ca. 29:30... http://www.mediano.nu/oversigt/2016/...-befnder-sig-i

    Bruchman fortæller bla. at AK er vores dyreste spiller, og er udstyret med en kontrakt på 15 millioner over de 5 år... jeg ved ikke om det allerede er kendt herinde, men jeg vidste det ikke, og synes det lyder voldsomt... men viser jo da også de økonomiske muskler der så trods alt må være... Der kan sikkert også være en del af dem som er bonusser osv...

    ... men ganske fin snak om OB, gode betragtninger, og kulturen er igen en del af kernen i det...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Her ligger vi da i det mindste nummer 1

      http://www.tipsbladet.dk/afstemning/...rligaen-hidtil

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Rundens podcast fra Mediano, med Retow og Bruchman, OB debatteres fra ca. 29:30... http://www.mediano.nu/oversigt/2016/...-befnder-sig-i

        Bruchman fortæller bla. at AK er vores dyreste spiller, og er udstyret med en kontrakt på 15 millioner over de 5 år... jeg ved ikke om det allerede er kendt herinde, men jeg vidste det ikke, og synes det lyder voldsomt... men viser jo da også de økonomiske muskler der så trods alt må være... Der kan sikkert også være en del af dem som er bonusser osv...

        ... men ganske fin snak om OB, gode betragtninger, og kulturen er igen en del af kernen i det...
        Den 5 årige kontrakt er velkendt. Men prisen....det lyder godt nok vildt 3 mill om året - det ville man ikke engang smide efter falk

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          Den 5 årige kontrakt er velkendt. Men prisen....det lyder godt nok vildt 3 mill om året - det ville man ikke engang smide efter falk
          Ja det lyder altså pænt vildt.. Men det er jo Jesper Hansen så who knows

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Den 5 årige kontrakt er velkendt. Men prisen....det lyder godt nok vildt 3 mill om året - det ville man ikke engang smide efter falk
            Jeg har fra meget pålidelig kilde at han fik ca. 3 mio i sign-on fee.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
              Jeg har fra meget pålidelig kilde at han fik ca. 3 mio i sign-on fee.
              Lyder meget rigtigt med 200.000/måned i løn som ca er lønloft. Det giver 15 mill på 5 år

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Lyder meget rigtigt med 200.000/måned i løn som ca er lønloft. Det giver 15 mill på 5 år
                ændre jo ikke ved det er penge der skal betales....vidste nok godt at AK lå højt i hierakiet rent lønmæssigt - men sgu en dyr kontrakt - især med hans ryg in mente....

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Lyder meget rigtigt med 200.000/måned i løn som ca er lønloft. Det giver 15 mill på 5 år
                  Det lyder i mine ører fuldstændigt rablende vanvittigt at kaste efter en spiller, der kun i én klub over godt én sæson på højeste plan har leveret varen (og nå ja, så i OB i sidste sæson, hvor han til sidst kom fint i gang).
                  Resten af meritterne for AK hentes i OB (tidligere, 0 mål i 20 kampe), Vejle, hvor han blev smidt på porten pga. dårlig opførsel/bytur/what ever, Næstved (uden mål), Næsby, hvor han scorede en del (men hey...i 2. div.), Fredericia, hvor der blev scoret rimeligt sådan a la Thomas Mikkelsen, ...og så 21 mål i 74 kampe for AaB. Fint med 21 mål. Men skulle det berettige til sådan en kæmpe-kontrakt (efter OB'ske forhold)?
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                    Det lyder i mine ører fuldstændigt rablende vanvittigt at kaste efter en spiller, der kun i én klub over godt én sæson på højeste plan har leveret varen (og nå ja, så i OB i sidste sæson, hvor han til sidst kom fint i gang).
                    Resten af meritterne for AK hentes i OB (tidligere, 0 mål i 20 kampe), Vejle, hvor han blev smidt på porten pga. dårlig opførsel/bytur/what ever, Næstved (uden mål), Næsby, hvor han scorede en del (men hey...i 2. div.), Fredericia, hvor der blev scoret rimeligt sådan a la Thomas Mikkelsen, ...og så 21 mål i 74 kampe for AaB. Fint med 21 mål. Men skulle det berettige til sådan en kæmpe-kontrakt (efter OB'ske forhold)?
                    Ikke videre imponerende .
                    Nogle som kender til KEP's kontrakt/løn ?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      SIF foran 2-1 ved pausen :-(

                      Comment


                        Silkeborg foran ved pausen med 2-1. Kanon mål af skov til 2-1. Vi ligger pt næstsidst.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Silkeborg foran ved pausen med 2-1. Kanon mål af skov til 2-1. Vi ligger pt næstsidst.
                          Godt nok trist for os hvis silkeborg også får gang i den

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                            SIF foran 2-1 ved pausen :-(
                            Ja ja men vi er ikke sidst , så vi er meget tilfredse med truppen .

                            Og så har vi været meget dygtige med at finde en mand med et godt CV til talentarbejdet så om 6-8 år begynder der at komme en masse talenter , for med det spændende superligahold vi kan tilbyde så er det helt sikkert de ikke søger væk inden de er modne til ligaen .
                            Det er jo win-win faktisk for jo ringere ligaholdet er jo lettere er det for talenterne at spille sig på holdet ;-) ..
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Det lyder i mine ører fuldstændigt rablende vanvittigt at kaste efter en spiller, der kun i én klub over godt én sæson på højeste plan har leveret varen (og nå ja, så i OB i sidste sæson, hvor han til sidst kom fint i gang).
                              Resten af meritterne for AK hentes i OB (tidligere, 0 mål i 20 kampe), Vejle, hvor han blev smidt på porten pga. dårlig opførsel/bytur/what ever, Næstved (uden mål), Næsby, hvor han scorede en del (men hey...i 2. div.), Fredericia, hvor der blev scoret rimeligt sådan a la Thomas Mikkelsen, ...og så 21 mål i 74 kampe for AaB. Fint med 21 mål. Men skulle det berettige til sådan en kæmpe-kontrakt (efter OB'ske forhold)?
                              Enig. Men igen. Jesper Hansen logik forstår jeg mig heller ikke på

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Ja ja men vi er ikke sidst , så vi er meget tilfredse med truppen .

                                Og så har vi været meget dygtige med at finde en mand med et godt CV til talentarbejdet så om 6-8 år begynder der at komme en masse talenter , for med det spændende superligahold vi kan tilbyde så er det helt sikkert de ikke søger væk inden de er modne til ligaen .
                                Det er jo win-win faktisk for jo ringere ligaholdet er jo lettere er det for talenterne at spille sig på holdet ;-) ..
                                Sådan havde jeg aldrig tænkt det før.. Jesper Hansen er jo genial for talentudviklingen

                                Comment

                                Working...
                                X