Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Næ, du har ret... der er jo ikke noget over det...
    Så længe vi bare holder os fri af de alt eller intet kampe...er det kun nr sidst i hver af de 2 puljer eller hvordan....ikke helt klar på det her system endnu

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      Så længe vi bare holder os fri af de alt eller intet kampe...er det kun nr sidst i hver af de 2 puljer eller hvordan....ikke helt klar på det her system endnu
      Nr. 3 og 4 fra hver pulje...
      Hvis slutspillet startede lige nu, så ville vi havne i gruppe 1, og starte med at være nr. 3... 4 point bagud i forhold til 2. pladsen i gruppen...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Nr. 3 og 4 fra hver pulje...
        Hvis slutspillet startede lige nu, så ville vi havne i gruppe 1, og starte med at være nr. 3... 4 point bagud i forhold til 2. pladsen i gruppen...
        OK så det er de 4 dårligste der skal kæmpe - ikke godt for vi er pt et af de 4 dårligste. Skidt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          OK så det er de 4 dårligste der skal kæmpe - ikke godt for vi er pt et af de 4 dårligste. Skidt
          Det var også det jeg egentlig mente fra start... Vi er nu der hvor vi kæmper for bare at kunne følge med i nedrykningsspillet, og ikke blive sat af på forhånd...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Fed kommentar fra Leif Rasmussen :

            " For jubeloptimismerne: OB er lige nu ti point fra en slutspilsplads. Til realisterne: Ingen er under OB i point."
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Det var også det jeg egentlig mente fra start... Vi er nu der hvor vi kæmper for bare at kunne følge med i nedrykningsspillet, og ikke blive sat af på forhånd...
              yes. Alle point tæller nu - og ikke i spillet for den sagnomspundne top 6 - men bare for at undgå de rigtigt kedelige kampe.

              Comment


                mhbp..!

                Kan se jeg vrøvler... vi er jo ikke nr. 11, men nr. 12... min fejl...

                Så dvs. at vi lige nu ville havne i gruppe 2, starte ud som nr. 3, og være 5 point efter 2. pladsen... = fucked
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  mhbp..!

                  Kan se jeg vrøvler... vi er jo ikke nr. 11, men nr. 12... min fejl...

                  Så dvs. at vi lige nu ville havne i gruppe 2, starte ud som nr. 3, og være 5 point efter 2. pladsen... = fucked
                  ok....nu må jeg lige forstå det ordenligt; er det nr 7,9,11 og 13 i den ene gruppe og 8,10,12 og 14 i den anden?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    mhbp..!

                    Kan se jeg vrøvler... vi er jo ikke nr. 11, men nr. 12... min fejl...

                    Så dvs. at vi lige nu ville havne i gruppe 2, starte ud som nr. 3, og være 5 point efter 2. pladsen... = fucked
                    Du siger noget... det er sgu for alvor det her
                    Mvh Kent

                    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Du siger noget... det er sgu for alvor det her
                      Vrøvl vi er meget tilfredse
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        ok....nu må jeg lige forstå det ordenligt; er det nr 7,9,11 og 13 i den ene gruppe og 8,10,12 og 14 i den anden?
                        Beklager jeg fik rodet i det... Nr. 7, 10, 11 og 14 - og 8, 9, 12 og 13
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Du siger noget... det er sgu for alvor det her
                          ja vi skal sgu op og slutte i top 10, og vigtigst endnu - med så mange point og så stor afstand til holdene under os som muligt - det er alt det drejer sig om nu.
                          Så hurtigt kan en helt ny sæson være ovre - nogen der vil sige der stadig er masser af tid????

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Beklager jeg fik rodet i det... Nr. 7, 10, 11 og 14 - og 8, 9, 12 og 13
                            tror jeg ikke du gjorde - jeg ville bare gerne vide det - takker for svaret

                            pt ville vi så møde sønderjydske, AGF og Esbjerg.....fandme ikke en let pulje - lad os håbe vi får gang i den på et tidspunkt - og så må JH sgu ud og panik handle i januar - nu han ikke kunne tage sig sammen i sommer vinduet. Bider os i røven endnu engang - torsk!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Du siger noget... det er sgu for alvor det her
                              ja vi skal sgu op og slutte i top 10, og vigtigst endnu - med så mange point og så stor afstand til holdene under os som muligt - det er alt det drejer sig om nu.
                              Så hurtigt kan en helt ny sæson være ovre - nogen der vil sige der stadig er masser af tid????
                              Ja, det er helt sikkert alvorligt...

                              Det er også det jeg tænker, 10. pladsen må næsten være målet... om det så hedder Plan C eller D, det kan jo selvfølgelig også være ligegyldigt...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                tror jeg ikke du gjorde - jeg ville bare gerne vide det - takker for svaret

                                pt ville vi så møde sønderjydske, AGF og Esbjerg.....fandme ikke en let pulje - lad os håbe vi får gang i den på et tidspunkt - og så må JH sgu ud og panik handle i januar - nu han ikke kunne tage sig sammen i sommer vinduet. Bider os i røven endnu engang - torsk!
                                Håber ikke JH nogensinde skal handle mere for os .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X