Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Grundspil 2016/17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    ændre jo ikke ved det er penge der skal betales....vidste nok godt at AK lå højt i hierakiet rent lønmæssigt - men sgu en dyr kontrakt - især med hans ryg in mente....
    Ja det må være den samlede pakke i alt, og ikke ren løn... men ja, det er så også stadig i alt 250.000 han i snit koster/kan koste om måneden, med det hele... hvis vi skal gøre det op på den måde...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      3-1 til SIF
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        3-1 til SIF
        ja de er kommet i gang.....desværre vi halter i den grad efter og er vel pt det dårligste hold i ligaen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          ja de er kommet i gang.....desværre vi halter i den grad efter og er vel pt det dårligste hold i ligaen
          På niveau med Esbjerg som det dårligste ja

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Superstats har lavet et lille system, hvor man kan gå ind og indtaste procenter på hvad udfald man tror kampene får, og derefter beregne chancen for hvilke slutspil vi ender i...

            Bruger man de forudindtastede tal (som er et udtryk for præstationerne i de første 9 runder) og spiller sæsonen igennem 10000 gange(10 klik) så giver det ikke overraskende OB mellem 99.1-99.9 % chance for nedrykningsspil... Jeg ved så alligevel ikke om jeg er helt enig med den computer der har regnet det ud, feks. er SIF lige lovlig store favoritter mod os, vil jeg mene, hvis de da overhovedet skulle være det... men det er da meget sjovt at nørkle med...

            http://www.superstats.dk/hvem-kommer-i-slutspil/

            lige pt vil jeg mene at SIF er favoritter mod os.....desværre

            nedrykningsspillet - det er givet, for mig er det laaaangt mere relevant at vi får skrabet så mange point som muligt sammen - så de nederste 4 pladser undgåes. De pladser skal vi ikke lande på - ALT andet er irrellevant nu.

            fandme sølle at en sæson kan skrottes så tidligt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              3-1 til SIF
              Så er vi snart ved at være isolerede på sidstepladsen sammen med Esbjerg (som jeg dog ser som stærkere end OB). Silkeborg har bestemt ikke noget dårligt hold. Vigtigst af alt har de et fungerende kollektiv. Kan man føle sig sikker på, at OB kan slå enten dem eller Esbjeg i en direkte kamp om nedrykning? Jeg tillader mig at tvivle ganske alvorligt.

              Den her trup er så ekstremt dårligt sammensat, at OB ligner den klare favorit til nedrykning denne sæson, når man ser på spillet indtil nu. Jeg magter ikke at udpensle det igen og igen, men helt kort sagt betaler vi nu prisen for at have en FCK-spiller (og det var han allerede i foråret!) med på holdet, da man mest af alt havde brug for at lære at undvære ham. Vi betaler også prisen for tre års fejlkøb på fejlkøb af ligaens dårligste sportsdirektør. Nu bevæger vi os mod et transfervindue, hvor der er total panik på hos Jesper Hansen, hvor priserne presses op pga. den forudsigelige situation, hvor ingen gode spillere er interesseret i OB og nedrykningsspillet og hvor vi igen skal hælde millioner (som vi ikke har) ud ad vinduet, fordi fejlslagne indkøb endnu engang skal erstattes af den samme uduelige sportsdirektør, der formentlig ikke får mere held med sine nye satsninger.

              Jeg håber godt nok, at bestyrelsen i disse dage er samlet for at træffe beslutning om Jesper Hansens fremtid. Alt andet vil tangere en tegneserieklub, men det er måske i virkeligheden også, hvad vi er blevet til?
              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                lige pt vil jeg mene at SIF er favoritter mod os.....desværre

                nedrykningsspillet - det er givet, for mig er det laaaangt mere relevant at vi får skrabet så mange point som muligt sammen - så de nederste 4 pladser undgåes. De pladser skal vi ikke lande på - ALT andet er irrellevant nu.

                fandme sølle at en sæson kan skrottes så tidligt.
                Hehe, sad lige netop med samme tanke, og skulle selv til at skrive det...

                Jeg har fokus på hvordan situationen løbende ser ud mht. hvad gruppe vi måtte ende i... det er det eneste der er...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  3-2
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Hehe, sad lige netop med samme tanke, og skulle selv til at skrive det...

                    Jeg har fokus på hvordan situationen løbende ser ud mht. hvad gruppe vi måtte ende i... det er det eneste der er...
                    ja - fedt

                    og det gør virkeligt kampen på fredag ekstra vigtig - der skal altså holdes snor i dem foran os. Og vi skal ud af den sump vi er endt i

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      ja - fedt

                      og det gør virkeligt kampen på fredag ekstra vigtig - der skal altså holdes snor i dem foran os. Og vi skal ud af den sump vi er endt i
                      MEGET vigtig, uden tvivl... Vigtigste under KN...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        3-2
                        3-3
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          3-3
                          4-3helenius

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af magge Se indlæg
                            3-3
                            4-3 sif
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Sindssyg kamp...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Sindssyg kamp...
                                yup - desværre ingen hjælp fra AAB....sølle allerede efter 11 kampe at skulle kigge efter hjælp fra andre hold

                                Comment

                                Working...
                                X