Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tror ikke denne har været linket til herinde :

    http://indkast.dk/148394/leder%3A-ne...-top-seks-hold


    Et mere rammende syn på truppen end de fleste andre artikler
    Last edited by Magge; 25-09-2016, 06:42.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Tror ikke denne har været linket til herinde :

      http://indkast.dk/148394/leder%3A-ne...-top-seks-hold


      Et mere rammende syn på truppen end de fleste andre artikler
      Ja den er god nok og meget sigende om truppen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ja den er god nok og meget sigende om truppen
        Især dette :

        " Den blødemellemvare
        Mon ikke man i ledelsen i Ådalen skal begynde at ændre en smule i den målsætning, og begynde at se sig selv alvorligt i spejlet. Flere ”eksperter” siger hele tiden, at OB nok skal komme i gang, men hvor i alverden skal det komme fra? Lader man blikket glide ned over holdet, så er det altså ikke fordi de svømmer over i liga-profiler. Det er mere eller mindre spillere, som man har taget fra hylden ”blødemellemvare.”

        Og :

        Vi kan lige så godt være ærlige. Angrebet er pivhamrende uskarpt og mangler i den grad kvalitet. At Kent Nielsens overhovedet kan finde på at pege på Rasmus Jönsson som en forstærkning af OB er utroligt. Svenskeren var ikke engang specielt god, da Nielsen arbejdede med ham i AaB, og alligevel vælger han at hente ham med til OB, hvor han om muligt har været endnu mere middelmådig end sin tid i det nordjyske. Jovist der kommer da en fin præstation i ny og næ fra ham, men der er så langt mellem snapsene, at man når at blive ædru før den næste omgang.


        Og denne :

        " Rasmus Festersen var en gevinst for OB i sidste sæson, mens han i år også har vist sig anonym, især i den seneste kamp mod SønderjyskE var han helt væk. Her var det Thomas Mikkelsen, der kom frem til chancerne, og desværre for OB er han bare et af mange tvivlsomme indkøb fra Jesper Hansens side. Mikkelsen er kluntet, uskarp og har ikke rigtig nogen spidskompetance. Han er nærmest et synonym på OB-holdet. Det kan da godt være, at han har scoret mål i 1. division for Vejle og Fredericia, men der er altså en verden til forskel fra den næstbedste række til den bedste række. Især for en angriber som Mikkelsen, der ikke just er ustyrlig. "
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ja den er god nok og meget sigende om truppen
          ja han rammer rigtigt med mange ting - syntes dog også der er et par underlige påstande;

          "Midtbanen er det eneste lyspunkt hos OB."

          -
          her sigtes der efter Joan som et lyspunkt - men midtbanen som helhed har jo netop været et af de HELT store problemer.

          Kampen mod Horsens bruges som eksempel - nok for at kunne drage Tingager ind som endnu et eksempel på "den bløde mellemvare" og ja han har bestemt ikke entydigt overbevist mig endnu - men syntes fatisk han er blevet markant bedre.....og så overser man let en af de rigtigt gode signings der er lavet - Tverskov

          Men ellers generelt enig i den overordnede konklusion. Og så tages der fat i en vigtig pointe som jeg syntes har været meget overset - eksperterne. Syntes godt nok der er mange af dem der bliver ved med at påstå at OB nok skal komme i gang - og værre endnu - at vi har et godt hold. Det er jo helt væk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Især dette :

            " Den blødemellemvare
            Mon ikke man i ledelsen i Ådalen skal begynde at ændre en smule i den målsætning, og begynde at se sig selv alvorligt i spejlet. Flere ”eksperter” siger hele tiden, at OB nok skal komme i gang, men hvor i alverden skal det komme fra? Lader man blikket glide ned over holdet, så er det altså ikke fordi de svømmer over i liga-profiler. Det er mere eller mindre spillere, som man har taget fra hylden ”blødemellemvare.”

            Og :

            Vi kan lige så godt være ærlige. Angrebet er pivhamrende uskarpt og mangler i den grad kvalitet. At Kent Nielsens overhovedet kan finde på at pege på Rasmus Jönsson som en forstærkning af OB er utroligt. Svenskeren var ikke engang specielt god, da Nielsen arbejdede med ham i AaB, og alligevel vælger han at hente ham med til OB, hvor han om muligt har været endnu mere middelmådig end sin tid i det nordjyske. Jovist der kommer da en fin præstation i ny og næ fra ham, men der er så langt mellem snapsene, at man når at blive ædru før den næste omgang.


            Og denne :

            " Rasmus Festersen var en gevinst for OB i sidste sæson, mens han i år også har vist sig anonym, især i den seneste kamp mod SønderjyskE var han helt væk. Her var det Thomas Mikkelsen, der kom frem til chancerne, og desværre for OB er han bare et af mange tvivlsomme indkøb fra Jesper Hansens side. Mikkelsen er kluntet, uskarp og har ikke rigtig nogen spidskompetance. Han er nærmest et synonym på OB-holdet. Det kan da godt være, at han har scoret mål i 1. division for Vejle og Fredericia, men der er altså en verden til forskel fra den næstbedste række til den bedste række. Især for en angriber som Mikkelsen, der ikke just er ustyrlig. "
            Fester og AK har i den grad skuffet. Men tror ikke det er fordi de er blevet dårligere - eller overpræsterede vildt sidste sæson. AK har været meget ryg skadet - det er en ting.
            Men vigtigst er det jo at falk er smuttet - manden som hele vores offensiv var bundet op på - ALT gik igennem ham. Han er ikke blevet erstattet og istedet er der hentet en svensker ind der på ingen måder har slået til. Og selv hvis han levede op til hvad man kunne forvente af ham ville det være et kæmpe skridt ned.
            JH og Kent har simpelthen taget for let på opgaven mht at finde en ordenlig afløser.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Især dette :

              " Den blødemellemvare
              Mon ikke man i ledelsen i Ådalen skal begynde at ændre en smule i den målsætning, og begynde at se sig selv alvorligt i spejlet. Flere ”eksperter” siger hele tiden, at OB nok skal komme i gang, men hvor i alverden skal det komme fra? Lader man blikket glide ned over holdet, så er det altså ikke fordi de svømmer over i liga-profiler. Det er mere eller mindre spillere, som man har taget fra hylden ”blødemellemvare.”

              Og :

              Vi kan lige så godt være ærlige. Angrebet er pivhamrende uskarpt og mangler i den grad kvalitet. At Kent Nielsens overhovedet kan finde på at pege på Rasmus Jönsson som en forstærkning af OB er utroligt. Svenskeren var ikke engang specielt god, da Nielsen arbejdede med ham i AaB, og alligevel vælger han at hente ham med til OB, hvor han om muligt har været endnu mere middelmådig end sin tid i det nordjyske. Jovist der kommer da en fin præstation i ny og næ fra ham, men der er så langt mellem snapsene, at man når at blive ædru før den næste omgang.


              Og denne :

              " Rasmus Festersen var en gevinst for OB i sidste sæson, mens han i år også har vist sig anonym, især i den seneste kamp mod SønderjyskE var han helt væk. Her var det Thomas Mikkelsen, der kom frem til chancerne, og desværre for OB er han bare et af mange tvivlsomme indkøb fra Jesper Hansens side. Mikkelsen er kluntet, uskarp og har ikke rigtig nogen spidskompetance. Han er nærmest et synonym på OB-holdet. Det kan da godt være, at han har scoret mål i 1. division for Vejle og Fredericia, men der er altså en verden til forskel fra den næstbedste række til den bedste række. Især for en angriber som Mikkelsen, der ikke just er ustyrlig. "

              Ja de er meget sigende. Du glemte dog den sektion hvor man roser Joan

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ja de er meget sigende. Du glemte dog den sektion hvor man roser Joan
                Ha ha vidste du ville komme med den ;-)
                Enig så langt at Joan har været et lyspunkt ift flere andre hvor forventningerne også havde været højere . Men anser stadig Joan for værende af samme skuffe som Schoop og Azer .

                Glemte også punktet hvor indkøbene fra 2014 får en sviner :-) .

                Og ja ja .. Du fører stadig det væddemål :-) ... Så håber at JH er fyret inden det er afgjort så jeg ikke skal bryde min aktion " ingen køb på stadion før JH er væk "
                Last edited by Magge; 25-09-2016, 10:02.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Ha ha vidste du ville komme med den ;-)
                  Enig så langt at Joan har været et lyspunkt ift flere andre hvor forventningerne også havde været højere . Men anser stadig Joan for værende af samme skuffe som Schoop og Azer .

                  Glemte også punktet hvor indkøbene fra 2014 får en sviner :-) .

                  Og ja ja .. Du fører stadig det væddemål :-) ... Så håber at JH er fyret inden det er afgjort så jeg ikke skal bryde min aktion " ingen køb på stadion før JH er væk "

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Tror ikke denne har været linket til herinde :

                    http://indkast.dk/148394/leder%3A-ne...-top-seks-hold


                    Et mere rammende syn på truppen end de fleste andre artikler
                    En god artikel selvom de overvurderer KEP og vores midtbane. Men de påpeger rigtigt godt for det fælles ansvar Kent Nielsen og Jesper Hansen har for situationen.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Så er der pt 10 point til top 6
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Så er der pt 10 point til top 6
                        Jeg må indrømme at jeg er stoppet med at orientere mig efter 6. pladsen. Lige nu handler det bare om at komme tilbage på sporet og skrabe så mange points sammen som muligt. Hvis vi kan få et enkelt point med fra Brøndby vil jeg være tilfreds selvom det jo heller ikke rykker os særlig meget. Lige nu hedder det bare én kamp ad gangen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                          Jeg må indrømme at jeg er stoppet med at orientere mig efter 6. pladsen. Lige nu handler det bare om at komme tilbage på sporet og skrabe så mange points sammen som muligt. Hvis vi kan få et enkelt point med fra Brøndby vil jeg være tilfreds selvom det jo heller ikke rykker os særlig meget. Lige nu hedder det bare én kamp ad gangen.
                          Helt enig top 6 er smidt væk for længst - nu skal der bare skrabes så mange point sammen så vi undgår at ryge ud i nogle knald eller fald kampe om overlevelse.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            Jeg må indrømme at jeg er stoppet med at orientere mig efter 6. pladsen. Lige nu handler det bare om at komme tilbage på sporet og skrabe så mange points sammen som muligt. Hvis vi kan få et enkelt point med fra Brøndby vil jeg være tilfreds selvom det jo heller ikke rykker os særlig meget. Lige nu hedder det bare én kamp ad gangen.
                            Helt sikkert, men det øger jo bare absurditeten i OBs officielle udmeldinger. Meget af vreden handler jo om, at vi bliver holdt for nar.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Helt sikkert, men det øger jo bare absurditeten i OBs officielle udmeldinger. Meget af vreden handler jo om, at vi bliver holdt for nar.
                              Det vækker ikke optimismen yderligere at Sønderjyske fører 2-0 ved halvleg .
                              For tre runder siden var vi 2 point foran dem , nu er vi 7 efter .. ( indtil vores kamp senere )
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Det vækker ikke optimismen yderligere at Sønderjyske fører 2-0 ved halvleg .
                                For tre runder siden var vi 2 point foran dem , nu er vi 7 efter .. ( indtil vores kamp senere )
                                Med Sdr.Jyske igang igen, er det selvfølgelig fuldstændig urealistisk, at vi kommer så meget som i nærheden af top-6. Vi skal ruste os mod nedrykning.

                                Comment

                                Working...
                                X